Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Alex hAMMy

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Simptome:
Salut, dupa schimbarea uleiului am facut 120 de km fara sa fortez motorul iar dupa stationare am observat ulei sub masina. (Nu am scut)
Am vazut ca supureaza o "suzeta" care are un cablu atasat, posibil senzor, in fata motorului.
E normal daca au pus prea mult ulei/nu sa curga? joja arata ulei aproape full.
Ma puteti ajuta cu un sfat?
Vezi poze:

Fara coduri eroare
Model: Corsa 1.2 benzina
An fabricatie: 2008

Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cred ca e senzorul presiune ulei si asta e o boala a lor... cred ca daca mai cauti o sa gasesti mai multe detalii ...
Nu are legatura cu nivelul de ulei ...
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
DA, este senzor ulei.
Of topic- motorul este z12xep
  • Alex hAMMy

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Cumpar si inlocuiesc.
Da Z12
Offtopic: tocmai am plecat din Brasov.
Multumesc mult.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Cred ca e senzorul presiune ulei si asta e o boala a lor...
Nu are legatura cu nivelul de ulei ...
Pe presiune este folosit switch(intrerupator/comutator)...,iar pe nivel ulei este folosit senzor(sensor)...! Cred ca realizati ca este o mare diferenta intre "switch si sensor"(constructiv,functional,principial),recomandat fiind a fi folositi termenii corect si la locul lor...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Da.
  • ratoiu2000

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Pe presiune este folosit switch(intrerupator/comutator)...,iar pe nivel ulei este folosit senzor(sensor)...! Cred ca realizati ca este o mare diferenta intre "switch si sensor"(constructiv,functional,principial),recomandat fiind a fi folositi termenii corect si la locul lor...

Orice element folosit pentru a detecta ceva e senzor, indiferent cã e un întrerupãtor sau un circuit cu ieºire analogicã sau digitalã.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pai, ce-ai facut, ma, nene, ma? Mi-ai naruit tot universul pe care incercam sa-l construiesc, vis-a-vis de notiunile nou-invatate ...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu as putea(facind un efort) sa-ti dau dreptate...,daca imi explici de ce sunt necesare 2 notiuni(switch si sensor) pentru acelasi lucru care detecteaza ceva. "switch-ul"-este un contact care se deschide/inchide,actionat de o membrana,pe cind senzorul transmite o marime fizica(semnal) intr-un anumit domeniu(min.,max.),transformata in semnal electric.Eu cred ca merele si perele sunt fructe,dar marul e deosebit de para... De regula switch-ul face o comutare de stare(on/off),iar senzorul transmite semnalul(presiune,temperatura,etc) continuu,cit timp e nevoie de a supraveghea acel "ceva"... Incercati sa puneti un switch in locul unui senzor si viceversa(ca doar detecteaza ceva...,nu-i asa?)...,o sa va minunati ce iese...!
  • ratoiu2000

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Hai atunci ca la senzorul de crankshaft sã nu-i mai zicem senzor, ci bobinã, fiindcã asta e, la camshaft sã-i zicem Hall, la cel din rezervor reostat, la pedala de acceleraþie sã-i spunem potenþiometru, la IAC sã-i spunem diodã, iar la MAF termorezistenþã. E OK acum?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Crezi ca inventez eu apa calda...?! Eu cred ca trebuie sa folosim terminologia documentatiilor tehnice(tis2000,autodata,etc)...,unde(ca sa vezi) sunt folositi termenii asa cum am precizat eu...! Dumneata poti sa-i folosesti cum doresti,dar cind dorim a ne intelege,trebuie sa respectam limbajul tehnic universal acceptat. In insiruirea de exemple data,se vede ca toti acei senzori au comun modificarea unei marimi fizice(turatie,nivel,cursa,debit,etc) intr-un semnal electric...! Ma intreb de ce nu le-ai zis "switch-uri",ca in viziunea dumneata ar fi cam tot acelasi lucru...?!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR