- cristianmihai
- OP
- 2 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Astra 2013 a17dtr
- Suedia
cristianmihai
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Suedia
- Masina: Astra 2013 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salutare prieteni! Sunt nou pe aici si ma bucur sa gasesc iubitori de Opel!
As avea o mare rugaminte la voi cei care stiti mai bine treaba cu masinile si anume cine poate sa imi explice si mie de ce cateodata motorul la relanti incepe sa ii scada din turatii si sa ii creasca? nu mult dar destul zic eu:intre 700 si 1200! Si in plus se mai aude si ca tractorul cateva secunde apoi isi revine la sunetul ei normal(normal motorul are un sunet superb)! Uleiul e bun...are castrol dexos 2 long life...de fapt toate sunt bune ca eu st. genul de om care daca simt ceva in neregula , fie cat de mic,schimb imediat sau rezolv problema!
Am citit niste articole unde zicea ca ar fi DPF,in alte locuri senzorul de turatie,etc.Deci nu stiu ce sa mai cred!Ajutati-ma,va rog,macar sa imi fac o idee inainte sa o duc la ,,doctor´´!
Va multumesc frumos anticipat si sa auzim de bine!
As avea o mare rugaminte la voi cei care stiti mai bine treaba cu masinile si anume cine poate sa imi explice si mie de ce cateodata motorul la relanti incepe sa ii scada din turatii si sa ii creasca? nu mult dar destul zic eu:intre 700 si 1200! Si in plus se mai aude si ca tractorul cateva secunde apoi isi revine la sunetul ei normal(normal motorul are un sunet superb)! Uleiul e bun...are castrol dexos 2 long life...de fapt toate sunt bune ca eu st. genul de om care daca simt ceva in neregula , fie cat de mic,schimb imediat sau rezolv problema!
Am citit niste articole unde zicea ca ar fi DPF,in alte locuri senzorul de turatie,etc.Deci nu stiu ce sa mai cred!Ajutati-ma,va rog,macar sa imi fac o idee inainte sa o duc la ,,doctor´´!
Va multumesc frumos anticipat si sa auzim de bine!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-93623
- **
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salut,la masina mea cu peste 220 000 km am avut exact aceiasi problema si am rezolvato simplu rapid si fara sa schimb acel regulator...incepi asa ....in spate la motor in partea stanga langa distributie este pompa de presiune,pe pompa chiar sus gasesti acel regulator prins de pompa cu doua suruburi.il dai jos destul de usor doar sa ai si un imbus ..dupa demontarea de pe pompa scoti din regulator acea siguranta si acel pistonas de aluminiu ...mergi la un magazin de piese auto si cumperi o coala de smirgil de 2000.sau de 2500...dupa care cu putina apa si o bucatica de smirghil faci acel pistonas perfect lucios pe toata suprafata...dupa ce este gata spala bine cu motorina tot ce este in capul regulatorului,iar inainte de montare sufla cu aer din compresor prin acele gauri....il montezi inapoi cu grija si iti garantez ca functioneaza perfect ca si unul nou..nu schimba alte piese aiurea deorece problema este uzura la regulator dupa un numar de km.bafta
- alinex2100
- *
- 4 mesaje
- din 15 Jan 2017
- Astra 2012 Z17DTR
- Sibiu
alinex2100
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2012 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2017
- Mesaj Privat
- enemarian20
- *
- 7 mesaje
- din 30 Mar 2011
- Astra 2008 Z17Dtr
- Bucuresti
enemarian20
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17Dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2011
- Mesaj Privat
Salut. Grosu Vasy are dreptate, aceiași problema am avut-si eu cu oscilații mari la relanti, fãcea urât rãu uneori parca era un tractor. Dar am dat jos regulatorul de presiune și l-am curãțat exact cum a explicat el, și acum merge mașina ceas. Aveți grijã cu oringurile sa nu se strice cã nu se gãsesc usor. O mica problema mai este și scosul siguranței din capãtul tijei, ar fi bun un clește special dar se poate improviza. Demontatul nu dureaza mai mult de 5 minute la fel și montatul la loc.. Opel Astra H 1.7 CDTI. 251000 Km. Motor Z17DTR. 125 cai fabricație 2009 . Spor la treabã celor care se vor apuca de treabã.
- MIonut-Andrei
- *
- 3 mesaje
- din 26 Feb 2017
MIonut-Andrei
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2017
- Mesaj Privat
Salut.Am achizitionat anul trecut in luna octombrie un Opel Astra J 1.7 CDTI 110cp an 2012 la145000km....totul a fost ok pana acum 1 luna cand a incept sa aiba fluctuatii la relanti....am rezolvat problema prin curatarea senzorului MAP de pe pompa de inalta...aproximativ 3 saptamani totul ok....de cateva zile a inceput sa scoata un zgomot ciudat ca de tractor atat la relanti cat si in mers si unele vibartii care se resimt in cabina...mentionez ca masina ''trage'' de rupe.
- enemarian20
- *
- 7 mesaje
- din 30 Mar 2011
- Astra 2008 Z17Dtr
- Bucuresti
enemarian20
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17Dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2011
- Mesaj Privat
MontesJr
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
allex817
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2017
- Mesaj Privat
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat
da, este valabila treaba cu pistonasu,,, nu tine pt f mult timp. aveti 250 k km peste 200000 schimbati supapa scv nu costa mult, si REZERVOR MEREU PESTE JUMATATE. am dat 400 sau 450 ron pe valva noua nu e mult, puteti lua si originala ungaria la 7 8 9 milioane,,,Eu am schimbat supapa scv cu 450 si merge de vreo 3 4 luni brici am uitat de oscilatii si si regenerarea parca este mai silentioasa fara zgomote de tractor..
kairos
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
astralhd
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
- protect
- **
- 175 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
MontesJr
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
MontesJr
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
astralhd
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
MontesJr a scris:
Ai schimbat valva egr sau doar ai curãțat-o?
Cât a costat sa o schimbi?
Exista vreun tutorial pe net, cum se curãțã valva egr la 1.7 cdti astra j?
astralhd a scris:Alte cauze sant valva egr care este murdara sau infundata. Eu dupa ce am schimbat-o am un relanti perfect.
Ai schimbat valva egr sau doar ai curãțat-o?
Cât a costat sa o schimbi?
Exista vreun tutorial pe net, cum se curãțã valva egr la 1.7 cdti astra j?
Salut, in ce priveste valva Egr eu am curatat-o de mai multe ori dar fara nici un rezultat.
Te saftuiesc ca atunci cand o dai jos pt. a curata sa desfaci si capacul de la galeria pe care este asezata valva. Acolo eu am gasit circa 1cm de mizerie, era ceva impresionant!
Oricum poate functiona si daca o cureti dar in cazul meu nu a functionat si am cumparat una noua originala trimisa din Germania de pe ebay si am platit-o 220€.
La Opel pentru a o schimba mi-au cerut 300€.
dedelu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salutare,
Multumesc mult de detalii tuturor : am reusit sa curat si eu regulatorul , si am scapat de problema cu turatiile la relanti.
Am un Astra H A17DTJ, dar e aproape identic cu cel din acest thread.
A durat ceva , ca nu reuseam sa gasesc pompa . Am fost ajutat totusi de Youtube:
Cum se demonteaza :
Cum se curata:
Sper sa le fie de folos si celor mai putin priceputi.
Multumesc mult de detalii tuturor : am reusit sa curat si eu regulatorul , si am scapat de problema cu turatiile la relanti.
Am un Astra H A17DTJ, dar e aproape identic cu cel din acest thread.
A durat ceva , ca nu reuseam sa gasesc pompa . Am fost ajutat totusi de Youtube:
Cum se demonteaza :
Cum se curata:
Sper sa le fie de folos si celor mai putin priceputi.
MIonut329
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2018
- Mesaj Privat
Salut tuturor. Am si eu un astra j, motor A17DTF 2013 si câteodatã se simte cum vibreazã motorul la ralanti si are un zgomot pronunțat ca de tractoras. Am bãnuit si eu scv-ul dar dupa ce l-am demontat am vãzut ca nu are acea siguranțã ca sã îl pot curata. Pe tester nu apare nici o eroare deși când mai apas accelerația brusc imi apare in bord ,,power engine reduced,, si parcã simt masina ca nu trage cum trebuie in turatii joase. O sugestie îmi puteți da?
FNuta832
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2019
- Mesaj Privat
Salut!
Am un astra j 1,7 Cdti 2012(A17 DTR) 81 kw. De 2 saptamani are o problema cu acceleratia.Pornit la rece merge fara probleme. Oprit si pornit dupa aprox 10-20 minute porneste la sfert, dar nu se accelereaza si scoate fum, iar daca il opresc continua sa mai meraga cateva secunde , gen autoaprindere(martor ceck aprins). Dupa oprire si repornire de cateva ori se accelereaza si merge bine.
Ati intampinat aceasta problema? Cum s-a rezolvat?
Am un astra j 1,7 Cdti 2012(A17 DTR) 81 kw. De 2 saptamani are o problema cu acceleratia.Pornit la rece merge fara probleme. Oprit si pornit dupa aprox 10-20 minute porneste la sfert, dar nu se accelereaza si scoate fum, iar daca il opresc continua sa mai meraga cateva secunde , gen autoaprindere(martor ceck aprins). Dupa oprire si repornire de cateva ori se accelereaza si merge bine.
Ati intampinat aceasta problema? Cum s-a rezolvat?