- deleted-102027
- OP
- 5 mesaje
- din 23 Mai 2015
deleted-102027
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salut!
Dupa ce am dat search referitor la problemele mentionate, am zis sa cumulez problemele semnalate si eventualele verificari indicate pe forum ca sa stiu cam ce trebuie facut. Mentionez ca nu sunt priceput/cunoscator tehnic, dar am incercat sa acopar cat mai multe din topicurile existente pt informatii.
Modelul este Corsa C \ 2001 \ Z12XE.
Distributia a fost schimbata anul trecut, impreuna cu toate garniturile aferente pentru a elimina pierderile de ulei.
Inainte de asta, una din sondele lambda, cea de sub masina, a fost schimbata cu una noua.
Ultima revizie a fost facuta la 09/09/2016 la 148669 km, schimb ulei Triax 10w-40 3.78l + schimb filtre ulei/combustibil/aer/polen majoritatea mann.
De atunci si pana in prezent am ajuns la 154615km, iar in aceasta perioada am mai consumat inca un bidon de Triax 10w-40 3.78l, altfel spus a mancat 4l-4.5l ulei la 6000km.
Alimentez o data la aproape doua saptamani cu 20l, 200km oras, 150-200km in afara, deci 20l la 350-400km, un consum carburant mixt intre 5.5-7l/100km.
Acum o saptamana, pe autostrada la 120-130km/h s-a aprins martorul "masina cu cheita", dupa care ulterior s-a stins si s-a aprins "check engine".
Astazi am facut testul cu agrafa si mi-au iesit doua erori:
P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) (a aparut primul si apoi s-a repetat acelasi cod pentru a doua oara dupa P0325, probabil ca sa stiu ca s-a terminat sirul de erori afisate?)
P0325 Knock Sensor 1 Circuit Malfunction
Dupa test s-a stins "check engine" s-a aprins "masina cu cheita" la pornire motor. In plus capatul evacuarii este afumat (din ce stiu, a fost asa de cand am luat-o).
Legat de posibilele probleme/solutii am citit:
* EGR gripat, nevoie curatare
* combustibil prost sau cu cifra octanica scazuta, alimentare cu una mai buna
* Nevoie curatare clapeta acceleratie
* Contact imperfect sonda lambda
* Nevoie segmentare motor
* Verificare catalizator/bobina
* Mers subturat, crestere turatie mers min 2000
As vrea sa stiu daca in functie de problemele semnalate ma puteti ajuta sa filtrez lista de operatiuni necesare.
Dupa ce am dat search referitor la problemele mentionate, am zis sa cumulez problemele semnalate si eventualele verificari indicate pe forum ca sa stiu cam ce trebuie facut. Mentionez ca nu sunt priceput/cunoscator tehnic, dar am incercat sa acopar cat mai multe din topicurile existente pt informatii.
Modelul este Corsa C \ 2001 \ Z12XE.
Distributia a fost schimbata anul trecut, impreuna cu toate garniturile aferente pentru a elimina pierderile de ulei.
Inainte de asta, una din sondele lambda, cea de sub masina, a fost schimbata cu una noua.
Ultima revizie a fost facuta la 09/09/2016 la 148669 km, schimb ulei Triax 10w-40 3.78l + schimb filtre ulei/combustibil/aer/polen majoritatea mann.
De atunci si pana in prezent am ajuns la 154615km, iar in aceasta perioada am mai consumat inca un bidon de Triax 10w-40 3.78l, altfel spus a mancat 4l-4.5l ulei la 6000km.
Alimentez o data la aproape doua saptamani cu 20l, 200km oras, 150-200km in afara, deci 20l la 350-400km, un consum carburant mixt intre 5.5-7l/100km.
Acum o saptamana, pe autostrada la 120-130km/h s-a aprins martorul "masina cu cheita", dupa care ulterior s-a stins si s-a aprins "check engine".
Astazi am facut testul cu agrafa si mi-au iesit doua erori:
P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) (a aparut primul si apoi s-a repetat acelasi cod pentru a doua oara dupa P0325, probabil ca sa stiu ca s-a terminat sirul de erori afisate?)
P0325 Knock Sensor 1 Circuit Malfunction
Dupa test s-a stins "check engine" s-a aprins "masina cu cheita" la pornire motor. In plus capatul evacuarii este afumat (din ce stiu, a fost asa de cand am luat-o).
Legat de posibilele probleme/solutii am citit:
* EGR gripat, nevoie curatare
* combustibil prost sau cu cifra octanica scazuta, alimentare cu una mai buna
* Nevoie curatare clapeta acceleratie
* Contact imperfect sonda lambda
* Nevoie segmentare motor
* Verificare catalizator/bobina
* Mers subturat, crestere turatie mers min 2000
As vrea sa stiu daca in functie de problemele semnalate ma puteti ajuta sa filtrez lista de operatiuni necesare.
- nastasaflorin
- **
- 147 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Daca iti mananca atat de mult ulei - cel mai probabil trebuie desfacut motorul. Pe unde il poate papa? - Pe la segmentii uzati, cilindri zgariati, semeringuri de supape.
Posibil ca arderea cu mult ulei sa afecteze si functionarea bujiilor, poate cauza si depuneri pe EGR si in catalizator.
Ce as face eu?
As da jos capacul de culbutori, ciulasa si baia de ulei; i-as verifica starea cilindrilor (daca mai au honuire, daca au zgarieturi pe suprafata), as masura uzura sa ma asigur de varianta de kit de segmenti trebuie sa comand. I-as inlocui segmenti, semeringuri de supape, garnitura de chiulasa(evident)+suruburi, eventual planietate chiulasa si bujii.
Cu ocazia asta, as curata si egr, galerie admisie.
Abia dupa asta ramane de vazut daca mai apar coduri si care ar fi calea de urmat pentru acelea.
Posibil ca arderea cu mult ulei sa afecteze si functionarea bujiilor, poate cauza si depuneri pe EGR si in catalizator.
Ce as face eu?
As da jos capacul de culbutori, ciulasa si baia de ulei; i-as verifica starea cilindrilor (daca mai au honuire, daca au zgarieturi pe suprafata), as masura uzura sa ma asigur de varianta de kit de segmenti trebuie sa comand. I-as inlocui segmenti, semeringuri de supape, garnitura de chiulasa(evident)+suruburi, eventual planietate chiulasa si bujii.
Cu ocazia asta, as curata si egr, galerie admisie.
Abia dupa asta ramane de vazut daca mai apar coduri si care ar fi calea de urmat pentru acelea.