BMihai849
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1999 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2017
- Mesaj Privat
Buna Ziua,
De ceva vreme (1an) relantiul statea la 1100rpm, m-am tot uitat pe forum am incercat
sa curat EGR, motoras pas cu pas (IAC), am cautat furtune sparte s-au ciupite pe unde
ar putea trage aer fals, in zadar nu am gasit nimic.
Fiind un motor monopunct avea un surub de de reglare relanti am reglat din el
(mentionez ca motorul era cald in timpul reglarii) am ajuns cu relantiul undeva a 825rpm
problema acum este ca oscileaza destul de mult 825-875 iar cand motorul este rece
porneste mai greu, daca nu stau 10min in parcare cu el sa se incalzeasca moare in mers
s-au la iesire din parcare (se simnte cum tremura destul de tare si da sa moara cand ies cu spatele )
Opel astra G Hatchback x16szr automata an 2000
Am pus si poze sa vedeti cum arata + codurile de eroare
Am uitat sa menționez un consum exagerat de 16-17% pe oras
De ceva vreme (1an) relantiul statea la 1100rpm, m-am tot uitat pe forum am incercat
sa curat EGR, motoras pas cu pas (IAC), am cautat furtune sparte s-au ciupite pe unde
ar putea trage aer fals, in zadar nu am gasit nimic.
Fiind un motor monopunct avea un surub de de reglare relanti am reglat din el
(mentionez ca motorul era cald in timpul reglarii) am ajuns cu relantiul undeva a 825rpm
problema acum este ca oscileaza destul de mult 825-875 iar cand motorul este rece
porneste mai greu, daca nu stau 10min in parcare cu el sa se incalzeasca moare in mers
s-au la iesire din parcare (se simnte cum tremura destul de tare si da sa moara cand ies cu spatele )
Opel astra G Hatchback x16szr automata an 2000
Am pus si poze sa vedeti cum arata + codurile de eroare
Am uitat sa menționez un consum exagerat de 16-17% pe oras