RLenga
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2017
- Mesaj Privat
Simptome:
Cod(uri) eroare:
----
Model:astra j
An fabricatie: 2012
Cod motor: A20DTH
Salut.Am achizitionat un opel astra j an.2012 2.0 121 kw si de o saptamana am observat ca la relanti in momentul in care se incalzeste motorul turometrul incepe sa oscileze si motorul merge rau.Am fost la test cu masina si am primit raspuns ca nu lucreaza doua injectoare si ca dau pre multa motorina pe retur.Am schimbat cele doua injectoare si masina face la fel.Pe test nu mai apare nici o eroare in schimb in momentul in care am facut testul de retur la injectoare cu acele paharele am observat ca pe furtunasul de retur care vine spre injectoare curge motorina incontinuu.Este normal sa vina motorina pe rampa de retur sau doar ar trebui sa preia surplusul de motorina din injectoarePoate fi aceasta cauza pentru care oscileaza motorul si turometrul?
Va multumesc
Cod(uri) eroare:
----
Model:astra j
An fabricatie: 2012
Cod motor: A20DTH
Salut.Am achizitionat un opel astra j an.2012 2.0 121 kw si de o saptamana am observat ca la relanti in momentul in care se incalzeste motorul turometrul incepe sa oscileze si motorul merge rau.Am fost la test cu masina si am primit raspuns ca nu lucreaza doua injectoare si ca dau pre multa motorina pe retur.Am schimbat cele doua injectoare si masina face la fel.Pe test nu mai apare nici o eroare in schimb in momentul in care am facut testul de retur la injectoare cu acele paharele am observat ca pe furtunasul de retur care vine spre injectoare curge motorina incontinuu.Este normal sa vina motorina pe rampa de retur sau doar ar trebui sa preia surplusul de motorina din injectoarePoate fi aceasta cauza pentru care oscileaza motorul si turometrul?
Va multumesc
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
RLenga
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2017
- Mesaj Privat
Am fost la un tip care are tester gm si mia spus ca totul este ok,presiuni,parametrii.Am luat compresia care este ok.Am schimbat inclusiv garnitura de la sorbul pompei de ulei deoarece dimineata la prima cheie imi aparea ,,low presure,,.Am verificat cuzinetul central si nu are uzura.Chiar nu stiu ce sa mai fac sau sa schimb.Am fost in multe locuri si nu stie nimeni sa imi spuna daca este normal sa vina motorina pe conducta de retur catre injectoare si care este cauza.Oricum multumesc Daniel.poate a mai patit cineva asa ceva.