- deleted-107795
- OP
- 16 mesaje
- din 01 Feb 2016
deleted-107795
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2016
- Mesaj Privat
Buna dimineata stimabililor,
As vrea sa imi cumpar un model mai nou de Opel fiind multumit de acest brand insa as dori sa incerc un diesel si nu stiu care este mai fiabil.
Ii rog pe cunoscatori sa imi faca cateva recomandari.
Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca mai este pe undeva acest topic, eu insa nu am gasit si de aceea am creat unul.
As vrea sa imi cumpar un model mai nou de Opel fiind multumit de acest brand insa as dori sa incerc un diesel si nu stiu care este mai fiabil.
Ii rog pe cunoscatori sa imi faca cateva recomandari.
Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca mai este pe undeva acest topic, eu insa nu am gasit si de aceea am creat unul.
- CountPorcula
- **
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Daca iti trebuie J, parca A-17-DTR-ul este, din cate stiu ultima generatie de motor care s-a pus pe H s-a trecut si la J. Personal am astra H din 2013, acum sunt la al doilea (in primul a intrat un Q7) primul a fost Z-17-DTH nu am avut probleme cu el (un an cat l-am avut) acum am A-17-DTR (motorul care ti-l recomand daca e cum stiu eu si pe J) si nu are nici o problema, in afara de nimicuri chiar nu am avut nimic cu masinuta asta de vreo 3 ani de cand o am, doar consumabile, bujii arse (consumabile si astea), EGR infundat, o chichita electrica, si o nimica cu o usa. Cu motorul, turbina sau pompa de injectie nimic,... regulatorul de pe pompa s-ar putea sa se duca, oscileaza f usor la relantiv de aprox 35k km de cand am luat-o, mi s-a recomandat de mai multi mecanici sa nu il schimb decat cand daca pica ca cica s-ar putea sa tina mult si bine. Consum 8,4% cu 75-80 % din acei km facuti in oras (Cluj) in ultimii 12000 km. deci poti sa pui un 10% in oras f aglomerat, doar ca eu o calc nu o las, schimb doar la 3000+ (din a 2 a 3-a in sus) si in afara de obicei nu ma dau de pe banda 2 doar pt avioane (ca BMW-urile nu mai stau dupa mine, nu ca nu pot doar ca poate sunt mai normali) deci si in afara eu consum mult. Din ce stiu un A-17-DTR break (greu deci) ca al meu consuma in oras undeva la 8,5-9,5% cu un sofer "batran".
- deleted-107795
- OP
- 16 mesaje
- din 01 Feb 2016
deleted-107795
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2016
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- **
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
- deleted-107795
- OP
- 16 mesaje
- din 01 Feb 2016
deleted-107795
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2016
- Mesaj Privat
Nu e o problema consumul ideea e daca e mai fiabil sau nu. Nu am mai avut diesel si nu ma prea pricep.
Din ce am gasit (vezi mai jos) pare ca ar duce mai mult cel de 110CP pentru: reduction of friction of the moving parts in order to optimize the thermal efficiency.
Tu ce crezi?
Z17DTR and A17DTR
These are more powerful variants (but not the most powerful) of the Circle L engines. They also meet the Euro 4 standard, but feature a slightly lower compression ratio of 18.2: 1. As in all Euro 4 engine an exhaust gas recirculation system is present. The maximum power reaches 125 hp at 4000 rpm, with a peak torque of 280 Nm between 2000 and 2700 rpm.
This engine was fitted in:
• Opel Astra GTC 1.7 CDTI 16V 125hp (2007- 11 ).
The abbreviation A17DTR identifies the Euro 5 variant, which has otherwise identical features and is fitted in:
• Opel Astra J 1.7 CDTI 125hp (2010-11).
A17DTS
In 2010 the engine A17DTR was developed into the A17DTS: here the engine power has been increased to 130 hp at 4000 rpm, while the maximum torque is increased to 300 Nm between 2000 and 2500 rpm. This variant has been fitted in:
• Opel Astra J 1.7 CDTI 130cv (2011-14);
A17DTC and A17DTE
This is the second diesel engine in the Opel engine range to be included in the EcoFlex range (the first was a 1.3 Multijet engine from Fiat). Introduced in 2008, is based on the Z17DTJ engine developed simultaneously, and is characterized by a reduction of friction of the moving parts in order to optimize the thermal efficiency and meet the stricter Euro 5 standard. Performance is identical to the Z17DTJ. It is fitted in:
• Opel Astra J 1.7 CDTI 16v 110HP (2010-14).
Din ce am gasit (vezi mai jos) pare ca ar duce mai mult cel de 110CP pentru: reduction of friction of the moving parts in order to optimize the thermal efficiency.
Tu ce crezi?
Z17DTR and A17DTR
These are more powerful variants (but not the most powerful) of the Circle L engines. They also meet the Euro 4 standard, but feature a slightly lower compression ratio of 18.2: 1. As in all Euro 4 engine an exhaust gas recirculation system is present. The maximum power reaches 125 hp at 4000 rpm, with a peak torque of 280 Nm between 2000 and 2700 rpm.
This engine was fitted in:
• Opel Astra GTC 1.7 CDTI 16V 125hp (2007- 11 ).
The abbreviation A17DTR identifies the Euro 5 variant, which has otherwise identical features and is fitted in:
• Opel Astra J 1.7 CDTI 125hp (2010-11).
A17DTS
In 2010 the engine A17DTR was developed into the A17DTS: here the engine power has been increased to 130 hp at 4000 rpm, while the maximum torque is increased to 300 Nm between 2000 and 2500 rpm. This variant has been fitted in:
• Opel Astra J 1.7 CDTI 130cv (2011-14);
A17DTC and A17DTE
This is the second diesel engine in the Opel engine range to be included in the EcoFlex range (the first was a 1.3 Multijet engine from Fiat). Introduced in 2008, is based on the Z17DTJ engine developed simultaneously, and is characterized by a reduction of friction of the moving parts in order to optimize the thermal efficiency and meet the stricter Euro 5 standard. Performance is identical to the Z17DTJ. It is fitted in:
• Opel Astra J 1.7 CDTI 16v 110HP (2010-14).
- adrian00
- **
- 159 mesaje
- din 24 Dec 2012
- Astra 2016 B14NET
- Bucuresti
adrian00
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- deleted-107795
- OP
- 16 mesaje
- din 01 Feb 2016
deleted-107795
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2016
- Mesaj Privat
- adrian00
- **
- 159 mesaje
- din 24 Dec 2012
- Astra 2016 B14NET
- Bucuresti
adrian00
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
Eu consider ca ar fi mai avantajos pentru tine un motor pe benzina.
Eu spre exemplu am cumparat anul trecut, in Octombrie, masina din semnatura (J Sedan 1,4 turbo). Avand doar 5k km nu pot sa-ti spun nimic despre fiabilitate, las colegii mai experimentati sa-si spuna parerea.
Sunt doua motorizari pe benzina cu sau fara turbo. (1,4 si 1,6)
Vezi sunt mai multe topicuri despre fiabilitate, consum, etc.
Eu spre exemplu am cumparat anul trecut, in Octombrie, masina din semnatura (J Sedan 1,4 turbo). Avand doar 5k km nu pot sa-ti spun nimic despre fiabilitate, las colegii mai experimentati sa-si spuna parerea.
Sunt doua motorizari pe benzina cu sau fara turbo. (1,4 si 1,6)
Vezi sunt mai multe topicuri despre fiabilitate, consum, etc.
- deleted-107795
- OP
- 16 mesaje
- din 01 Feb 2016
deleted-107795
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2016
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Masina e foarte grea.
Depinde cat circuli si pe unde.
Daca mergi prin oras, nu ai nevoie de f multa putere. Dar afara, la depasiri se simte.
Eu am mers pe A20DTH de 165cp.
Merge bine, dar mi se pare cam la limita ( adica ar mai merge nici cp/nm )
Am luat-o SH din Germania acum aprox 1 an, la 25.000km si deja am cu ea 55.000km. 3 revizii, inca nicio pb.
Depinde cat circuli si pe unde.
Daca mergi prin oras, nu ai nevoie de f multa putere. Dar afara, la depasiri se simte.
Eu am mers pe A20DTH de 165cp.
Merge bine, dar mi se pare cam la limita ( adica ar mai merge nici cp/nm )
Am luat-o SH din Germania acum aprox 1 an, la 25.000km si deja am cu ea 55.000km. 3 revizii, inca nicio pb.
- deleted-107795
- OP
- 16 mesaje
- din 01 Feb 2016
deleted-107795
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2016
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
Davos
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2014 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salut, eu merg cu un 1,6 CDTI 81 kw/110 CP euro 6, ce echipeaza masina mea (Meriva B). La o greutate de 1500 kg isi face pe deplin treaba cu cei 300Nm cuplu. Circulat in Bucuresti la ore de varf, consumul nu sare de 7,5(fara start/stop activat).Inainte am condus un VW cu 1,9 TDI si ii este net superior din toate punctele de vedere, mai ales zgomotul.
Cred ca cel de 136 CP este arhisuficient avand 320 Nm cuplu.
Cred ca cel de 136 CP este arhisuficient avand 320 Nm cuplu.