MdeSade
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2017
- Mesaj Privat
Va salut cu respect. Am un astra ecoflex 2012, 1.7 diesel si prima data mi-a aparut in bord service battery. Dupa vreo 20 km s'a intarit volanul, adica ramanea fara servo. Apoi isi revenea. Mi-au aparut apoi in bord o serie de erori; abs, esp, charging sistem, etc. La un moment dat se stingea tot bordul, Nu mai aveam lumini, radio, navigatie.Cea mai importanta problema era evident, servo directia care cand mergea, cand nu.Am fost la cateva service-uri, nu i'au dat de cap, evident a trebuit sa platesc. Un polonez Nu-a spus ca sigur este power steering rack-ul. Am fost la reprezentanta, a verificat'o , Nu a gasit nimic, mi-a spus ca totul este ok, dar, in caz de ceva sa ma intorc la ei. M'am intors la ei, alti bani evident. M'au sunat ca au gasit buba si ca o repara daca mai platesc 250£, ca trebuie sa verifice niste fire.
Apoi ca de fapt ar fi alternatoru si ca trebuie sa mai platesc 700£. M'am oprit aici si am tras'o pe dreapta. Va rog mult, daca s'a mai lovit cineva de aceasta problema sau daca aveti idee care ar putea fi cauza, sau un sfat. Va multumesc.
Apoi ca de fapt ar fi alternatoru si ca trebuie sa mai platesc 700£. M'am oprit aici si am tras'o pe dreapta. Va rog mult, daca s'a mai lovit cineva de aceasta problema sau daca aveti idee care ar putea fi cauza, sau un sfat. Va multumesc.
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salutare...astazi mi.a aparut si mie atentionarea cu service power steering.
Mentionez ca rotile nu erau virate...erau drepte.....masina a pornit si putin mai greu.
Stie cineva care poate fi motivul?
Dupa ce am mers 10min cu masina...am oprit si am repornit motorul...mesajul nu a mai aparut.
Bateria este cea originala ...are 6 ani.
Multumesc pt eventualele pareri sau sfaturi.
Mentionez ca rotile nu erau virate...erau drepte.....masina a pornit si putin mai greu.
Stie cineva care poate fi motivul?
Dupa ce am mers 10min cu masina...am oprit si am repornit motorul...mesajul nu a mai aparut.
Bateria este cea originala ...are 6 ani.
Multumesc pt eventualele pareri sau sfaturi.
- mihnea_alex
- **
- 239 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Bucuresti
mihnea_alex
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
boaba
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 a17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2011
- Mesaj Privat
La astra j 1.7 cdti (110cp-125cp) aveti smart charging sitem adica alternatorul incarca bateria cu valori cuprinse intre 12,5v-15,2v in funtie de mai multi factori externi ( temperatura de afara,consumatori,stare de incarcare a bateriei etc) aveti grija la ce mecanici mergeti numai schimbati relee si alternatoare aiurea .
Paul2004 schimba bateria ii ajunge 6 ani ,daca nu iei originala iti recomand sa urci de la 72ah la 80 ah cu 720 sau 760 la pornire .
ps. Sunt patit cu incarcarea nu au vrut sa imi dea garantie la baterie pe motiv ca nu incarca alternatorul ca treb sa fie 14,2 iar eu aveam 12,6 dar bateria era incarcata 100% nu dadusem drumu la nici un consumator si masina considera ca nu are nevoie de incarcare .
Paul2004 schimba bateria ii ajunge 6 ani ,daca nu iei originala iti recomand sa urci de la 72ah la 80 ah cu 720 sau 760 la pornire .
ps. Sunt patit cu incarcarea nu au vrut sa imi dea garantie la baterie pe motiv ca nu incarca alternatorul ca treb sa fie 14,2 iar eu aveam 12,6 dar bateria era incarcata 100% nu dadusem drumu la nici un consumator si masina considera ca nu are nevoie de incarcare .
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- PEmil
- ****
- 2,662 mesaje
- din 08 Mai 2017
- Astra 2017 LUJ
- Braila
PEmil
- Mesaje scrise: 2,662
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017 LUJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
Salutare,
Nu as vrea sã mã luați la mișto, dar ceva asemãnãtor (ca simptome, nu cã mesaje) am pãțit la Logan: inițial, la punerea contactului, nu de mai aprind3a in bord martorul baterie/încãrcare acumulator. Inițial, am crezut cã mi s-a ars becul și nu am dat importanta. Apoi, la ceva o sãptãmânã, a început ca în mers sã se descuie și sã se incuie ușile, parca n-ar fi jucat cineva cu telecomanda închiderii centralizate. A doua zi, tot în mers, au început sã mi se închidã consumatorii (ventilator, aparat radio), mi s-a resetat ceasul din bord și mi de tura singur motorul. Ajuns acasã, am oprit motorul (care de tura de singur pânã pe la 2500 rot) , iar când am vrut sã-și repornesc, la punerea contactului mi-au pornit și radio și ventilatorul, dar mașina nu a mai pornit: fãcea caatunci când bateria este aproape moarta. Am zis cã este bateria, am dat-o jos și m-am dus cu ea la garanție. Au masurat-o bãieții și au gasit-o moarta și ca tensiune și ca densitate. Au zis cã o pun ei pe redresor și mi-au dat la schimb baterie buna (nu noua) sã o pun pe mașina și sã mã întorc sã mãsoare cum incarca alternatorul. La întoarcere, au constatat cã alternatorul nu incarca deloc. M-au întrebat dacã îmi semnalizeazã acest lucru martorul din bord, iar eu am spus cã am becul ars. Atunci, cu aparatul de mãsurã pe baterie, au început sã miște de fire. La un moment dat, aparatul de mãsurã a indicat tensiunea normala de încãrcare a bateriei, puțin peste 14V. Au descoperit cã în circuit aveam un contact imperfect (de fapt o întrerupere). Dupã ce au remediat, a început sã se aprindã și martorul in bord, dar numai când puneam contactul. De atunci nu am mai avut probleme.
Mi-au explicat cã datoritã contactului imperfect, bateria nu se mai incarca. La momentul când a fost aproape moarta, calculatorul mașinii a început sã taie din consumatori pentru a pastra curentul doar pentru funcționarea mașinii și sã creascã turația motorului, pentru a suplini lipsa de incarcare a bateriei.
Eu am avut noroc cã au gãsit contactul imperfect foarte repede, dar la voi cine știe pe unde poate fi, având în vedere complexitatea sporita a instalației electrice și electronice la Opel.
Asta a fost. Daca va ajuta cu ceva, mã bucur, daca voi considerați post-ul inadecvat, îmi cer scuze.
Nu as vrea sã mã luați la mișto, dar ceva asemãnãtor (ca simptome, nu cã mesaje) am pãțit la Logan: inițial, la punerea contactului, nu de mai aprind3a in bord martorul baterie/încãrcare acumulator. Inițial, am crezut cã mi s-a ars becul și nu am dat importanta. Apoi, la ceva o sãptãmânã, a început ca în mers sã se descuie și sã se incuie ușile, parca n-ar fi jucat cineva cu telecomanda închiderii centralizate. A doua zi, tot în mers, au început sã mi se închidã consumatorii (ventilator, aparat radio), mi s-a resetat ceasul din bord și mi de tura singur motorul. Ajuns acasã, am oprit motorul (care de tura de singur pânã pe la 2500 rot) , iar când am vrut sã-și repornesc, la punerea contactului mi-au pornit și radio și ventilatorul, dar mașina nu a mai pornit: fãcea caatunci când bateria este aproape moarta. Am zis cã este bateria, am dat-o jos și m-am dus cu ea la garanție. Au masurat-o bãieții și au gasit-o moarta și ca tensiune și ca densitate. Au zis cã o pun ei pe redresor și mi-au dat la schimb baterie buna (nu noua) sã o pun pe mașina și sã mã întorc sã mãsoare cum incarca alternatorul. La întoarcere, au constatat cã alternatorul nu incarca deloc. M-au întrebat dacã îmi semnalizeazã acest lucru martorul din bord, iar eu am spus cã am becul ars. Atunci, cu aparatul de mãsurã pe baterie, au început sã miște de fire. La un moment dat, aparatul de mãsurã a indicat tensiunea normala de încãrcare a bateriei, puțin peste 14V. Au descoperit cã în circuit aveam un contact imperfect (de fapt o întrerupere). Dupã ce au remediat, a început sã se aprindã și martorul in bord, dar numai când puneam contactul. De atunci nu am mai avut probleme.
Mi-au explicat cã datoritã contactului imperfect, bateria nu se mai incarca. La momentul când a fost aproape moarta, calculatorul mașinii a început sã taie din consumatori pentru a pastra curentul doar pentru funcționarea mașinii și sã creascã turația motorului, pentru a suplini lipsa de incarcare a bateriei.
Eu am avut noroc cã au gãsit contactul imperfect foarte repede, dar la voi cine știe pe unde poate fi, având în vedere complexitatea sporita a instalației electrice și electronice la Opel.
Asta a fost. Daca va ajuta cu ceva, mã bucur, daca voi considerați post-ul inadecvat, îmi cer scuze.
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat