- mihai271083
- OP
- 3 mesaje
- din 05 Feb 2008
- Corsa 2002
- Bucuresti
mihai271083
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Opel Astra H , motor 1.3 cdti,
Am pierdut tot lichidul de racire ( mi-am dat seama cand am ramas fara caldura in masina) , problema fiind remediata ( corpul metalic egr era spart, fiind racit cu apa ).
Ideea este ca nu s-a aprins nici o avertizare la bord, nici bec, nici pe display-ul navigatiei, nimic, Pe tester nu da vrea eroare de senzor. Ce trebuie sa verific sau unde este localizat senzorul de temperatura?
TIn sa mentionez ca in meniul secret din BC imi afiseaza temperatura lichidului de racire
Multumesc
Opel Astra H , motor 1.3 cdti,
Am pierdut tot lichidul de racire ( mi-am dat seama cand am ramas fara caldura in masina) , problema fiind remediata ( corpul metalic egr era spart, fiind racit cu apa ).
Ideea este ca nu s-a aprins nici o avertizare la bord, nici bec, nici pe display-ul navigatiei, nimic, Pe tester nu da vrea eroare de senzor. Ce trebuie sa verific sau unde este localizat senzorul de temperatura?
TIn sa mentionez ca in meniul secret din BC imi afiseaza temperatura lichidului de racire
Multumesc
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
El vorbeste de senzor de temperatura nu de nivel.
La Mihai functioneaza acest senzor, dar datorita temperaturii scazute nici cu antigel lipsa temperatura nu a ajuns la nivelul critic. A scapat cu bine. Daca in meniu temperatura este afisata atunci totul este normal. In plus prima parte a instalatiei care ramane fara antigel este cea de incalzire habitaclu. Nu stiu cat de jos este racitorul Egr la acest model, dar sigur o parte a motorului a avut racire.
La Mihai functioneaza acest senzor, dar datorita temperaturii scazute nici cu antigel lipsa temperatura nu a ajuns la nivelul critic. A scapat cu bine. Daca in meniu temperatura este afisata atunci totul este normal. In plus prima parte a instalatiei care ramane fara antigel este cea de incalzire habitaclu. Nu stiu cat de jos este racitorul Egr la acest model, dar sigur o parte a motorului a avut racire.
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
Inainte sa se aprinda martorul de temperatura ar trebui sa se aprinda cel de nivel in cazul in care pierzi antigel pe undeva, defapt sa-ti apara mesaj pe display.
Daca temperatura nu a depasit 110 grade nu te avertizeaza cu nimic. Au fost cazuri cand nu s-a aprins chiar daca a trecut peste acel prag, rezultatul fiind calarea motorului (sunt discutii chiar aici pe forum)
Senzorul de temperatura se afla pe carcasa termostatului.
Daca temperatura nu a depasit 110 grade nu te avertizeaza cu nimic. Au fost cazuri cand nu s-a aprins chiar daca a trecut peste acel prag, rezultatul fiind calarea motorului (sunt discutii chiar aici pe forum)
Senzorul de temperatura se afla pe carcasa termostatului.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Eu personal am calat un motor din cauza unui furtun spart. S-a aprins direct masinuta cu cheia. Ceva de genul : " atentie , masina este avariata, va rugam comandati alt motor" .
Cu alta ocazie, din cauza pierderii antigelului, iar s-a infierbantat motorul si intr-adevar mi s-a aprins avertizorul de temperatura , cel rosu. Dar prima data nu.
Cu alta ocazie, din cauza pierderii antigelului, iar s-a infierbantat motorul si intr-adevar mi s-a aprins avertizorul de temperatura , cel rosu. Dar prima data nu.
- dr_agosh82
- **
- 76 mesaje
- din 02 Sep 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Iasi
dr_agosh82
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2011
- Mesaj Privat
eu nu sunt sigur ca functioneaza avertizarea aia de etmperatura, desi am becul in bord si il pot testa cu opcom, nu se aprinde si in mod normal cind pun contactul ca apoi sa se stinga dupa pornirea motorului, cum fac cele de ulei si baterie. cind o sa am timp si loc o sa investighez problema, adica sa vad daca senzorul exista si functioneaza
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
alexx1402 a scris:Inainte sa se aprinda martorul de temperatura ar trebui sa se aprinda cel de nivel in cazul in care pierzi antigel pe undeva, defapt sa-ti apara mesaj pe display.
Daca temperatura nu a depasit 110 grade nu te avertizeaza cu nimic. Au fost cazuri cand nu s-a aprins chiar daca a trecut peste acel prag, rezultatul fiind calarea motorului (sunt discutii chiar aici pe forum)
Senzorul de temperatura se afla pe carcasa termostatului.
Daca temperatura nu a depasit 110 grade nu te avertizeaza cu nimic. Au fost cazuri cand nu s-a aprins chiar daca a trecut peste acel prag, rezultatul fiind calarea motorului (sunt discutii chiar aici pe forum)
Senzorul de temperatura se afla pe carcasa termostatului.
Am patit la fel asta vara. Am ramas fara lichid dupa ce mi s-a spart furtunul din radiator in pompa de apa. Pe display nu mai aparea nimic, insa cand motorul sa supraincalzit mi-a aparut in bord semnul.
Am intrat pe tester la UEC parca, si la Check Control era pus pe present, dar nu afisa nimic, in momentul in care am pus pe Not Present, mi-a afisat instant Coolant Level si Washer Fluid Level.
- mihai271083
- OP
- 3 mesaje
- din 05 Feb 2008
- Corsa 2002
- Bucuresti
mihai271083
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2008
- Mesaj Privat
Mi se pare tampenie maxima sa nu ai o avertizare pentru o problema critica ca pierderea apei ( ceasul in bord era sfant). O sa incerca sa vad daca pot activa ceva cu testerul.
Initial si eu am crezut ca am calat motorul , seara cand am ajuns am aprins plafoniera si am uitat-o aprinsa, iar dimineata nu a mai invartit, va da-ti seama ce ganduri am avut )
Initial si eu am crezut ca am calat motorul , seara cand am ajuns am aprins plafoniera si am uitat-o aprinsa, iar dimineata nu a mai invartit, va da-ti seama ce ganduri am avut )
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Mihai, inseamna ca bateria ta e varza. plafoniera se inchide automat dupa vreo 30 min parca, sau o ora gen. Tre sa te gandesti si la asta. Eu cred ca e o gafa maxima asta cu scoaterea ceasului. Nu cred ca se poate activa cu testerul. De exemplu eu nu aveam senzori la NIVEL pe cealalta masina. Acum am senzor nivel antigel.
- mihai271083
- OP
- 3 mesaje
- din 05 Feb 2008
- Corsa 2002
- Bucuresti
mihai271083
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2008
- Mesaj Privat
Bateria are un an si inca e in garantie, nu am avut alte belele cu ea, dar daca are ceva se va schimba in garantie. Stiu ca plafoniera se opreste dupa un anumit timp, dar alta explicatie pt consumarea bateriei nu am avut.
Se poate monta un senzor aftermarket sau daca stiti pe cineva care a efectuat operatiunea ?
Se poate monta un senzor aftermarket sau daca stiti pe cineva care a efectuat operatiunea ?
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=134389 - legat de ceasuri
Vezi si incarcarea alternatorului in meniul secret - legat de baterie
Vezi si incarcarea alternatorului in meniul secret - legat de baterie
- Tuzgureanu
- *
- 31 mesaje
- din 30 Mai 2016
- Astra 2007 Z17DTH
- Bucuresti
Tuzgureanu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2016
- Mesaj Privat
antigel am pierdut și eu (cam 2-3 litri la un z17dth) și nu mi s-a aprins nimic în bord; aveam spart furtun de tur spre calorifer;
pe moment l-am înfãșurat cu banda izolare (dupã ce s-a rãcit motorul), am pus apa distilata pana am ajuns la nivel maxim în vas; am monitorizat temperatura lichidului de rãcire în meniul ascuns + am mers in 1,8-2k de turații pana am ajuns la service; nu știu ce temperatura avea lichidul de rãcire când am oprit dar ma gândesc cu groaza ce se întâmpla dacã nu ajungeam la destinație sa vad ca iese abur de sub capota și sa îmi dau seama pe unde pierd și ce sa fac (aici m-au ajutat bãieți de pe grupul de FB - big thumps up! pentru ei - si un coleg de servici)
asa ca nu e suficient sa verifici nivelul din vas, mai trebuie sa ne uitam și pe la furtune periodic; eventual la revizie vb cu mecanicul sa verifice (sa ai încredere ca asta face); nu degeaba în cartea service aceste verificãri sunt trecute
pe moment l-am înfãșurat cu banda izolare (dupã ce s-a rãcit motorul), am pus apa distilata pana am ajuns la nivel maxim în vas; am monitorizat temperatura lichidului de rãcire în meniul ascuns + am mers in 1,8-2k de turații pana am ajuns la service; nu știu ce temperatura avea lichidul de rãcire când am oprit dar ma gândesc cu groaza ce se întâmpla dacã nu ajungeam la destinație sa vad ca iese abur de sub capota și sa îmi dau seama pe unde pierd și ce sa fac (aici m-au ajutat bãieți de pe grupul de FB - big thumps up! pentru ei - si un coleg de servici)
asa ca nu e suficient sa verifici nivelul din vas, mai trebuie sa ne uitam și pe la furtune periodic; eventual la revizie vb cu mecanicul sa verifice (sa ai încredere ca asta face); nu degeaba în cartea service aceste verificãri sunt trecute