Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • IPocker

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua am si eu o problema la motor am dat admisia jos am curatato am schimbat egr am pus toate mufele la loc am verificat de 3 ori sa uitat la ea 3 mecanici si pe tester da senzor presiune aer aspirat singura eroare am bagat antigel am schimbat ulei am amorsat pompa de motorina iam pus contactu de vreo 15 ori ca sa se amorseze pompa am amorsato si manual iam dat cheie a mers 5 secunde si sa oprit din senin nu sa auzit nici o bataie nici un troncanit ca si cum iasi fi luat contactu asa sa oprit acuma da sa porneasca dar ceva nu o lasa are tendinta de a o lua dar nu porneste am pus si redresoru pe baterie zadarnic da sa o ia dar nu o ia oare ce ar putea fi ? ROG UN RASPUNS DACA SE POATE !
Skip ads

  • sebiastrah

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Problema descrisa de tine e datorata amorsarii. Dupa ce ii schimbi filtrul de motorina, daca nu il schimbi cum trebuie, se dezamorseaza instalatia si trebuie dat la automat pana se elimina tot aerul din instalatie. Asta ar fi cea mai simpla metoda. (- - - - - - - -, sper sa iti dai seama de ce am pus liniutele astea).
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Sebiastrah nu sti ce vorbesti! Motorul z13dth are pomba de motorina in rezervor si nu se dezamorseaza, se pune contactul de cateva ori pana se umple filtrul.
IPocker la ce te referi cu ,,senzor presiune aer aspirat" , la senzorul MAP sau la debitmetru? EGR-ul a fost verificat inainte de montare sa nu cumva sa ramana blocat deschis? Au incercat sa o porneasca dupa ce au montat toate furtunurile( in special cel de la turbo la clapeta de acceleratie)?
  • IPocker

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2017

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat problema era 2 furtunase inversate de la clapeta si app vb de senzorul de pe debitmetru mi-am dat seama ca nu e cv in regula dar am remediat-o inca chiar eu care nu am mai nimica cu mecanica ciudat mi-a fost ca eu mi-am mai demontat odata egr de l-am curatat si am mai umblat la fel cum am umblat si a-2-a oara prima data mi-a luat la sfert asta e din greseli inveti e ok ca am obs eu ca altfel ma pusese 2 mecanici sa cumpar pe mama naibi aiurea
  • IPocker

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2017

  • Mesaj Privat
altii mecanici ziceau ca e imobilizatoru altii ca e senzorul de pe volanta sau cv de genul nu stiiam dupa cine sa ma mai iau i-am dat si spray zadarnic clapeta era pe inchis din cauza furtunaselor inversate dupa ce am dat cotu jos am vazut ca,clapeta e inchisa mi-am dat seama ca nu e cv in regula am scos furtunasu afara si-a revenit la normal am pus clapeta sus fara furtunas a luat-o la sfert de cheie puneam furtunasul gresit sus se inchidea clapeta murea motoru am inversat acum nu mai am probleme ..... nu stiu de ce tot imi apare coolant level mai tot timpul si imi mai da cv pe tester comanda dintr-e bujiile incandescente functie defecta care o fi aia habar nu am is mecanici adevarati da cum e svasile a fost 99% aproape de adevar dar is si mecanici parati care iti citesc de pe tester din cauza unora ajungi de schimbi tot pe motor daca ma mai poti ajuta svasile la intrebarea asta la ce comanda se refera dintr-e bujiile incadescente repet nu is mecanic de meserie dar nici nu ma pot lua dupa 100 de pareri sa ajung sa bag bani in masina aiurea si pe ce nu trebuie ...oricum multumesc frm pt informatii
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nici eu nu sunt mecanic, dar am acelasi tip de motor si nevoia te invata(cauza fiind tot super-meseriasii).Legat de ,,coolant level" verifica nivelul antigelului in vasul de expansiune si daca este sub minim completeaza, daca este la maxim posibil sa fie senzorul defect.Legat de a doua problema posteaza codul de eroare pentru ca sunt mai multi colegi de forum care te pot ajuta.Din descrierea ta poate fi releul de bujii sau o problema pe circuit, deci revino cu codul de eroare si incerc sa te ajut.
  • IPocker

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua am si eu o problema la un opel astra h 1.3 cdti de câteva zile încoace se aude un suruit ca si cum ar fi duși rulmenti in cutie un mecanic mi-a zis ca e dus rulmentu intermediar de la planetarã l-am pus cel mai scump si la fel face treptele a-1 a-2 a-5 a-6a in treptele 3 si 4 nu se aude nimic cand calc ambreiajul nu se aude nimic cand las sa meargã asa din inerția ei se aude la liber iar nu se aude am decis sa dau cutia jos sa vedem care e cauza am observat ca volanta joacã cand tragi de ea sus jos si se si învârte , gãurile de la volanta ajung la jumatea suruburilor rulmentu de presiune e dus poate sa fie dusã volanta ? Sau din ce cauza șuierã doar in treptele 1 ,2,5,6 si in 3 si 4 nu rog pe cineva sa ma ajute ca am 100 de mecanici cu 100 de pãreri la voi am mai apelat si mi-ati fost de folos si pe aceasta cale ti sa va multumesc pt raspunsurile corecte
  • ady1971

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salut,aceeasi problema am avut si eu cu cutia,si am fost la mecanic cu ea si a zis ca e din cutie.A schimbat uleiul ca poate nu mai face,degeaba.Dupa o luna de mers asa ma lasat cutia.Sau spart toate rotile in ea.A trebuit sa cumpar alta.
  • IPocker

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,la toata lumea o problema am ... la astra h 1.3 cdti ... masina mea are momente cand merge foarte bine si functioneaza in parametrii optimi am pus-o pe tester si zice ca am presiune prea mare in turbina normal am dat sa intru in depãșire si s-a aprins cheie service in bord si se plafona mai mult de 3000 ture nu mai merge asta e doar cand si cand si mi-a mai dat pe tester si senzor aier noxe poate sa aiba cv legatura astea cu palafonarea ei ? Va rog sa ma ajute cineva ... daca se poate Va multumesc
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Posteaza tu codurile de eroare. Ai filtru decparticule? Cand ai curatat ultima data egr, galeriea de admisie sibsenzorul MAP?
  • IPocker

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Am filtru de particule am schimbat egr am schimbat debilmetru senzorul de pe debilmetru ... tot asa se plafoneaza ... are momente cand se plafoneaza am curãțat si admisia si catalizator si filtru de particule si clapeta... apare cheie service si se plafoneaza am bagat-o pe tester si imi da senzor aer noxe cod: B3843 am mai schimbat un senzor de sub debilmetru de aer ala cred ca e senzor map cand l-am pus pe ala nu se mai plafona ... anu trecut le-am schimbat toate odata si dupa ce l-am schimbat la 2-3 saptamani iar ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR