mihaipeda
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2016
- Mesaj Privat
Va salut! De o perioada(aproximativ 2 luni) imi porneste greu dimineata! Parca nu are vlaga sa invarta motorul! sta cateva secunde turometrul incercand sa aunga la 1200 rpm dar oscileaza foarte repede ( parca se intrerupe , se balbaie motorul) Nu stiu de unde ar fi problema ! Am schimbat la ea urmatoarele ( segmenti motor , semeringuri noi , supapa 1 , senzor axa came , senzor arbore cotit , chiuloasa planat , garnitura chiuloasa) ma gandeam ca este de la baterie dar este cumparata de 1 an (teoretic nu stiu cat a stat la ei in raft) Alternatorul incarca bateria undeva la valoarea 13. Bujiile sunt pe iridium. Daca aveti idee de la ce ar putea fi ..?!
Masina este un opel astra g kombi din 2003 , benzina +gpl 1,6 8v cod motor z16se.
Astept parerile voastre!
Masina este un opel astra g kombi din 2003 , benzina +gpl 1,6 8v cod motor z16se.
Astept parerile voastre!
- maryusuku
- **
- 175 mesaje
- din 22 Jan 2013
- Astra 2002
- Iasi
maryusuku
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2013
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Ia vezi bornele de la baterie . Un vecin tot cu astra g avea 0.5 V cadere de tensiune doar pe cablul de - , am masurat intre borna bateriei ( cea de plumb , nu cea de prindere care e legata la cablu ) si motor . Verifica si borna de + care duce la electromotor dar si cea care vine de la alternator .
Verifica clapeta de acceleratie sa fie curata .
Later edit
Eu as verifica :
- injectoarele sa nu scape benzina in admisie cat timp motorul e oprit . ( desfa bujia si vezi daca e uda , asta la rece inainte sa ii dai cheie )
- valva de purjare
- presiune din rampa
- senzorul de temperatura motor ( citeste valoarea cu opcom la rece , trebuie sa fie valoare plauzibila )
- fisele ?
- instalatia de gaz permite sa o pornesti direct pe gaz ? ( ca sa izolezi problema , alimentare sau aprindere . inainte pune putina apa calda pe vaporizator ) .
Verifica clapeta de acceleratie sa fie curata .
Later edit
Eu as verifica :
- injectoarele sa nu scape benzina in admisie cat timp motorul e oprit . ( desfa bujia si vezi daca e uda , asta la rece inainte sa ii dai cheie )
- valva de purjare
- presiune din rampa
- senzorul de temperatura motor ( citeste valoarea cu opcom la rece , trebuie sa fie valoare plauzibila )
- fisele ?
- instalatia de gaz permite sa o pornesti direct pe gaz ? ( ca sa izolezi problema , alimentare sau aprindere . inainte pune putina apa calda pe vaporizator ) .
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
- gherna ion
- *
- 28 mesaje
- din 11 Jan 2008
- Vectra 2000 x18xe1
- Bucuresti
gherna ion
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2008
- Mesaj Privat
- deleted-114381
- *
- 11 mesaje
- din 26 Nov 2016
deleted-114381
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
Aveam si eu aceeasi problema, in sensul ca dadeam cheie invartea dar nu pornea si se aprindea martorul cu motorul galben ( evacuarea). Am fost la mecanic si mi a spus ca este presiune scazuta la benzina. M a sfatuit sa schimb pompa de benzina. Am schimbat o dar problema nu a disparut, ci s a agravat. Cand era putin subturat motorul si dadeam sa accelerez murea motorul. Am dus o inapoi, mecanicul a desfacut inca o data capacul de la rezervor unde este pompa de benzina si a constatat ca era foarte murdar acolo. A curatat zona si a constatat ca furtunele de benzina de tur si retur din interior trebuie schimbate si trebuie gasit piese originale pentru ca numai asa se pot inlocui.
Am gasit furtunul de tur care are un traiect mai sinuos, dar cel de retur nu il gasesc nici unde. Am sunat si la opel si au spus ca nu gasesc piesa.
Din ce am inteles acest furtun face legatura dintre capacul de la rezervor si vasul de benzina adica rezervorul.
Daca ma poate ajuta cineva?
Va multumesc.
P.S. masina este astra g 2005, 1.4, motor 14xep, 66 kV.
Ultima modificare făcută de deleted-114381 la Vin 15 Dec, 2017 5:28 pm
Am gasit furtunul de tur care are un traiect mai sinuos, dar cel de retur nu il gasesc nici unde. Am sunat si la opel si au spus ca nu gasesc piesa.
Din ce am inteles acest furtun face legatura dintre capacul de la rezervor si vasul de benzina adica rezervorul.
Daca ma poate ajuta cineva?
Va multumesc.
P.S. masina este astra g 2005, 1.4, motor 14xep, 66 kV.
Ultima modificare făcută de deleted-114381 la Vin 15 Dec, 2017 5:28 pm
- deleted-114381
- *
- 11 mesaje
- din 26 Nov 2016
deleted-114381
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat