Am reusit demontarea spill valve lucru care nu a fost f. greu deoarece am demontat si pompa de injectie. Valva este capsulata si nu prea ai ce-i face. Un lucru m-a nedumerit: odata scoasa valva din corpul pompei, a ramas in pompa un capacel al valve. Capacelul nu este prins de valva si nici nu are nici un fel de garnitura desi pe valva exista un canal in care ar putea fi o garnitura. Etansarea dintre capacel si valva este esentiala deoarece altfel ar putea pierde presiune. Atasez fotografii cu valva si capacelul.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Intrebarea mea ar fi daca cineva care a mai demontat aceasta valva poate sa-mi confirme sau infirme prezenta vreunei garnituri.
In alta ordine de idei, pe lateralul corpului pompei exista ceva ca un senzor de plastic negru cu o mufa cu 4 borne din care sunt folosite 3. Apare si in tis aceasta mufa dar credeam ca duce la corpul pompei nu la "senzorul" acesta fixat de pompa cu 2 suruburi. Ce rol are ? Atasez poze si cu aceasta minune.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)