Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Va rog daca ma puteti ajuta si pe mine cu o problema.Am un Opel Astra G din 2003 cu motor Y17DT, si cand este frig afara acul de la temperatura nu urca deloc si caldura baga putin de tot.Am banuit ca e de vine termostatul si am schimbat 2 termostate dar degeaba, au fost si verificate in cratita am incalzit apa si termostatul lucra.Ieri am pus un termostat nou dar cand am pus mana pe furtunul care pleaca din termostat spre radiator era caldut, am dat ture prin oras cam 20 de km si sa ridicat apa la 90 de grade (deci ceasul din bord functioneaza la fel si sonda) dar afara erau 7 grade.Astazi cand au fost -2 grade am facut 50 de km si ceasul de la temperatura nu sa ridicat deloc si caldura baga foarte putin.Daca sa mai intalnit cineva cu problema aceasta va rog ajutati-ma si pe mine.O zi buna in continuare.
Skip ads

  • pytar25

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Prietene am si eu o problema asemanatoare si am inteles de la un mecanic ca ar exista inca un termostat.dar nu stiu sigur unde este. Stie cineva de acest termostat unde se afla?
  • octaviantomescu

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2016 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu cred sa mai fieinca un termostat. In general se stie ca dieselul se incalzeste mai greu. Pana in momentul cand temperatura apei ajunge temperatura normala, incalzirea habitaclului se face cu ajutorul unei rezistente electrice, asa ca e normal sa bage caldura mai putina. Incalzirea apei cred ca depinde si de regimul motorului. Spre exemplu, anul trecut am mers la Balea Cascada, imediat dupa Craciun. Tot drumul de la Cascada pana la intersectia de pe DN1, cam 30km, acul de la temperatura nu s-a miscat, in tot acest timp motorul lucrand la turatii mici. Insa apoi, la drum intins pe DN1, la turatii peste 2000rpm, dupa aproximativ 5km, acul s-a ridicat la 90 grade.
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pytar25: tare as vrea si eu sa aflu daca mai exista inca un termostat si unde se afla.Daca rezolvi problema te rog sa ma tii si pe mine la curent.
octaviantomescu: la tine se inclazea la 90 de grade dar la mine daca sunt temperaturi negative afara nu mai vad acul ala ca se ridica decat la primavara, pot sa merg si 1000 de km si turat la 4000 de rot/min ca nu se ridica deloc, deci exista o problema pe undeva.
  • relu_gabriel1234

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2011

  • Mesaj Privat
fratilor e termostatul.am patit-o eu in 60 de km nu sa miscat acul,am paralizat in ea.l-am schimbat pe sosea.trebuie sa dai bateria jos si tava care sta bateria e in stanga nu ai cum sa nu il vezi.si iti consuma mult ca motorul merge rece
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Asa ar fi normal sa fie termostatul, si toata lumea a indicat ca fiind termostatul de vina.Eu am schimbat 2 termostate si degeaba tot nu se incalzeste, au fost si verificate termostatele si deshid-inchid cum trebuie.Nu imi pot da seama ce se intampla.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Merg 4-5 km si incepe sa bage caldura. Daca merg in continuare 9-10 km sau mai mult, e din ce in ce mai bine. Asa ca... nu e de vina termostatul, ci distanta parcursa, de preferat fara oprire. Alta varianta e filtrul de habitaclu imbacsit. Daca pe treapta 1 sa 2 abia intra aer, atunci e de la filtru. Asta il schimb o data pe an, vara sau toamna, ca sa fie cat mai curat pe timp rece. Mai inchid si gurile de ventilatie centrale, incerc sa dirijez aerul spre parbriz si geamurile laterale. Daca e foarte frig, dirijez aerul doar spre parbriz.
  • mazak

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Mai este o problema pe care alti o cunosc sau nu, dar care m-am lovit eu personal. La drum intins (300 km) cu turatii de 2500-3000 acul apei oscila,dar cum? cand era la 90 cand la 60 si tot asa. Motivul este simplu, aeroterma trage aer rece de afara (daca nu este pus pe recirculare) si il directioneza catre calorifer ca sa ajunga in habitaclu si automat receste apa din instalatie, cu cat turatia aerotermei este mai mare atat si debitul de aer rece este mai mare.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu mi se pare normal ceea ce ti se intampla. Acul trebuie sa ramana la 90 cu mici plusuri sau minusuri. E temperatura de lucru, temperatura la care motorul functioneaza la parametrii normali. (e vorba de temperatura lichidului de racire)
  • mazak

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Da, stiu ca nu e normal, daca las ventilatia la 1 temperatura apei ramane constanta (90), cum maresc ventilatia 2 sau 3 temperatura apei incepe sa scada.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu exista. Temperatura trebuie sa ramana constanta indiferent pe ce treapta e aeroterma. Cu caldura cuplata la maxim merg pe tr 1 sau 2. Daca temperatura apei are 90 grade, incep sa reduc din temperatura care intra in habitaclu.
  • vectrastra

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2010

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am avut si eu.am schimbat termostatul si totul ok.mare grija la temperatura de deschidere a termostatului,y17dt trebuie 92 grade,din nestiinta am luat de 89 grade.si sa fie montat cum trebuie fix in locasul lui.in leg cu aeroterma,si la mine, la relanti ,daca dau pe viteza 2 scade temperatura,la astra g y17dt,la vectra c 2.2 dti nu scade,cred ca asa e din fabrica
  • relu_gabriel1234

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2011

  • Mesaj Privat
in afara de termostat poate sa fie si senzorul se temp motor.eu l-am schimbat de 2 zile si se cunoaste.se incalzeste mult mai repede fata de atunci pana sa-l schimb.dar poate nu la toti e aceiasi prob.termostatul am cuparat anul trecut VALEO.e f bun ca firma si piesa.bafta
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Termostatul pe care l-am cumparat eu este de 89 de grade si e marca FACE.Am mai avut unul tot de 89 de grade marca VERNET.Cu niciunul nu mi-a urcat temperatura la 90 de grade si nu mi-a bagat caldura cand sunt temperaturi cu minus afara, nu se incalzeste la 90 de grade decat cand sunt temperaturi cu + afara.Am mai schimbat si sonda de apa crezand nu imi indica ceasul din bord dar degeaba, cand e cald afara ceasul merge se duce la 90 de grade, dar cand e frig afara ceasul nu se misca deloc si nu baga nici caldura decat foarte putin.
  • pytar25

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Eu am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca ar mai fi un termostat undeva atasat pe blocul motor bagat intrun suport metalic nu stiu mai multe poate ne ajuta cineva
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
pt petrache: cu ce turatii mergi? si care e distanta pe care o parcurgi pana ce constati ca nu s-a incalzit apa?
eu am schimbar termostatul recent pe o astra g 1.7cdti. temperatura urca acum normal. la turatii de peste 2500 apa ajunge cam la 80 de grade dupa 20km la drum intins si cam la 10 in oras. cel putin asa am constatat eu dar nu e o norma. apa poate sa se incalzeasa si mai devreme daca sunt schimbari de viteza si turatii mari. ai diesel si e normal sa se incalzeasca mai greu.
caldura ar trebui sa ai cat de cat dupa circa 5 km. cei care nu au caldura nu dati vina exclusiv pe termostat. afara acum nu sunt -20 de grade deci masina se va incalzi, mai greu dar se va incalzi. si mai turati si voi motoarele dupa ce s-a dezmortit masina. nu mergeti cu treapta 4 la 60-80km/h. masina se incalzeste si dupa stilul de condus dar nu sunt de acord cu unul sport
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cand am schimbat termostatul am lasat masina la relantiu vreo 20 de minute apoi m-am plimbat prin oras vreo 20 de kilometri cu schimbari de viteza la 3000 rot/min si a urcat apa la 90 de grade dar temperatura de afara era de +7 grade.A doua zii am plecat din oras si am facut 40 de kilometrii cu schimbari de viteza pe la 2500 rot/min si nu sa miscat acul de la apa deloc, caldura baga foarte putin si furtunele de la motor erau calai, dar temperatura de afara era de -2 grade.Deci care ar fi problema?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Poate va ajuta cu ceva: cand am cumparat masina nu aveam caldura (desi temperatura motorului ajungea la 90 grade), ca si voi am banuit termostatul. Urma sa-l schimb, insa inainte de asta am schimbat distributia, ocazie cu care am schimbat si pompa de apa.
Surpriza, de atunci am caldura, termostatul e tot ala...
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Da sa stii ca si eu ma tot gandesc la pompa de apa.Nu am umblat niciodata la ea si are 156.000 km masina, si am observat ca daca desfac busonul de la vasul de expansiune nu am presiune pe instalatie.Nu stiu ce sa fac sa o schimb sau nu.
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
presiunea se datoreaza si incalzirii apei, dar treaba cu pompa de apa e serioasa, eu zic sa dai si un search si vezi cate se pot intampla
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR