dan_tmx
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2015
- Mesaj Privat
Simptome:
Salutare
Z16 XEP...2006 60.500 Km...da da atata are:D. Totul a inceput acum 3 saptamani cu codul de eroare P1481-04_ s-a inlocuit rezistenta(care pur si simplu se sfarama in mana) de la electroventilatoare si s-a constatat ca si ECU la pinul 24 trebuie reparat..Am fost la reparat,optasem ptr inlocuirea acestuia cu unul pe care deja il avea tipul de acolo.rezolvam in 20 min,plec de la service,in drum spre locul de munca incepe sa mearga sacadat,lag la acceleratie si imi apare ,,motorasul in bord'',cand acceleram incepea sa si palpaie.Ma intorc la cel cu ECU,pune testerul si ii da eroare de bobina inductie..misfire pe cilindrul 3.Bun..pe ecu original nu aveam aceasta problema..Hotaram de comun acord sa reparam calculatorul original.Dupa 3 zile,ma reintorc la service ptr montarea calculatorului original...reparat.fara cod de eroare in bord,masina functiona normal.Dupa 50 km iarasi incepe sa tremure,lag acceleratie.iarasi cod eroare,.Ma duc in alt service ptr tester...aceiasi eraore de misfire pe cilindrul 3.necesita inlocuire bobina inductie.Dar....nu am verificat daca bobina este crapata,doar am inlocuit bujiile intre ele,aceiasi eroare/3..
Intrebarile mele sunt:
Ce ar mai trebuii verificat,inainte de a comanda o bobina de inductie?Si ce marca recomandati.
Sunt probleme des intalnite la acest motor?ECU,bobina...la ce sa ma mai astept de la ea.
PS:
Masina a fost a sefului...pana acum 2 luni..Din punctul lui de vedere,masina este noua raportat la nr de km.In 10 ani...traseu Titan-Obor,2-3 drumuri la mare/an..De cand am bagat-o pe prestari servicii.adica zi de zi in trafic au inceput probleme.
Multumesc
Cod(uri) eroare:
----
Model:
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z16XEP
Salutare
Z16 XEP...2006 60.500 Km...da da atata are:D. Totul a inceput acum 3 saptamani cu codul de eroare P1481-04_ s-a inlocuit rezistenta(care pur si simplu se sfarama in mana) de la electroventilatoare si s-a constatat ca si ECU la pinul 24 trebuie reparat..Am fost la reparat,optasem ptr inlocuirea acestuia cu unul pe care deja il avea tipul de acolo.rezolvam in 20 min,plec de la service,in drum spre locul de munca incepe sa mearga sacadat,lag la acceleratie si imi apare ,,motorasul in bord'',cand acceleram incepea sa si palpaie.Ma intorc la cel cu ECU,pune testerul si ii da eroare de bobina inductie..misfire pe cilindrul 3.Bun..pe ecu original nu aveam aceasta problema..Hotaram de comun acord sa reparam calculatorul original.Dupa 3 zile,ma reintorc la service ptr montarea calculatorului original...reparat.fara cod de eroare in bord,masina functiona normal.Dupa 50 km iarasi incepe sa tremure,lag acceleratie.iarasi cod eroare,.Ma duc in alt service ptr tester...aceiasi eraore de misfire pe cilindrul 3.necesita inlocuire bobina inductie.Dar....nu am verificat daca bobina este crapata,doar am inlocuit bujiile intre ele,aceiasi eroare/3..
Intrebarile mele sunt:
Ce ar mai trebuii verificat,inainte de a comanda o bobina de inductie?Si ce marca recomandati.
Sunt probleme des intalnite la acest motor?ECU,bobina...la ce sa ma mai astept de la ea.
PS:
Masina a fost a sefului...pana acum 2 luni..Din punctul lui de vedere,masina este noua raportat la nr de km.In 10 ani...traseu Titan-Obor,2-3 drumuri la mare/an..De cand am bagat-o pe prestari servicii.adica zi de zi in trafic au inceput probleme.
