Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
miniTutorial - Schimb ulei servodirectie Zafira A, Astra G...

..................................................
- Ulei servo...
- de preferat o rampa ca sa puteti lucra.
- 1 bidon pentru uleiul scurs

- 2 coliere de rezerva.
- scule pentru colier.
- furtun trasparent + Jonctiune pentru furtun
- un "Capat de furtun" - cu surub intr-un cap prins cu colier"
...............................................


1) Se scoate ulei servo din vas cat se poate.
2) Desfacem colierul si scoatem furtunul de retur - de pe pipa vasului.

3) Pipa de retur de pe vas o blocam cu ceva...(ca sa nu avem scurgeri/prelingeri eventual asigurat cu un colier.)
"Ex: Un "capat de furtun", cu un cap blocat cu surub prins cu colier etc... "
4) Se introduce "Capatul de furtun" in locul furtunului de retur de pe vas (pipa vasului de plastic cea de sus)

5) Furtunul de retur cel care l-am scos de pe vas (care doreste il poate prelungi cu un furtun transparent + Jonctiune.)
6) Furtunul de retur se introduce intr-un bidon in care se va scurge uleiul din caseta (pe masura ce curge uleiul in bidon furtunul sa stea scufundat in ulei.)
7) Se umple vasul cu ulei de servo cat intra...
8.) Se porneste motorul se face barcari maxime usoare stanga - dreapta
(si se verifica in permanenta cat ulei mai este in vas, daca este nevoie se completeaza)
Pana cand va iesi pe furtunul de retur numai ulei nou/curat.

9) Dupa ce ati terminat scoateti ulei din vas cat sa fie sub pipa de retur a vasului.
10) Se scoate Capatul de furtun de pe vas (pipa retur) si se monteaza la loc furtunul de retur si se asigura furtunul cu colier.
11) Se completeaza sa fie la nivel
12) Si mai verificati dupa cateva barcari stanga dreapta usoare. (si peste o saptamana/luna...cum credeti...)

14) Furtunul de retur se va pozitiona in permaneta - peste nivelul primului furtun de sus de pe caseta.

- Linia de retur (este cea prinsa de pipa vasului cu colier)
- Linia de presiune (este cea cu niplu)
(Jonctiune pentru furtun)


Poate va ajuta...
Poate nu este chiar complet...
Mai adaugati... ce credeti ca lipseste.

Am zis sa fie mai usor de gasit.
Pentru cine cauta si crede ca il ajuta aceste informatii.


http://www.youtube.com/watch?v=Jg9Yjt__KHw
http://www.youtube.com/resu...ring+Fluid+Change
Nu stiu ce diametru are furtunul si pipa de retur ca sa puteti face "capatul de furtun" din timp.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
La pipa de retur (de pe vas) se poate pune doar un furtun...
Si capatul neprins de la el sa depaseasca gura vasului ca inaltime. (ca sa nu curga.)

Si cred ca nu este indicat sa porniti motorul - doar puneti contactul si faceti barcari stanga dreapta usoare.
Probabil pompa lucreaza mult mai repede decat noi, asa ca o luam mai usor. Laughing

Poate ne ajuta colegi care stiu mai bine cum se face.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR