Buna dimineata!
Ieri am reusit sa dau jos singura pentru prima data in aceasta viata, baia de ulei si nu am desfacut catalizatorul. Progres am scot filetul rupt de la buson cazut in baie.
Am curatat partea de sus, decat marginea dupa cum se vede in poze, am inteles ca numai atat trebuie curatat(pe partea de sus)
Clar cand am fost cu masina in service baietii nu mi au schimbat busonul de la baie probabil niciodata, era foarte uzat pe latura unde se baga cheia sa se desfaca.
Ulei ca si pierdere am sigur deoarece scutul si piesele dupa masina erau deja murdare inainte sa fac eu haos cu uleiul. Am dat cu spray pentru curatare de ulei si pe ici pe colo pe unde am avut nevoie si cu spray de rugina, ca sa misc suruburile intepenite.
Avantajul meu este ca am mainile subtiri si am loc pentru ca sunt femeie dar imi lipseste forta unui barbat.
Pasul urmator este sa cutat baia de ulei (cea demontata) sa ii pun garnitura si acel lipici special iar dupa aceea sa o montez la loc. Sper sa pot sa o montez fara sa dau jos catalizatorul. Dar ma gandesc ca o data ce am dat o jos fara sa scot catalizatorul, pot sa o montez la loc tot asa.
Intrebari:
Cum pot sa verific daca am ceva furtun care pierde ulei? Ca tot este demontata.
Sunt sanse sa fii pierdut ulei pana acum pe la baie adica boson/ garnitura?
By the way sunt din Bucuresti!
Multumesc frumos!
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)