- Ion Caciulan
- OP
- 18 mesaje
- din 19 Aug 2014
- Vectra 1998 X16XEL
- Mehedinti
Ion Caciulan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Ion Caciulan
- OP
- 18 mesaje
- din 19 Aug 2014
- Vectra 1998 X16XEL
- Mehedinti
Ion Caciulan
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
La tipul tau de motor cand iti scapa compresie pe langa segmenti se creeaza presiune in baia de ulei si automat rezulta gaze + vapori de ulei. Cu ajutorul epuratorului de ulei o parte ajung sub forma lichida in baie iar o parte in vapori introdusi in galeria de admisie pe la clapeta de acceleratie.
Daca nu mai vrei mizerie in clapeta poti sa faci o carpeala rapida in sensul ca degresezi clapeta si admisia, schimbi segmentii + simeringurile de supape. Daca ai noroc poate sa te tina 100k sau mai mult.
In schimb, daca motorul are uzuri mari ar trebuii sa faci un RK complet de chiuloasa, verificat arbore cotit si adus la cota daca e cazul, schimbat cuzineti biela + palier, bolturi pistoane, eventual si pistoanele, rectificat bloc motor.
Deci dupa cum vezi nu e un mare ,, mister'' problema motorului tau.
Spor
Daca nu mai vrei mizerie in clapeta poti sa faci o carpeala rapida in sensul ca degresezi clapeta si admisia, schimbi segmentii + simeringurile de supape. Daca ai noroc poate sa te tina 100k sau mai mult.
In schimb, daca motorul are uzuri mari ar trebuii sa faci un RK complet de chiuloasa, verificat arbore cotit si adus la cota daca e cazul, schimbat cuzineti biela + palier, bolturi pistoane, eventual si pistoanele, rectificat bloc motor.
Deci dupa cum vezi nu e un mare ,, mister'' problema motorului tau.
Spor