- cristian moisescu
- OP
- 4 mesaje
- din 14 Dec 2015
- Agila 2004 X12XE
- Germania
cristian moisescu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Germania
- Masina: Agila 2004 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor. Am o Agila de 1.2 din 2004 cu doar 86 000Km parcursi. Am luat-o cu doua defecte:arc rupt intinzator lant distributie(mers neuniform ,zgomot de diesel ) si defect de cutie, sarea din viteza intai in sarcina ,la plecarea dupa loc. Cutia am rezolvat-o, am avut doi rulmenti cu un joc enorm, pierduse si ceva ulei, dar am schimbat 6 rulmenti plus toate simeringurile, merge ceas . Am montat pe motor si Kit-ul de distributie complet pe care l-am cumparat si ,am aliniat distributia ca la carte cu trusa specifica Opel. Motorul porneste imediat ,se tureaza bine, dar persista un usor tremur,si atunci cind coboara turatia la relanti (motor cald) ,apar pufaituri usoare,regulate in toba. Exact in momentul pufaiturii dosul palmei este puternic atras de teava de esapament. Defectul citit este P0301,P0300,dupa un timp se aprinde becul galben. Am schimbat bujii,bobina de aprindere,debitmetru, Injectorul de benzina de la cil 1 cu cel de la cil 2,defectul ramine la cilindrul 1! Este suficient sa cresc turatia de relanti f. putin si pufaiturile dispar , apoi revin constant la relanti, motorul nu merge chiar rotund...Am masurat compresia si toti cilindri au aceeasi presiune ,9 Bari,doar pe cil 1 am 8,9. La cald sau la rece cu ulei adaugat in cilindru,valoarea nu se modifica. In comparatie cu o a doua Agila ce are 155000Km parcursi, ce merge perfect, compresia e aceasi la toti cilindrii .Intrebarea mea este :daca compresia este uniforma la toti cilindri,poate fi totusi o supapa de evacuare care nu inchide corect? sau vreun arc al unei supape,si de aici acea presiune scazuta in toba pe timpul pufaiturii . Nu am mai desfacut vreodata o chiuloasa, tocmai de aceea am mari indoieli,daca face sens un slefuit de supape,etc. La cutie m-am bagat, am mai reparat acum 25 de ani una de Oltcit. De aceea va intreb ,in cazul meu ar ajuta la o diagnoza corecta acel set pt. pierdere compresie, cel cu doua manometre pe el ? Vreau sa fiu sigur inainte sa desfac motorul din nou . Va multumesc mult ,anticipat pt. un eventual ajutor, Cristian