- gra
- OP
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Va recomand sa scoateti capacele negre care acopera "rulmentii de sarcina" de la amortizoarele fata...
E foarte probabil sa gasiti acolo "un pumn" de rugina, cu piulitele ce strang amortizorul, de nerecunoscut.
Tocmai am schimbat un amortizor cu rulment sarcina si kit antipraf, pentru ca a iest prin capota la propriu.
Rugineste zona atat de mult incat se rupe guma de acolo si amortizorul ramane liber sa iasa in sus.
Cu capacele puse nu se observa nimic ani de zile...
este valabil si la Zafira, dar acolo trebuie demontate stergatoarele.
E foarte probabil sa gasiti acolo "un pumn" de rugina, cu piulitele ce strang amortizorul, de nerecunoscut.
Tocmai am schimbat un amortizor cu rulment sarcina si kit antipraf, pentru ca a iest prin capota la propriu.
Rugineste zona atat de mult incat se rupe guma de acolo si amortizorul ramane liber sa iasa in sus.
Cu capacele puse nu se observa nimic ani de zile...
este valabil si la Zafira, dar acolo trebuie demontate stergatoarele.
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- gra
- OP
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
La mine amortizoarele erau originale, 8 ani vechime. Nu e vorba de apa care intra pe sus (nu intra pe acolo mai nimic)
Ruginesc tablele care compun acea piesa si cauciucul se dezlipeste de metal. Mizeria (apa, umezeala) vine de jos, de la roata, pentru ca acel "kit antipraf" nu etanseaza total zona, ci doar protejeaza "din gros" tija amortizorului.
Desigur la prima vedere ceva "gras" gen ulei sau vaselina poate rezolva problema, dar va intreb eu, cauciucul ce parere are despre asta? Nu cumva "se moaie" si se deterioreaza in timp?
Ruginesc tablele care compun acea piesa si cauciucul se dezlipeste de metal. Mizeria (apa, umezeala) vine de jos, de la roata, pentru ca acel "kit antipraf" nu etanseaza total zona, ci doar protejeaza "din gros" tija amortizorului.
Desigur la prima vedere ceva "gras" gen ulei sau vaselina poate rezolva problema, dar va intreb eu, cauciucul ce parere are despre asta? Nu cumva "se moaie" si se deterioreaza in timp?