Multumesc
Cod(uri) eroare:
----
Model:
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z16XEP
- Alecs Sorin
- *
- 9 mesaje
- din 12 Oct 2016
- Astra 2000
- Galati
Alecs Sorin
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2016
- Mesaj Privat
EGR/ Clapeta acceleratie ... am un Z14XE si am scos mufa la EGR si am mers cu ea si nu imi mai moare motoru ... dar am alte probleme .. am topic deschis poti sa arunci o privire la discutiile de acolo https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=143702
B64ZTV
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2010
- Mesaj Privat
1. Am aceeasi motorizare ca a ta doar ca e an 2007. Dinainte sa o am, in permanenta inclusiv in prezent am avut masina de servici si am in continuare, iar masina personala am folosit-o doar sambata si duminica + 21 de zile de concediu pe an in tara si anume predeal/ brasov sau constanta/eforie N. Masina mea are 115.000 km si e cu un an mai tanara. Spunei sefului tau ca eu nu il cred.
2. Cine ti-a "reparat" ecu nu cred ca ti-a schimbat doar pinul 24 ... eu nu cred in coincidente. Daca mergi pe ideea ca nu e stricat nu il repari de ce insisti sa il repari? Masina fara erori mergea bine ... dar trebuia reparat pinul ... de ce?
3. Eu in locul tau nu as inlocuii bobina. As merge la cel cu ecu sa imi rezolve problema (mai era un coleg pe aici tot asa a fost la service cu o problema si a ajuns acasa cu 5 ... pana la urma a vandut masina parca)
4. Din 2007 pana in prezent sub capota la mine a lucrat un singur om indiferent de problema (de la radiatoare la schimbat bara vopsit etc) si niciodata nu ma pus sa platesc piese pe ideea ca daca nu sunt bujiile schimbam bobina si daca nu e bobina schimbam balamalele de la usa. Intradevar costa mai mult decat in service-ul de la colt (ma refer la manopera) dar intotdeauna si-a asumat responsabilitatea inclusiv cumparand piese din banii lui pentru ca a gresit diagnosticul (aici vb de o eroare umana cand in loc sa schimbe sonda lambda 1 a schimbat-o pe a 2-a). Cand a comandat radiatoarele nu i-a placut lui cum vine montat ala de apa si la dat retur de 5 ori.
Nu ii fac reclama si nici nr de contact nu va dau pt. ca nu e fan opel si in afara de caruta mea nu repara opel dar nu lasati pe oricine sa va umble la masina.
2. Cine ti-a "reparat" ecu nu cred ca ti-a schimbat doar pinul 24 ... eu nu cred in coincidente. Daca mergi pe ideea ca nu e stricat nu il repari de ce insisti sa il repari? Masina fara erori mergea bine ... dar trebuia reparat pinul ... de ce?
3. Eu in locul tau nu as inlocuii bobina. As merge la cel cu ecu sa imi rezolve problema (mai era un coleg pe aici tot asa a fost la service cu o problema si a ajuns acasa cu 5 ... pana la urma a vandut masina parca)
4. Din 2007 pana in prezent sub capota la mine a lucrat un singur om indiferent de problema (de la radiatoare la schimbat bara vopsit etc) si niciodata nu ma pus sa platesc piese pe ideea ca daca nu sunt bujiile schimbam bobina si daca nu e bobina schimbam balamalele de la usa. Intradevar costa mai mult decat in service-ul de la colt (ma refer la manopera) dar intotdeauna si-a asumat responsabilitatea inclusiv cumparand piese din banii lui pentru ca a gresit diagnosticul (aici vb de o eroare umana cand in loc sa schimbe sonda lambda 1 a schimbat-o pe a 2-a). Cand a comandat radiatoarele nu i-a placut lui cum vine montat ala de apa si la dat retur de 5 ori.
Nu ii fac reclama si nici nr de contact nu va dau pt. ca nu e fan opel si in afara de caruta mea nu repara opel dar nu lasati pe oricine sa va umble la masina.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
dan_tmx
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2015
- Mesaj Privat