jerryko
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Combo 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2011
- Mesaj Privat
Am un opel combo din 2003 1.7 dti de 3 luni imi sta in service si mecanicul nu stie ce sa ii mai faca, pana acuma am bagat 1800 de lei cu rezultat 0. Detectarea problemei a inceput intr-o dimineata cand nu a mai vrut sa porneasca, mentionez ca pana atunci nu am avut nici un fel de problema si nici in service nu a fost masina de cand am aduso din germania (2005) am duso la service, mi-a pus testerul pe ea, din cate am inteles a sters erorile si a pornit, problema care a fost, ajungand acasa, si stand 15 min , m-am intors la masina,cand sa plec a durat vreo 5 sec de dat la automat pana sa o ia, dupa am stat o ora, cand sa o pornesc a durat vreo 10 sec sa dau la automat si in final nu a mai pornit deloc,dar daca reuseam sa o pornesc,oprind si repornind motorul pornea la sfert,si functiona ca si cum nu ar fi nimica, motorul trage foarte bine,o singura data am reusit sa il pornesc tras cu a 3,parca s-ar dezamorsa pompa in timp,i-am schimbat si filtrul de motorina, am duso la service inapoi, mi-a zis ca e computeru de pe pompa de injectie, l-am schimbat ala, a pornit la sfert de cheie am ajuns acasa (la 70km de service) si aceasi chestie cu cat stateam mai mult ,motorul nu mai pornea, am duso inapoi, mi-a pus o supapa unisens pe conducta de motorina cum ca scapa motorina, zise mecanicul, aceasi chestie o facea, apoi mi-a schimbat ceva supapa din pompa de injectie, la fel aceasi chestie. am facut o groaza de drumuri si m-am urat de urcat masina pe platforma si dus inapoi, am dat 1800 de lei si masina face aceeasi chestie ca si in prima zi,acuma imi zise mecanicul ca trebuie sa ii faca un test cu osciloscopul la supapa de pe pompa, banii i-am dat masina nu mi-o repara, imi sta acolo cate o sapt si nu se atinge de ea,a zis ca nu mai stie ce sa ii faca, parca vad ca o sa ma sune si o sa zica, ca trebuie schimbata pompa,
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
- wizard.time
- ***
- 606 mesaje
- din 24 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Gorj
wizard.time
- Mesaje scrise: 606
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
jerryko
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Combo 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Cum se citesc coduri eroare fara tester:
1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile
EXEMPLU
**********pauza*pauza*pauza*****
Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri
Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....
Detalii AICI .
1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile
EXEMPLU
**********pauza*pauza*pauza*****
Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri
Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....
Detalii AICI .
jerryko
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Combo 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2011
- Mesaj Privat
- don_vlaxter
- *
- 24 mesaje
- din 17 Mai 2009
- Corsa 2001 Y17DT
- Bucuresti
don_vlaxter
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
verifica mufa din spatele bordului (din spatele ceasurilor)
la mine cand bagam cheia in contact, nu se mai aprindeau toate becurile in bord, si masina nu pornea.
problema era ca mufa aceea din spatele bordului, nu facea contact ok, am desfacut-o, am dat cu spary contact si am cuplat-o la loc.
de atunci nu am mai avut nici un fel de probleme.
la mine cand bagam cheia in contact, nu se mai aprindeau toate becurile in bord, si masina nu pornea.
problema era ca mufa aceea din spatele bordului, nu facea contact ok, am desfacut-o, am dat cu spary contact si am cuplat-o la loc.
de atunci nu am mai avut nici un fel de probleme.
jerryko
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Combo 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2011
- Mesaj Privat
se aprind toate becurile in bord... am fost acuma curand la service si mi-a zis ca a dat jos computerul de pe poampa de injectie si cablurile electrice ce merg la poampa, nu stiu ce sa mai fac... banii i-am dat... deja sunt 3 luni peste cateva zile... masina sta, nu produce nici un ban... ma gandesc sa o iau de acolo si sa o duc in alta parte, banii inapoi nu o sa ii mai vad oricum
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
jerryko
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Combo 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2011
- Mesaj Privat
Stiu la ce te referi... si electrovalva acea am schimbato.... am luato din dezmembrari de pe o alta pompa .... aceleasi simptone... ba nu porneste...sau porneste...si daca opres motoru si stau in jur de o ora nu mai porneste... am pus si o supapa unisens...gandiduma ca nu trage pompa si nu ramane amorsata... ii dau foc nu mai are rost...
- daniel1972
- *
- 2 mesaje
- din 11 Nov 2011
- Astra
- Bucuresti
daniel1972
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2011
- Mesaj Privat
- relu_gabriel1234
- *
- 7 mesaje
- din 21 Nov 2011
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
relu_gabriel1234
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2011
- Mesaj Privat
jery
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
Relu ia legatura cu [1,7 dti edition] si te rezolva el ai lipituri reci la calculatorul pompei de injectie il gasesti pe forum pentru mai multe infomatii citeste tot aici nu esti singurul care ai aceasta problema https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8916
- NMarianGabriel
- *
- 7 mesaje
- din 16 Apr 2017
- Astra 2000 Y17DT
- Brasov
NMarianGabriel
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2017
- Mesaj Privat
- NMarianGabriel
- *
- 7 mesaje
- din 16 Apr 2017
- Astra 2000 Y17DT
- Brasov
NMarianGabriel
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2017
- Mesaj Privat
parerea mea este sa nu mai mergi la toti "meseriasii" astia de coltul blocului care nu stiu ce are masina sau in ce parametrii ar trebui sa lucreze pompa de injectie
eu m-am ars am ajuns la cineva care chiar stia cand a fost prea tarziu
acum am o pompa de injectie si un calculator cu care n-am ce face
eu m-am ars am ajuns la cineva care chiar stia cand a fost prea tarziu
acum am o pompa de injectie si un calculator cu care n-am ce face