ruhl
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salutãri...
Din pacate nu imi e clar daca schimbarea turbinei e cea mai buna decizie:
Pe scurt, Insignia ST A20DTH, fabricata in 08.2011:
1. Eroare infundare filtru particule (circul f. mult in oras)
- am incercat cateva drumuri lungi (conform instructiunilor), turat etc - fara niciun efect
- ocazional scotea nori de fum albastru, dar cand scotea fum puteam concura cu un tractor
2. Service Opel (reprezentanta)
- am fost sa-i fac diagnoza, mi-au spus ca e filtrul de particule din cauza ca circul prea mult in oras
- i-au facut in service regenerarea, mi-au recomandat sa circul turat si sa mai fac ocazional mai mult drumuri lungi
3. Peste aprox. 1 saptamana, masina da eroare de verificare service, intra in LIMP mode
- merg din noul la Opel, paradoxal isi revine din LIMP in drum spre service (am trecut de la Petrom la Rompetrol, nu stiu daca are legatura)
- la service apare din nou eroare de filtru particule, dar fara sa mai intre in LIMP mode
4. Service Opel
- mi se comunica ca turbina e cu probleme de fapt, nu filtrul
- am primit oferta de schimbare si vreau sa iau o decizie
- desi s-au comportat profesional, problema e ca mi-a pierit increderea in expertiza lor - adica cu o saptamana mai devreme nu mi-au spus nimic de turbina, acum brusc e de fapt turbina.
- Mentionez ca am mai iesit cu ea la drum lung, s-a comportat bine - doar un episod scurt de fum albastru.
- masina clar are o problema, vreau sa fiu sigur ca e identificata corect - nu vreau sa schimb turbina ca sa aflu ca de fapt nu era necesar etc.
- in ultima perioada s-a comportat exceptional, nu stiu daca e coincidenta, de cand am renuntat la Petrom si bag de la Rompetrol, nu am mai avut decat un episod sporadic de fum albastru
- ma consult acum si pe forum-ul de Oradea, sa vad cine-ar fi recomandat sa mai ofere o parere avizata
Multumiri!
Din pacate nu imi e clar daca schimbarea turbinei e cea mai buna decizie:
Pe scurt, Insignia ST A20DTH, fabricata in 08.2011:
1. Eroare infundare filtru particule (circul f. mult in oras)
- am incercat cateva drumuri lungi (conform instructiunilor), turat etc - fara niciun efect
- ocazional scotea nori de fum albastru, dar cand scotea fum puteam concura cu un tractor
2. Service Opel (reprezentanta)
- am fost sa-i fac diagnoza, mi-au spus ca e filtrul de particule din cauza ca circul prea mult in oras
- i-au facut in service regenerarea, mi-au recomandat sa circul turat si sa mai fac ocazional mai mult drumuri lungi
3. Peste aprox. 1 saptamana, masina da eroare de verificare service, intra in LIMP mode
- merg din noul la Opel, paradoxal isi revine din LIMP in drum spre service (am trecut de la Petrom la Rompetrol, nu stiu daca are legatura)
- la service apare din nou eroare de filtru particule, dar fara sa mai intre in LIMP mode
4. Service Opel
- mi se comunica ca turbina e cu probleme de fapt, nu filtrul
- am primit oferta de schimbare si vreau sa iau o decizie
- desi s-au comportat profesional, problema e ca mi-a pierit increderea in expertiza lor - adica cu o saptamana mai devreme nu mi-au spus nimic de turbina, acum brusc e de fapt turbina.
- Mentionez ca am mai iesit cu ea la drum lung, s-a comportat bine - doar un episod scurt de fum albastru.
- masina clar are o problema, vreau sa fiu sigur ca e identificata corect - nu vreau sa schimb turbina ca sa aflu ca de fapt nu era necesar etc.
- in ultima perioada s-a comportat exceptional, nu stiu daca e coincidenta, de cand am renuntat la Petrom si bag de la Rompetrol, nu am mai avut decat un episod sporadic de fum albastru
- ma consult acum si pe forum-ul de Oradea, sa vad cine-ar fi recomandat sa mai ofere o parere avizata
Multumiri!