- Anomar1985
- OP
- 14 mesaje
- din 27 Jun 2019
- Agila 2001
- Bucuresti
Anomar1985
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2019
- Mesaj Privat
Bunã ziua, am un Opel Agila din 2001, motor 1 și trebuie sa cumpar alta pentru ca ne-a cam rãmas mica. Are închidere centralizata, am schimbat ambreiajul anul trecut capete bara și cred ca acum mai trebuiesc schimbate plãcuțele de frana pentru ca a început sa scârțâie când pun frana. Nu as vrea sa mai bag bani în ea ( nu știu cât m-ar costa schimbul plãcuțelor) pentru ca as vrea sa o dau cât mai repede. M-am uitat pe internet și am vãzut ca preturile pentru un Agila pornesc de la 2500 de lei. Oare care varianta ar fi mai ok, sa încerc sa o vând și cu ce preț sa o dau sau sa o dau la dezmembrãri?
Va mulțumesc frumos !
va mul[/imglb[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2021-07/135912_slnac8th.jpg]
MODEL: Agila 2001
MOTOR: 1
Va mulțumesc frumos !
va mul[/imglb[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2021-07/135912_slnac8th.jpg]
MODEL: Agila 2001
MOTOR: 1
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Dany3lLs
- **
- 115 mesaje
- din 06 Jun 2014
- Agila 2000 Z10XE
- Bucuresti
Dany3lLs
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Subiectul este sa spunem de actualitate ca au mai imbatranit masinile. Partile bune alle lor se stiu sau se gasesc pe forum, incapatoare, consum mic, simple fara prea multe de stricat, nu ruginesc polonezele de care radeau altii pe vremuri ca a lor e facute la masa... Parti proaste doar distributia costisitoare dar macar tine si te anunta ea cand vrea schimbata.
Variante ar fi doar doua mari si restul sunt variatiuni pe cazuri puncuale.
1. Daca masina are motorul ok si nu papa ulei, nu are rugina este de tinut ca masina de rezerva, pentru carat ca doar ai unde baga si fara mila ca in una noua, de mers la pescuit sau pe drumuri 'de tara', de imprumutat la o ruda sau prieten bun ca mai scoti macar ceva din cheltuieli. Un ITP si o asigurare nu este un capat de tara, costa pe an cat spalatul celei noi.
2. Daca masina papa ulei, caroseria este botita si incepe rugina pe la suduri facute de mesterii nostri tampi, sau chiar are pe la praguri, portiere etc, sumele de reparatie nu se justifica. Sansa ei este sa o dai la rabla daca vrei una noua deoarece primesti mai mult decat face. Inainte de asta dai sfoara in tara si primesti pe ea piese contra cost, gen transplant de organe pe bani. Far, aripa, spoiler, calculatoare,, banchete, scaune orice dar masina sa fie la sfarsit completa si pe roti exact cum se cere la programul rabla, de acte se ocupa dealerul, de dus etc. Te inscrii si abia cand ai locul tau pe lista batut in cuie, aprobat etc. te apuci de transplanturi contracost. Scoti un ban cinstit si fara sa muncesti tu, care vrea sa schimbe, tu numai numeri banii pe scaunel la umbra si te uiti la ei cum lucreaza savurand o bere rece. Unele piese pot fi lipsa ca airbag, calculatorul lor, parasolar, polita spate, difuzoarele din boxe, .... cric sau antena nici vorba.
Grija mare la cei care cumpara rable, mari sanse sa ramai cu ea in acte si platesti, fizic sa nu ai nimic sau face accident, e folosita la furt si altele si tu esti proprietarul...
Variante ar fi doar doua mari si restul sunt variatiuni pe cazuri puncuale.
1. Daca masina are motorul ok si nu papa ulei, nu are rugina este de tinut ca masina de rezerva, pentru carat ca doar ai unde baga si fara mila ca in una noua, de mers la pescuit sau pe drumuri 'de tara', de imprumutat la o ruda sau prieten bun ca mai scoti macar ceva din cheltuieli. Un ITP si o asigurare nu este un capat de tara, costa pe an cat spalatul celei noi.
2. Daca masina papa ulei, caroseria este botita si incepe rugina pe la suduri facute de mesterii nostri tampi, sau chiar are pe la praguri, portiere etc, sumele de reparatie nu se justifica. Sansa ei este sa o dai la rabla daca vrei una noua deoarece primesti mai mult decat face. Inainte de asta dai sfoara in tara si primesti pe ea piese contra cost, gen transplant de organe pe bani. Far, aripa, spoiler, calculatoare,, banchete, scaune orice dar masina sa fie la sfarsit completa si pe roti exact cum se cere la programul rabla, de acte se ocupa dealerul, de dus etc. Te inscrii si abia cand ai locul tau pe lista batut in cuie, aprobat etc. te apuci de transplanturi contracost. Scoti un ban cinstit si fara sa muncesti tu, care vrea sa schimbe, tu numai numeri banii pe scaunel la umbra si te uiti la ei cum lucreaza savurand o bere rece. Unele piese pot fi lipsa ca airbag, calculatorul lor, parasolar, polita spate, difuzoarele din boxe, .... cric sau antena nici vorba.
Grija mare la cei care cumpara rable, mari sanse sa ramai cu ea in acte si platesti, fizic sa nu ai nimic sau face accident, e folosita la furt si altele si tu esti proprietarul...