Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • mihai271083

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
Opel Astra H , motor 1.3 cdti,
Am pierdut tot lichidul de racire ( mi-am dat seama cand am ramas fara caldura in masina) , problema fiind remediata ( corpul metalic egr era spart, fiind racit cu apa ).

Ideea este ca nu s-a aprins nici o avertizare la bord, nici bec, nici pe display-ul navigatiei, nimic, Pe tester nu da vrea eroare de senzor. Ce trebuie sa verific sau unde este localizat senzorul de temperatura?

TIn sa mentionez ca in meniul secret din BC imi afiseaza temperatura lichidului de racire

Multumesc
Skip ads

  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Poate nu are senzor de nivel. Nu toate au, depinde de nivelul de echipare.

Senzorul (daca are) se afla spatele vasului de expansiune.

Daca nu primesti avertizare nici atunci cand lichidul de parbriz e pe sfarsite, sigur nu are nici pentru antigel.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
El vorbeste de senzor de temperatura nu de nivel.
La Mihai functioneaza acest senzor, dar datorita temperaturii scazute nici cu antigel lipsa temperatura nu a ajuns la nivelul critic. A scapat cu bine. Daca in meniu temperatura este afisata atunci totul este normal. In plus prima parte a instalatiei care ramane fara antigel este cea de incalzire habitaclu. Nu stiu cat de jos este racitorul Egr la acest model, dar sigur o parte a motorului a avut racire.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Inainte sa se aprinda martorul de temperatura ar trebui sa se aprinda cel de nivel in cazul in care pierzi antigel pe undeva, defapt sa-ti apara mesaj pe display.
Daca temperatura nu a depasit 110 grade nu te avertizeaza cu nimic. Au fost cazuri cand nu s-a aprins chiar daca a trecut peste acel prag, rezultatul fiind calarea motorului (sunt discutii chiar aici pe forum)
Senzorul de temperatura se afla pe carcasa termostatului.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu personal am calat un motor din cauza unui furtun spart. S-a aprins direct masinuta cu cheia. Ceva de genul : " atentie , masina este avariata, va rugam comandati alt motor" .
Cu alta ocazie, din cauza pierderii antigelului, iar s-a infierbantat motorul si intr-adevar mi s-a aprins avertizorul de temperatura , cel rosu. Dar prima data nu.
  • dr_agosh82

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2011

  • Mesaj Privat
eu nu sunt sigur ca functioneaza avertizarea aia de etmperatura, desi am becul in bord si il pot testa cu opcom, nu se aprinde si in mod normal cind pun contactul ca apoi sa se stinga dupa pornirea motorului, cum fac cele de ulei si baterie. cind o sa am timp si loc o sa investighez problema, adica sa vad daca senzorul exista si functioneaza
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
alexx1402 a scris:Inainte sa se aprinda martorul de temperatura ar trebui sa se aprinda cel de nivel in cazul in care pierzi antigel pe undeva, defapt sa-ti apara mesaj pe display.
Daca temperatura nu a depasit 110 grade nu te avertizeaza cu nimic. Au fost cazuri cand nu s-a aprins chiar daca a trecut peste acel prag, rezultatul fiind calarea motorului (sunt discutii chiar aici pe forum)
Senzorul de temperatura se afla pe carcasa termostatului.

Am patit la fel asta vara. Am ramas fara lichid dupa ce mi s-a spart furtunul din radiator in pompa de apa. Pe display nu mai aparea nimic, insa cand motorul sa supraincalzit mi-a aparut in bord semnul.
Am intrat pe tester la UEC parca, si la Check Control era pus pe present, dar nu afisa nimic, in momentul in care am pus pe Not Present, mi-a afisat instant Coolant Level si Washer Fluid Level.
  • mihai271083

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mi se pare tampenie maxima sa nu ai o avertizare pentru o problema critica ca pierderea apei ( ceasul in bord era sfant). O sa incerca sa vad daca pot activa ceva cu testerul.

Initial si eu am crezut ca am calat motorul , seara cand am ajuns am aprins plafoniera si am uitat-o aprinsa, iar dimineata nu a mai invartit, va da-ti seama ce ganduri am avut Smile)
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Mihai, inseamna ca bateria ta e varza. plafoniera se inchide automat dupa vreo 30 min parca, sau o ora gen. Tre sa te gandesti si la asta. Eu cred ca e o gafa maxima asta cu scoaterea ceasului. Nu cred ca se poate activa cu testerul. De exemplu eu nu aveam senzori la NIVEL pe cealalta masina. Acum am senzor nivel antigel.
  • mihai271083

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Bateria are un an si inca e in garantie, nu am avut alte belele cu ea, dar daca are ceva se va schimba in garantie. Stiu ca plafoniera se opreste dupa un anumit timp, dar alta explicatie pt consumarea bateriei nu am avut.

Se poate monta un senzor aftermarket sau daca stiti pe cineva care a efectuat operatiunea ?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=134389 - legat de ceasuri

Vezi si incarcarea alternatorului in meniul secret - legat de baterie
  • Tuzgureanu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2016

  • Mesaj Privat
antigel am pierdut și eu (cam 2-3 litri la un z17dth) și nu mi s-a aprins nimic în bord; aveam spart furtun de tur spre calorifer;
pe moment l-am înfãșurat cu banda izolare (dupã ce s-a rãcit motorul), am pus apa distilata pana am ajuns la nivel maxim în vas; am monitorizat temperatura lichidului de rãcire în meniul ascuns + am mers in 1,8-2k de turații pana am ajuns la service; nu știu ce temperatura avea lichidul de rãcire când am oprit dar ma gândesc cu groaza ce se întâmpla dacã nu ajungeam la destinație sa vad ca iese abur de sub capota și sa îmi dau seama pe unde pierd și ce sa fac (aici m-au ajutat bãieți de pe grupul de FB - big thumps up! pentru ei - si un coleg de servici)

asa ca nu e suficient sa verifici nivelul din vas, mai trebuie sa ne uitam și pe la furtune periodic; eventual la revizie vb cu mecanicul sa verifice (sa ai încredere ca asta face); nu degeaba în cartea service aceste verificãri sunt trecute
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR