Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • puiu61

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Am un opel astra twinport1,6 16v Z16XEP 2003 De cati va ani egr-ul meu este inactiv ceea ce nu prea ma deranjat,am schimbat intre timp capac culbutori (mi-a bagat ulei in galeria admisie aer,dupa care crea presiune si iesea ulei peste tot) dupa care am schimbat calculator motor (nu se mai accelera peste 3400 ture ,aparea senzor ax cu came,galerie admisie aer si egr)(imediat) acum imi apare la bord ledul cu masina cu cheia in cap (probleme electrice am inteles) si ledul avertizare ulei (cand o turez se stinge) pe tester imi apare galeria admisie aer (am dat-o jos ,curata).Am fost sfatuit sa shimb egr (l-am dat jos,daca -l pun la curent deschide pe tester da inactiv).Ma poate ajuta cineva ?
p.s. Din cauza capacului de la culbutori am mai schimbat si doua bobine de inductie
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pe tester iti apar erori. Nicidecum galeria de admisie.
Dupa codurile de eroare si manifestari poate te poate ajuta cineva .
Cat despre martorul presiune de ulei aprins ....problema este destul de grava daca se aprinde din cauza lipsei presiune ulei. Poate fi manocontactul defect....nu neaparat lips presiune dar asta e de verificat urgent! Poti distruge motorul daca mergi cu presiune de ulei mica.
  • puiu61

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2015

  • Mesaj Privat
1113 clapeta glerie admisie ,asta e eroarea care mi-o da testerul.Am verificat galeria e curata , mi s-a recomandat sa schimb egr-ul (care tot testerul il da inactiv,daca incerc sa-l deschid din tester se opreste masina)Martorul de la ulei a inceput sa se aprinda (ca si cel de la galerie 1113) in momentul in care am schimbat calculatorul si se aprinde dupa ce se incalzeste((s-ar putea sa fie senzorul dar de ce cu calculatorul vechi nu se aprindea).Ideia este sa schimb egr-ul sau nu.M-am saturat sa schimb si sa apara altele dupa
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Eroarea P1113
Port Deactivation Position Sensor Circuit High Voltage
Port Deactivation Position Sensor Circuit Low Voltage
... se refera la sistemul Twinport.
Se poate verifica sistemul Twinport de pe tester...apoi in timp ce ce comandat de tester verificat si vizual daca bobina lui este actionata . Deasemenea se verifica tijele si legaturile la fiecare cilindru....
Daca scormonesti un pic pe forum gasesti destule despre sistemul twinport la motoarele ZxxXEP.
  • puiu61

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc,deocamdata !
O sa incerc sa ma informez.
  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Buna! Am o problema cu masina mea opel astra g 1.4 16 V pana in 100 km/h mers normal fara nici o problema dupa 10 min mers cu 120-130 km/h pac moare motorul in mers daca il las pe frana de motor, am fost azi de am puso pe testar si cica domnu de acolo ca ori ECU ori valva EGR si ca nu stie pana nu desface valva EGR sa o curete ceea ce insemna bani in plus, ok a desfacuto a curatato cu ceva lichid dupa care o incerca la mufa si cica e blocata pe inchis si nu deschide si ca asta ar fi problema dece moare motorul in mers cand se supraincalzeste, tin sa mentionez ca atunci cand moare in mers dupaia cand il pornesc merge in 3 pistoane dupa ce il pornesc de vreo 3 ori isi revine. a mai descoperit acel domn ca masa de la pompa de benzina e anulata de la ECU si e legata direct de caroserie de asta nu stiam ca masina acuma am puso prima data pe testar de cand am cumparato, acuma ma poate ajuta cineva cu aceste probleme pentru ca nu vreau sa arunc bani in stanga si in dreapta. va multumesc.
  • puiu61

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2015

  • Mesaj Privat
eu am schimbat ECU dupa ce am cheltuit un sac de bani si acum merge.Parerea mea e ca masina merge sifara EGR , al meu este inactiv
  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
As dori sa stiu exact ce problema este sa nu schimb ceva ce poate este ok iar daca trebuie sa schimb ECU nu ma prea incanta tinand cont ca e destul de scump. o intrebare daca nu te superi puiu61 lai schimbat nou ECU sau sh?
  • puiu61

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2015

  • Mesaj Privat
ECU da erori pe tester ,ex senzor ax cu came , il schimbi nu se intampla nimic, ai dat 200 lei degeaba.eu am dat vreo 700 . amdat 1100 pe ECU ,al meu e mai scump,si acum merge ca inainte.Am facut procesul etapei si cred ca sa stricat cand am ramas fara curent si am pornit cu cabluri de la o alta maSINA .TOTUSI cere sfatul unui mecanic bun .Bafta
  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Asta incerc sa gasesc pe cineva sa imi dea un raspuns concret. Mersi puiu61
  • puiu61

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2015

  • Mesaj Privat
bafta
  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Mersi !
  • laurentiu32

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Razvan Vasi a scris:Buna! Am o problema cu masina mea opel astra g 1.4 16 V pana in 100 km/h mers normal fara nici o problema dupa 10 min mers cu 120-130 km/h pac moare motorul in mers daca il las pe frana de motor, am fost azi de am puso pe testar si cica domnu de acolo ca ori ECU ori valva EGR si ca nu stie pana nu desface valva EGR sa o curete ceea ce insemna bani in plus, ok a desfacuto a curatato cu ceva lichid dupa care o incerca la mufa si cica e blocata pe inchis si nu deschide si ca asta ar fi problema dece moare motorul in mers cand se supraincalzeste, tin sa mentionez ca atunci cand moare in mers dupaia cand il pornesc merge in 3 pistoane dupa ce il pornesc de vreo 3 ori isi revine. a mai descoperit acel domn ca masa de la pompa de benzina e anulata de la ECU si e legata direct de caroserie de asta nu stiam ca masina acuma am puso prima data pe testar de cand am cumparato, acuma ma poate ajuta cineva cu aceste probleme pentru ca nu vreau sa arunc bani in stanga si in dreapta. va multumesc.

Aceleasi probleme le am si eu la un z14xe...nu am gãsit inca rezolvare...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR