- florinel2000
- OP
- 323 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2001 y20dth
- Cluj
florinel2000
- Mesaje scrise: 323
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
Atunci cand opresc motorul se simte un tremurat puternic.
Mentionez ca in vara aveam o bujie arsa si inca nu am schimbato.
Mai mentionez ca EGRu scapa ulei pe furtunul de sub el.
Masina are 230.000 km, motorul nu este deloc obosit.
Daca am omis ceva detalii care trebuiau zise va rog sa imi ziceti!
As fi foarte recunoscator daca ati putea sa imi spuneti care ar putea fi cauzele!
Mentionez ca in vara aveam o bujie arsa si inca nu am schimbato.
Mai mentionez ca EGRu scapa ulei pe furtunul de sub el.
Masina are 230.000 km, motorul nu este deloc obosit.
Daca am omis ceva detalii care trebuiau zise va rog sa imi ziceti!
As fi foarte recunoscator daca ati putea sa imi spuneti care ar putea fi cauzele!
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
In cazut tau pot fi doua cauze din cate stiu eu. Mai intai s-ar putea sa ai un tampon al motorului dus sau chiar mai multi si ar mai putea fi de la electrovalva ce actioneaza voletii din admisie. Acei voleti au rol in a taia aerul motorului la oprire si a reduce trepidatiile. Sper ca am fost destul de explicit.
- tm44gam
- **
- 114 mesaje
- din 28 Oct 2009
- Astra 2004 y20dth
- Timis
tm44gam
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2009
- Mesaj Privat
Alex230
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2009
- Mesaj Privat
florinel2000 a scris:Atunci cand opresc motorul se simte un tremurat puternic.
Mentionez ca in vara aveam o bujie arsa si inca nu am schimbato.
Mai mentionez ca EGRu scapa ulei pe furtunul de sub el.
Masina are 230.000 km, motorul nu este deloc obosit.
Daca am omis ceva detalii care trebuiau zise va rog sa imi ziceti!
As fi foarte recunoscator daca ati putea sa imi spuneti care ar putea fi cauzele!
Mentionez ca in vara aveam o bujie arsa si inca nu am schimbato.
Mai mentionez ca EGRu scapa ulei pe furtunul de sub el.
Masina are 230.000 km, motorul nu este deloc obosit.
Daca am omis ceva detalii care trebuiau zise va rog sa imi ziceti!
As fi foarte recunoscator daca ati putea sa imi spuneti care ar putea fi cauzele!
Si la mine la fel acelasi tremurat si in timpul mersului trosnituri, am schimbat un tampon de dedesubt, dinspre caroserie (nu stiu exact ce denumire are, cu toate ca mecanicul mi-a zis) si gata cu tremuratul.Incearca acelasi lucru cu tamponul(le) care ar fi duse si vezi ce se schimba
- florinel2000
- OP
- 323 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2001 y20dth
- Cluj
florinel2000
- Mesaje scrise: 323
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mahumarius
- **
- 135 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Astra 2003
- Arad
mahumarius
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
Alex230
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2009
- Mesaj Privat
florinel2000 a scris:Multumesc pentru ajutor!
Exista vreo modalitate sa imi dau seama daca tamponul e de vina ?
se vede la ochi ?
Exista vreo modalitate sa imi dau seama daca tamponul e de vina ?
se vede la ochi ?
Da.Cu motorul pornit, tragi frana de mana, bagi in treapta intai, pleci de pe locmai tare putin si daca se misca motorul foarte mult inseamna ca este un tampon.Acum depinde care, ca asta nu poti vedea decat daca te bagi sub masina si faci proba asta de care ti-am zis.Adica ti-ar cam trebui un canal ceva in caresa intre cineva sa se uite sub masina si cineva sa in masina.
Cam atat.
- viorelxxx
- **
- 309 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
florinel2000 a scris:Atunci cand opresc motorul se simte un tremurat puternic.
Mentionez ca in vara aveam o bujie arsa si inca nu am schimbato.
Mai mentionez ca EGRu scapa ulei pe furtunul de sub el.
Masina are 230.000 km, motorul nu este deloc obosit.
Daca am omis ceva detalii care trebuiau zise va rog sa imi ziceti!
As fi foarte recunoscator daca ati putea sa imi spuneti care ar putea fi cauzele!
Mentionez ca in vara aveam o bujie arsa si inca nu am schimbato.
Mai mentionez ca EGRu scapa ulei pe furtunul de sub el.
Masina are 230.000 km, motorul nu este deloc obosit.
Daca am omis ceva detalii care trebuiau zise va rog sa imi ziceti!
As fi foarte recunoscator daca ati putea sa imi spuneti care ar putea fi cauzele!
daca cureti admisia vei avea surpriza sa observi ca nu mai curge ulei pe sub EGR !
voletii din admisie pot fi impiedicati sa inchida si sa deschida complect din cauza depunerilor
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
viorelxxx a scris:daca cureti admisia vei avea surpriza sa observi ca nu mai curge ulei pe sug EGR !
Viorele, oi fi tu xxx, dar nu te apuca sa sugi EGR-ul. Lasa-l naiba ) Glumesc!
Nu e adevarat ce spui... Si eu am curatat admisia si scuipa EGR-ul de rupe... Poate daca-l schimbi nu mai vezi ulei sub el...
P.S. Ai corectat repede
- viorelxxx
- **
- 309 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 309
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
ok dar nu am inteles faza cu SUPTUL !
iar la faza cu uleiul curs pe la EGR , eu relatez ceea ce mi sa intamplat mia respectiv ulei la greu pe tot furtunul , ajungea si pe rezervorul de la servo, curatat admisia si de a doua zi nu a mai curs deloc si am ridicat acul la turometru pana pe rosu , deci din punctul meu de vedere curatarea admisiei a dus la limitarea curgerii de ulei pe la EGR
daca pentru tine curatarea admisiei nu are nici o legatura cu acest fapt nu ma obosesc sa te contrazic ca am lucruri mai importante de facut
o zi buna !
Ultima modificare făcută de viorelxxx la Mie 09 Nov, 2011 7:45 pm
iar la faza cu uleiul curs pe la EGR , eu relatez ceea ce mi sa intamplat mia respectiv ulei la greu pe tot furtunul , ajungea si pe rezervorul de la servo, curatat admisia si de a doua zi nu a mai curs deloc si am ridicat acul la turometru pana pe rosu , deci din punctul meu de vedere curatarea admisiei a dus la limitarea curgerii de ulei pe la EGR
daca pentru tine curatarea admisiei nu are nici o legatura cu acest fapt nu ma obosesc sa te contrazic ca am lucruri mai importante de facut
o zi buna !
Ultima modificare făcută de viorelxxx la Mie 09 Nov, 2011 7:45 pm
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
Scrisesei gresit, si eu am glumit. Am specificat asta, nu te supara...
Si despre curatarea admisiei, n-a zis nimeni ca n-are nicio legatura cu egr-ul, cu uleiul, s.a.m.d. Nu ne contrazicem aici. Numai ca, din pacate nu e o regula generala sa cureti admisia si sa scapi de ulei. Eu am curatat-o "pana la os" si nu s-a schimbat treaba cu uleiul pe furtunul de la intercooler, sub egr. Asta pentru ca, acel ulei vine in egr din cauza turbinei uzate cel mai probabil. Si iese din ce in ce mai mult, odata cu inaintarea in varsta a egr-ului, respectiv a membranei lui. Probabil daca pui unul nou, ori nu ma iese uleiul prin el, ori iese mai putin. Parerea mea. Daca tu ai rezolvat, cu atat mai bine, ai scapat de-o buba.
Inca o data scuze daca te-a suparat gluma mea.
Numai bine!
Si despre curatarea admisiei, n-a zis nimeni ca n-are nicio legatura cu egr-ul, cu uleiul, s.a.m.d. Nu ne contrazicem aici. Numai ca, din pacate nu e o regula generala sa cureti admisia si sa scapi de ulei. Eu am curatat-o "pana la os" si nu s-a schimbat treaba cu uleiul pe furtunul de la intercooler, sub egr. Asta pentru ca, acel ulei vine in egr din cauza turbinei uzate cel mai probabil. Si iese din ce in ce mai mult, odata cu inaintarea in varsta a egr-ului, respectiv a membranei lui. Probabil daca pui unul nou, ori nu ma iese uleiul prin el, ori iese mai putin. Parerea mea. Daca tu ai rezolvat, cu atat mai bine, ai scapat de-o buba.
Inca o data scuze daca te-a suparat gluma mea.
Numai bine!
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- marian3176
- *
- 3 mesaje
- din 16 Mar 2014
- Vectra 2003
- Germania
marian3176
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Germania
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2014
- Mesaj Privat
Julian
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
ianc sergiu a scris:In cazut tau pot fi doua cauze din cate stiu eu. Mai intai s-ar putea sa ai un tampon al motorului dus sau chiar mai multi si ar mai putea fi de la electrovalva ce actioneaza voletii din admisie. Acei voleti au rol in a taia aerul motorului la oprire si a reduce trepidatiile. Sper ca am fost destul de explicit.
Salut, am observat ca la mine acea tija care este conectata la voleti nu se misca deloc. am actionat cu mana si tot nimic, motorul merge in continuare, ce ar putea fi?
- truck_mihai
- **
- 121 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Ampera 2013 X30f
- Spania
truck_mihai
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Spania
- Masina: Ampera 2013 X30f
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat