- Radu X20XEV
- OP
- 3 mesaje
- din 03 Mai 2017
- Vectra 1998 X20XEV
- Iasi
Radu X20XEV
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua ! Am un opel vectra b 2.0 din 1998, benzina cod motor x20xev, acum doua zile a pornit bine dar dupa 40..50 metri s-a infranat si imediat a inceput sa tremure, toate indicatoarele din bord nu indicau bine, acele tremurau aleator, cand spre valori maxime, cand ramaneau pe zero si tot asa, in bord imi ramanea aprins becul de la TC ( controlul tractiunii) motorul mergea in doi cilindri, mai exact 1 si 4,aleator se mai aprindea si lampa MIL ( cea cu motorasul) si cel de la benzina ( nu trec niciodata sub 20 litri benzina in rezervor), am oprit-o, am repornit-o dupa cateva minute, acelasi fenomen...mers al motorului trepidant, miros de benzina la esapament, astazi am repornit-o dar in bord indicatoarele cu ace nu mai indica nimic, am masurat tensiunile la borna bobinei de inductie, pe un pin apare 12 v cand pun contactul, pe celelalte 2 contacte , ( masurarile sunt facute cu aparat de masura digital) sunt 2,2....2,4 v in curent continuu, in alternativ, cu un tester de la aparatul de masura pus pe plusul bateriei ( ECU da tensiuni negative catre majoritatea consumatorilor) imi arata un varf de 4 volti apoi ramane undeva la 02...03 v asta cand dau la automat.Pe bujiile de la pistoanele 2 si 3 nu am scanteie, pe 1 si 4 am..
.Un sfat cu ce ar trebui sa mai verific m-ar ajuta. Va multumesc!
.Un sfat cu ce ar trebui sa mai verific m-ar ajuta. Va multumesc!
- AAlexandru298
- *
- 10 mesaje
- din 29 Apr 2017
- Vectra 2002 Z18xe
- Braila
AAlexandru298
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2002 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2017
- Mesaj Privat
- Radu X20XEV
- OP
- 3 mesaje
- din 03 Mai 2017
- Vectra 1998 X20XEV
- Iasi
Radu X20XEV
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2017
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu aprinderea, fisele de la bujiile 2 si 3 aveau rezistenta infinita, nu indica nimic aparatul de masura nici pe scala de 20 Mega ohmi, celelalte : de la 1 avea 6,4k, de la 4 avea 4,2k fisele nu au avut contacte oxidate sau conturnari ( scapari de tensiune in corpul bobinei) Ramane problema bordului, nici un ac nu mai indica nimic, becurile martor se aprind normal la punerea contactului si se sting treptat in functie de sistemul verificat, totul normal, dar indicatoarele cu ace ( turometru, kilometraj, indicator benzina si temperatura ) sunt moarte, nu am cartea tehnica a masinii, si nici o schema electrica pe unde ar putea fi o siguranta sau un releu de care sa depinda functionarea bordului....Cine ma poate ajuta cu o schema electrica sau poate a intalnit aceeasi problema, il rog sa-mi comunice cum a rezolvat problema bordului nefunctional, fara inlocuirea lui, inainte de problema cu aprinderea bordul functiona perfect, MID-UL imi arata toate functiile, km, consum, temperatura exterioara s.a.m.d.
- Radu X20XEV
- OP
- 3 mesaje
- din 03 Mai 2017
- Vectra 1998 X20XEV
- Iasi
Radu X20XEV
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua! Toate bune si frumoase, problema cu bordul nu am rezolvat-o tot nu indica nimic, in locul unde e afisat kilometrii parcursi in bord ( este digital ) apare Pr 09, inteleg ca e o eroare, dar ce semnifica.. nu stiu, poate cineva sa ma ajute cu un tabel de erori pentru aceasta masina, sau doar numai ce semnifica acel Pr 09 ? Multumesc!