Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mark67

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2004 2000 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Buna tuturor sint proprietarul unui opel vectra 2000 dti din 2004 problema care o pun in discuti este urmatoarea: am parcat seara si dimineata cind am dat cheie a mers doat pina a consumat motorina din filtru dupa care nu a mai pornit am verificat garniturile de la filteul de motorina si sint ok,am observat ca pompa nu face nici un zgomot am scos turul de la filtu si am dat cheie dar nimic,am probat pompa cu curent direct dar tot nimic ,ar putea fi arsa pompa?s-au are un releu care nu functioneaza si daca are unde este situat? Astept parerile voastre ,va multumesc.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai pompa separata in rezervor? daca da atunci este posibil sa se fi ars, sa se fi dus siguranta sau releul care o comanda. verifica sigurantele, releul si apoi pompa.
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Nu are pompa separatã.
Cum ai probat tu pompa separat?tu ai pompa psg16 cu ecu asamblat pe ea. Pune opcom s-ã vedem ce erori aratã
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mark67 a scris:am probat pompa cu curent direct dar tot nimic ,ar putea fi arsa pompa?s-au are un releu care nu functioneaza si daca are unde este situat?.
Posibil sa fi alimentat cu 12v,litrometru...,deoarece pompa electrica in rezervor nu are... E recomandat sa va documentati,sa intrebati si apoi sa incercati anumite remedieri...
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Noo acu ca ai scos si turul si ai dat la automat s a dezamorsat si mai bine.Alimenteaz o direct dintr un bidon de preferat si cu o para de amorsare sa faci presiune.O poti ajuta cu un pic de spray si daca porneste test presiune circuit alimentare.Des intalnite aer pe la oringurile de la capacul filtrului,oringuri injectoare,oringuri pompa injectie.Asta in cazul in care esti norocos si nu a crapat pompa de injectie.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sa nu uitam de furtunele de retur si capacul de la filtrul de motorina care cam "crapa de la strangerea de domnisoara a mecanicilor"...
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Aeriseste instalatia pe la injectorul nr4 .
Foarte buna varianta cu alimentarea pe direct cu pompita dar tot trebuie sa d-ai drumul la aer pe la injector.
Verifica capacul de la filtru sa nu fie fisurat si furtunasele de retur
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Inca ceva, nu da la automat mai mult de 10 secunde si lasa batería cel putin un minut intre incercari ca sa isi revina
Aerisirea se face in felul urmator: in timp ce se da la automat slabesti piulita de la injector si o lasi slabita 4-5 secunde dupa care o strangi.
Niciodata sa nu se opreasca de dat la automat pana nu strangi piulita pentru ca o sa traga aer si te chinuiesti degeaba. Dupa 4-5 incercari ar trebui sa porneasca
Batería sa fie bine incarcata
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR