Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Asko

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat ECU la Astra 1,7dti, imobilizatorul si cipul din cheie.
Imobilizatorul cum se scoate din locasul lui de la cheia de contact?
Skip ads

  • Tzepozzz

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=30064
  • Asko

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.
Problema cu cipul din cheie s-a rezolvat. A ramas doar imobilizatorul din jurul contactului (de pe coloana de directie).
Pe acesta cum il scot fara sa rup ceva?

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
IMO e cel din poza.se schimba IN TOTALITATE cu celalalt.nu se schimba doar o parte din el,ci TOT.
  • Asko

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cel din poza este cel nou. Sigur ca se schimba tot, dar nu pot sa-l scot pe cel vechi de la locul lui. Trebuie sa fie o procedura de a-l scoate, gen: se introduce cheia de contact in contact, se roteste sau nu putin, se departeaza o clema din spate etc. . Asta pentru a nu rupe cine stie ce clema din plastic. Pate cineva a mai dat jos un IMO.
Multumesc.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in poza vad ca are clemele de prindere.te uiti la cel "nou" si vezi clemele de prindere.
  • Soso.

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1998 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salutare tuturor. am si eu o problema cu imobilizatorul. mi-a dat eroare cand am pus masina pe tester:

P1612 - Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser

are ideie cineva ce inseamna exact, de ce nu are semnal, si daca se poate schimba ?

Astra G caravan, 1.6 , x16szr
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sterge eroarea si gata, citeodata mai apar de nebune. Daca va mai aparea dai jos IMO si refaci lipituri.
  • pawell

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2012

  • Mesaj Privat
pt d-l dan cuciureanu...
refaceti lipituri la imo de vectra b z16xe ?....daca da va rog sa ma ajutati si pe mine ! de la o simpla incercare de a repara contactul in sensul ca am dat cu spray si am bagat un ulei, mergea un pic mai greu am ajuns sa blochez contactul si dupa mai multe incercari niciun rezultat . asa ca am desfacut tot contactul cu tot cu imobilizator separat. dupa accea am ramas doar cu imo si contactul . PROBLEMA mea e ca am vrut sa-mi bag nasul si am desfacut imo si am bagat surubelnita in capacelul de plastic de deasupra placutei cu circuitele imo si cand am desfacut capacelul pasand cu putere am atins acolo inauntru cu varful ceva circuite si am rupt si doua diode. am refacut eu impreuna cu un prieten lipiturile iar cand am incercat sa o pornesc direct cu surubelnita si cheita in contact masina nu mai porneste(am pus si am verificat si toate mufele erau puse la loc).....prietenul mi-a zis ca e posibil sa fi facut scurt circuit can am atins circuitele cu surubelnita.
intrebarea mea e cum as putea sa rezolv problema asta! cea cu ecu si abs tot la dvs am fost si le-ati reparat!
astept un rasp. va multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Alt IMO resetat si il programam. Gasesti ieftin la [editat], florianu, cocosai etc. numai sa spui codul de pe el. Codurile de pe carpass nu trebuie, le aflam sambata ca la cat bonus ai avut unul in plus nu era bai dar ma grabeam.
  • pawell

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2012

  • Mesaj Privat
.....Multumesc pentru raspuns d-l dan ne auzim sapt asta la un telefon! si o sa mai fac eu un drum la dvs in is ! a mai ramas problema contactului pr care n-am reusit sa-l deblochez am sa mai incerc zilele astea, nu reusesc sa scot mufa de plastic dinaintea butucului, care protejeaza lamela (care la mine e blocata pe deschis, nu se ridica decat daca o imping eu in sus) si butucul , si care tine prinse si clemele de plastic ale imobilizatorului! ..... mai caut si pe forum!
va multumesc toate cele bune!
  • genutzu

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Alt IMO resetat si il programam. Gasesti ieftin la [editat], florianu, cocosai etc. numai sa spui codul de pe el. Codurile de pe carpass nu trebuie, le aflam sambata ca la cat bonus ai avut unul in plus nu era bai dar ma grabeam.


Un amic la o Vectra B - x16xel din 1998, ieri cand a dat sa porneasca masina sa plece acasa, "frana"...
Ii clipeste check-ul, invarte motorul, dar nu porneste.
Poate schimba IMO de la butuc si cu cheia (cipul) aferenta de la alta masina, merge?!

S-au cum l-ai putea ajuta, el trebuie sa ajunga si in Iasi saptamana asta.

Merci!
  • myuiulian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut ! Am si eu o intrebare , vad ca nu am vazut un raspuns concret . As vrea sa ma ajutati si pe mine . Cum scot imobilizatorul de pe masina ? Am un vectra b 1.6 2001 .. Vreau sa trimit la reconditionat calculatorul si mi-a cerut si imobilizatorul . Multumesc frumos .
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare , am si eu o problema legata de IMO ,am sa descriu cu toate ca nu stiu daca postez unde trebuie , azi am vrut sa-mi fac o alta cheie pentru ca am una singura ,am vorbit cu un baiat care face chei , cu programele lui a citit codul masini pt ca nu am keypass , toate bune si frumoase dar cand sa adauge a doua cheie (cip) primea eroare (pin incorect) , pana la urma si-a dat seama de ceva care nu stiu daca este corect , mi-a zis ca IMO si ECU nu sunt imperecheate ,este posibil sa mearga asa ? masina merge fara probleme , cu alte cuvinte pana sa detin eu masina proprietarul a schimbat ECU , la ECU ii aparea un cod ceva de genu cu multe zerouri , cheia si IMO sunt ale masini deoarece se potriveste pe toate inchizatorile , astept parerile voastre legate de acest aspect , Opel Agila 1.0 ,2000 , Z10XE
PS.baiatul mi-a spus ca ECU ar fi fost schimbat si resetat...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR