- adyy_codreanu
- OP
- 5 mesaje
- din 11 Oct 2010
- Vectra 1996 X17 DT
- Iasi
adyy_codreanu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2010
- Mesaj Privat
Simptome: Prezenta uleiului in vasul de expansiune, in general la turatii mari ale motorului. Am inteles ca ar fi de vina racitorul de ulei. Cel mai ieftin care l-am gasit este la 1.800 de lei. Stie cineva daca se poate repara sau unde gasesc mai ieftin? Si daca se demonteaza greu? Nu am gasit nimic poze sau informatii despre cum arata sau cum se demonteaza. Multumesc.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 1996
Cod motor: X17 DT
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 1996
Cod motor: X17 DT
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- adyy_codreanu
- OP
- 5 mesaje
- din 11 Oct 2010
- Vectra 1996 X17 DT
- Iasi
adyy_codreanu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
NU are teaca la injector, ia uita-te sa vezi ca injectorul e montat in exteriorul motorului...
Cauze pentru care ajunge uleiul in vasul de expansiune ar fi :
- garnitura de chiuloasa ciupita
- chiuloasa crapata
- termoflot defect.
Vezi ce e, si zi-ne si noua... A mea are 20 de ani si nicio problema cu uleiul in vasul de expansiune (tine cont ca a mea are si presiune marita in instalatie de cand nevasta a avut ,,bunavointa,, de a o conduce fara sa fie cu ochii in ceasul de temperatura si... mi-a fiert motorul pe o panta dupa ce am ramas fara destula apa in el, eh... un furtun crapat de pe circuitul mic de racire).
Cauze pentru care ajunge uleiul in vasul de expansiune ar fi :
- garnitura de chiuloasa ciupita
- chiuloasa crapata
- termoflot defect.
Vezi ce e, si zi-ne si noua... A mea are 20 de ani si nicio problema cu uleiul in vasul de expansiune (tine cont ca a mea are si presiune marita in instalatie de cand nevasta a avut ,,bunavointa,, de a o conduce fara sa fie cu ochii in ceasul de temperatura si... mi-a fiert motorul pe o panta dupa ce am ramas fara destula apa in el, eh... un furtun crapat de pe circuitul mic de racire).
- adyy_codreanu
- OP
- 5 mesaje
- din 11 Oct 2010
- Vectra 1996 X17 DT
- Iasi
adyy_codreanu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2010
- Mesaj Privat
Multumesc. Nu prea am timp sa ma ocup. Termoflotul l-am dat jos si l-am verificat cu presiune de aer si pare ca e bun. Mai ramane garnitura de chiulasa sau chiulasa. O sa vad. Mai am o problema care ma necajeste de mult: trepideaza foarte tare la relanti, am schimbat tampoanele de la motor de 2 ori si nimic. Ai avea idee despre ce este vorba?