Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • cipi_styl

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut, am o problema cu masinuta mea, am un rontait la motor! Am facut testare opcom si testul de retur la injectoare.
Am fost chiar si la reprezentanta opel sa mi-o bage pe tech2, nu mi-au aparut nici o eroare si nici in bord nu am nici un beculet aprins, ceeace ramane 3secunde aprins dupa ce pornesc motorul este acel beculet galben(motorasul). Cand motorul este in relanti merge frumos dar cand ii dau talpa imi face ca un diesel vechi ca si cum ar bate tachetii la un benzinar!
astept parerile si sfaturile voastre!


Ultima modificare făcută de cipi_styl la Mie 09 Mar, 2011 12:09 pm
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
problema este din injectoare.
trebuie facut un reglaj pe masina.
se da partea electrica jos si dupa aceea se face un reglaj .
mai multe nu spun sa nu cumva sa faceti vreo prostie daca va apucati singuri de remediere.
masina trebuie dusa la cineva care a mai facut asa ceva, si neaparat sa fie specialist in repararea injectoarelor pt. motoare cu common rail.
  • cipi_styl

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
stii sa faci asa ceva?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu sunt specialist in injectoare.
nu fac asa ceva pt. ca nu am ce-mi trebuie si las specialistii sa o faca.
  • cipi_styl

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
alte pareri? poate sa fie din cauza senzorului de presiune de pe pompa de injectie?
  • cipi_styl

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Aseara am fost intr-o plimbare cu masina, iar cand am plecat de la semafor, am plecat putin mai in forta... rezultatul: foarte mult fum in treapta a2-a. Am crezut ca mor.... de la ce ar putea fi?
  • cipi_styl

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
a inceput sa scoata din ce in ce mai mult fum negru.... o parare ceva?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
mult fum negru poate fi de la:
1. motorina nearsa ... daca pe circuitul de aer totul e ok, singura explicatie e ca injectoarele imprastie prea multa motorina.
2. ulei ars, si asta e observa la nivel dupa cateva sute de km.
  • cipi_styl

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am verificat nivelul la ulei... este cel de acum 1000km.... dar circuitul de aer! cum fac asta?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
scoti filtrul de aer pentru 2 min
  • cipi_styl

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
si... ce ar trebui sa constat?
  • cipi_styl

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
saptamana viitoare am sa ma duc la Radacini Diesel in bucuresti! ce stiti despre ei?
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:problema este din injectoare.
trebuie facut un reglaj pe masina.
se da partea electrica jos si dupa aceea se face un reglaj .
mai multe nu spun sa nu cumva sa faceti vreo prostie daca va apucati singuri de remediere.
masina trebuie dusa la cineva care a mai facut asa ceva, si neaparat sa fie specialist in repararea injectoarelor pt. motoare cu common rail.



sti pe cineva care se pricepe sa faca aceasta operatiune ( service sau persoana)
  • koko69

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
cipi_styl a scris:saptamana viitoare am sa ma duc la Radacini Diesel in bucuresti! ce stiti despre ei?


Parerea mea e ca te duci degeaba la reprezentanta Bosch.Eu am fost la Bosch Chitila acu 1-2 ani cam cu aceeasi problema .Mi-au spus clar ca ei inlocuiesc doar duze sau alt injector nou ,ca nu au piese de schimb pentru injectoare si ca toti cei care repara injectoare nu au piese originale ,ca asta e politica firmei .Poate ca de cand cu criza si-au schmbat-o?
Incearca in alta parte ca sunt destui care repara injectoare ,dar problema este ce garantie iti ofera la lucrare ?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cipi_styl a scris:saptamana viitoare am sa ma duc la Radacini Diesel in bucuresti! ce stiti despre ei?

Hai sa-ti spun eu ceva despre ei;
Acum cateva luni,a venit la mine cineva din Ograda, Ialomita, cu un Opel Astra G,Y20DTH care nu tragea cum trebuie,mergea neregulat si scotea fum. A zis ca nu stie ce sa-i mai faca,si ca cei de la Radacini i-au demontat pompa sa o verifice si i-au rupt ceva la ea in incercarea de a o demonta, fara ca proprietarul sa ceara acest lucru.El vroia doar o verificare. A cumparat alta pompa si masina facea la fel.Inainte de a merge la Radacini a mai fost la cateva Service-uri din Slobozia, dar fara rezultat. A cheltuit in jur de 800 euro fara sa rezolve nimic.
Problema masinii era debitmetrul de aer .Omului nu-i venea sa creada cat de repede si ieftin (650 lei) s-a rezolvat problema.A plecat in probe cu masina si la intoarcere si-a amintit ca cei de la Radacini i-au facut niste modificari la instalatia electrica pt. ca nu se putea conecta pe modul racire motor si nu-i mai mergea electroventilatorul de la radiatorul de apa,punand un buton in masina,de unde sa-l actioneze manual.M-am uitat si am descoperit ca pe un fir de alimentare a calculatorului racire motor nu era curent. Cand am tras de el a iesit din izolatie,fiind rupt si oxidat (verde) la capete.Am refacut contactul si s-a rezolvat problema,renuntand la improvizatie.
Acum trage si tu concluziile. Poate ai mai mult noroc decat tipul din Ialomita.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
e_alin a scris:
[editat] a scris:problema este din injectoare.
trebuie facut un reglaj pe masina.
se da partea electrica jos si dupa aceea se face un reglaj .
mai multe nu spun sa nu cumva sa faceti vreo prostie daca va apucati singuri de remediere.
masina trebuie dusa la cineva care a mai facut asa ceva, si neaparat sa fie specialist in repararea injectoarelor pt. motoare cu common rail.



sti pe cineva care se pricepe sa faca aceasta operatiune ( service sau persoana)

da,dar e langa Ploiesti.E cam mare distanta...pana la Sibiu.
  • cipi_styl

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
fostul propietar mi-a spus ca a reparat injectoarele la cei de la Radacini Diesel, injectoarele aam inteles ca au fost reparate cu succes, doar ca ar trebui facut nu stiu ce reglaj sau verificare...
acum nu stiu ce sa zic, imi pare rau de un singur lucru: avem puterea de a vinde masini scumpe in romania dar nu avem service pentru ele! te duci la ei si nu stiu ce sa-ti faca!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Se mai face un reglaj pe masina!
Avem service pt. ele, avem si documentatie! Problema este cine isi da interesul pt. ca unui patron sa-i creasca burta in timp ce angajatul pe care pica raspunderea sa gaseasca solutia corecta in functie de problema masinii, abia isi permita sa traiasca, mai mult sau mai putin decent.
Eu cred ca daca angajatul ramane cu un procent din lucrare, poate si un bonus pt. o solutie optima la o problema delicata si aparent fara rezolvare,atunci treaba ar merge bine si fiecare va fi multumit.
Imi cer scuze pt. off-topic .
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pentru fum negru la Z17DTH si Z17DTL, mai verificati si urmatoarele:
- galerie admisie - swirl blocat;
- update software.
  • cipi_styl

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Pentru fum negru la Z17DTH si Z17DTL, mai verificati si urmatoarele:
- galerie admisie - swirl blocat;
- update software.

maiandrei, am luat numarul tau de telefon, cand ajung in bucuresti am sa te sun sa trec si pe la service-ul tau...
swirl-ul acesta unde este amplasat?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR