- stefanbraila
- OP
- 2 mesaje
- din 15 Jan 2017
- Vectra 2004
- Braila
stefanbraila
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2017
- Mesaj Privat
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
- stefanbraila
- OP
- 2 mesaje
- din 15 Jan 2017
- Vectra 2004
- Braila
stefanbraila
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2017
- Mesaj Privat
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
Eu am un ford transit.. 2.4. Baterie de 1 luna, si cand a fost frigu ala mare nu a pornit. M-am dus inapoi de unde am luat bateria, a pus aparatu, a zis ca bateria e buna, incarcarea la fel. In schimb, pe vectra, am baterie varta, de 4 ani.. si a pornit la prima cheie. Deci.... (recunosc ca la duba aveam motorina de la lukoil, deci posibil sa fi inghetat.) Recomand daca ai diesel sa alimentezi de la omv.maxx motion sau cum ii spune. Rezista la -38
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
daca era bateria moarta putea sa aiba si kerosen ca tot nu o pornea.
eu alimentez cu motorina de la lukoil de ani de zile si nu am avut probleme cu "inghetatul", nici macar la -30 de grade...
consumatori pot fi multi, masina asta e plina de senzori, computere, actuatoare...
trebuie sa vezi exact care dintre ei ramane alimentat...
dar e complicat pentru ca trebuie sa faci incercari succesive sa vezi care dintre consumatori descarca bateria...
eu alimentez cu motorina de la lukoil de ani de zile si nu am avut probleme cu "inghetatul", nici macar la -30 de grade...
consumatori pot fi multi, masina asta e plina de senzori, computere, actuatoare...
trebuie sa vezi exact care dintre ei ramane alimentat...
dar e complicat pentru ca trebuie sa faci incercari succesive sa vezi care dintre consumatori descarca bateria...