- Alex hAMMy
- OP
- 29 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Bucuresti
Alex hAMMy
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Simptome:
Salut, dupa schimbarea uleiului am facut 120 de km fara sa fortez motorul iar dupa stationare am observat ulei sub masina. (Nu am scut)
Am vazut ca supureaza o "suzeta" care are un cablu atasat, posibil senzor, in fata motorului.
E normal daca au pus prea mult ulei/nu sa curga? joja arata ulei aproape full.
Ma puteti ajuta cu un sfat?
Vezi poze:
Fara coduri eroare
Model: Corsa 1.2 benzina
An fabricatie: 2008
Salut, dupa schimbarea uleiului am facut 120 de km fara sa fortez motorul iar dupa stationare am observat ulei sub masina. (Nu am scut)
Am vazut ca supureaza o "suzeta" care are un cablu atasat, posibil senzor, in fata motorului.
E normal daca au pus prea mult ulei/nu sa curga? joja arata ulei aproape full.
Ma puteti ajuta cu un sfat?
Vezi poze:
Fara coduri eroare
Model: Corsa 1.2 benzina
An fabricatie: 2008
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Alex hAMMy
- OP
- 29 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Bucuresti
Alex hAMMy
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
bibu16v a scris:Cred ca e senzorul presiune ulei si asta e o boala a lor...
Nu are legatura cu nivelul de ulei ...
Pe presiune este folosit switch(intrerupator/comutator)...,iar pe nivel ulei este folosit senzor(sensor)...! Cred ca realizati ca este o mare diferenta intre "switch si sensor"(constructiv,functional,principial),recomandat fiind a fi folositi termenii corect si la locul lor...
Nu are legatura cu nivelul de ulei ...
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ratoiu2000
- **
- 97 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Corsa 1998 X12XE
- Sibiu
ratoiu2000
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1998 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Pe presiune este folosit switch(intrerupator/comutator)...,iar pe nivel ulei este folosit senzor(sensor)...! Cred ca realizati ca este o mare diferenta intre "switch si sensor"(constructiv,functional,principial),recomandat fiind a fi folositi termenii corect si la locul lor...
Orice element folosit pentru a detecta ceva e senzor, indiferent cã e un întrerupãtor sau un circuit cu ieºire analogicã sau digitalã.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Eu as putea(facind un efort) sa-ti dau dreptate...,daca imi explici de ce sunt necesare 2 notiuni(switch si sensor) pentru acelasi lucru care detecteaza ceva. "switch-ul"-este un contact care se deschide/inchide,actionat de o membrana,pe cind senzorul transmite o marime fizica(semnal) intr-un anumit domeniu(min.,max.),transformata in semnal electric.Eu cred ca merele si perele sunt fructe,dar marul e deosebit de para... De regula switch-ul face o comutare de stare(on/off),iar senzorul transmite semnalul(presiune,temperatura,etc) continuu,cit timp e nevoie de a supraveghea acel "ceva"... Incercati sa puneti un switch in locul unui senzor si viceversa(ca doar detecteaza ceva...,nu-i asa?)...,o sa va minunati ce iese...!
- ratoiu2000
- **
- 97 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Corsa 1998 X12XE
- Sibiu
ratoiu2000
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1998 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Crezi ca inventez eu apa calda...?! Eu cred ca trebuie sa folosim terminologia documentatiilor tehnice(tis2000,autodata,etc)...,unde(ca sa vezi) sunt folositi termenii asa cum am precizat eu...! Dumneata poti sa-i folosesti cum doresti,dar cind dorim a ne intelege,trebuie sa respectam limbajul tehnic universal acceptat. In insiruirea de exemple data,se vede ca toti acei senzori au comun modificarea unei marimi fizice(turatie,nivel,cursa,debit,etc) intr-un semnal electric...! Ma intreb de ce nu le-ai zis "switch-uri",ca in viziunea dumneata ar fi cam tot acelasi lucru...?!