Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • coroner

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!

Am un Opel Astra H din 2008, 1.6 benzina, 105 CP.

Problema cu mersul in hopuri a inceput sa apara incet, incet. La inceput abia o simteam, scutura usor, foarte rar, am zis ca e ceva neglijabil, sau vreo denivelare a drumului.

Cu timpul s-a accentuat, a inceput sa isi dea in nas tot mai des si tot mai puternic.

Problema are urmatoarele simptome:
- Dimineata pana se incalzeste, vreo 5 minute merge perfect, nu are niciun hop. Cand se incalzeste, incepe sa-si dea in nas.
- Problema se manifesta numai la mers constant sau cand calc acceleratia dupa ce am mers un pic in frana de motor.
- Daca sunt pe acceleratie, merge bine de tot, chiar daca accelerez fin de tot, important e sa nu merg constant.
- Pot merge constant daca e un pic de deal. Daca drumul e drept scutura masina bine. Daca e un pic de vale, scutura masina de mi-e frica sa nu rupa suportii de motor.
- "hopuri", pe limba mea, inseamna ca isi da in nas ca si cum i s-ar taia scanteia sau alimentarea, de cateva ori dupa care isi revine, dar nu pentru multa vreme.
- motorul merge rotund, nu fumega, are putere in depasiri, consumul e normal, chiar mic.

Solutii incercate:
- Am fost la diagnoza, pe tester original Opel, la un service afiliat. Totul e OK, nicio eroare; am fost la diagnoza si pe chinezarii, tot OK arata si alea Smile
- Am decuplat mufa senzorului de pe pedala de ambreiaj. Am citit pe forum despre cazuri cu contact imperfect care genereaza activarea/deactivarea tempomatului. Nicio diferenta.
- Am curatat cu spray de contact toate mufele senzorilor de pe motor. Am citit pe forum ca si contactele imperfecte genereaza comportament anormal, nedetectat de diagnoza.
- Am schimbat bujiile si blocul de bobine. Am citit de cazuri in care bobinele faceau probleme, dar invers, anume scutura masina pe acceleratie, dar la mers constant totul era OK. Totusi, am zis sa incerc. Nicio diferenta.

Experimentul cu blocul de bobine mi l-am permis, a fost 350 de lei (Delphi).
Experimente cu pompa de benzina sau cu clapeta de acceleratie nu mi le permit, sunt cam 1500 de lei fiecare.

Nu mai stiu de unde s-o apuc. Si e pacat, ca masina e impecabila, mai putin problema asta. Orice sfat sau sugestie e binevenita. Merci mult!


UPDATE posibile solutii: inlocuit sonda lambda 1 si/sau curatare EGR (vezi mai jos detalii)
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Daca la rece merge bine si dupa 4-5 km incepe sa dea in nas, scoate mufa de la sonda lambda 1 si incearca asa. Daca fara lambda merge bine, atunci sti ce trebuie schimbat. Aveam aceleasi simptome, dar la mine s-a aprins check engine, eroarea de lambda.
  • S P A R T A N.

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Y16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Aceași problemã am avut-o și eu..
Scoate sonda lambda 1 afarã,pornește mașina cu ea conectatã și vezi dacã se încãlzește..
Verificã senzorul de temperaturã
La mine ãla a fost , dar aveam martorul check engine aprins și dãdea nas la drepta 1,2...
Mai mult de 70/80 km/h nu ducea...
  • coroner

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc Lotg si SPARTAN!

Spre deosebire de voi, la mine nu se aprinde niciun martor si motorul are putere.
Totusi, acum 10 minute am scos mufa sondei lambda, si am plecat la o tura sa o incalzesc.
Concluzia e ca face cam tot asa, cu sonda, fara sonda. Am facut testul cu pedala (cu mufa scoasa) si imi da urmatoarele coduri: ECN13007 si ECN13500. Ambele sunt erori de sonda lambda. Dupa ce am cuplat iar mufa, am mai mers un pic, si in parcare am refacut testul cu pedala. Ambele coduri au disparut si nu mai am niciun cod prezent.

Pare a nu fi de la sonda, dar merci de sfat oricum. Macar am eliminat o varianta.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Orice motor functioneaza cu aer,benzina si scanteie...,citirea si interpretarea semnalului sondei lambda poate oferii informatii despre cauza functionarii anormale. A se face o diagnoza dinamica(in mers)...!
  • mariut constantin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Salut !
Am o problema cu check engine care se aprinde( fileaza) in mers si face sa trepideze masina mai cu seama la acceleratie
Am facut o diagnoza iar verdictul a fost EGR.
Mecanicul mi-a scos mufa de la EGR pentru a vedea daca exista o schimbare dar din pacate dupa mai multi km parcursi au aparut din nou aceleasi simptome.
Am inlocuit piesa cu una noua dar dupa numai 4 Km a inceput sa fileze check engine iar masina a si sa se poticneasca, provocand si zgomote (paraie)de parca is da duhul.
Daca opresc masina si o repornesc pentru un timp masina merge bine dupa care intra in sevraj iarasi .
Rog persoanele care se pricep la asemenea probleme sa ma sfatuiasca ce pasi trebuie sa fac spre a elimina toate cauzele posibile .
Mentionez ca masina este OPEL ASTRA G 1.6 DIN 2001-BENZINA
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pune codul motor...așa, de început.
  • rinoantara

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2015 z22dm1/LNQ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2016

  • Mesaj Privat
coroner a scris:Salutare tuturor!

Am un Opel Astra H din 2008, 1.6 benzina, 105 CP.

Problema cu mersul in hopuri a inceput sa apara incet, incet. La inceput abia o simteam, scutura usor, foarte rar, am zis ca e ceva neglijabil, sau vreo denivelare a drumului.

Cu timpul s-a accentuat, a inceput sa isi dea in nas tot mai des si tot mai puternic.

Problema are urmatoarele simptome:
- Dimineata pana se incalzeste, vreo 5 minute merge perfect, nu are niciun hop. Cand se incalzeste, incepe sa-si dea in nas.
- Problema se manifesta numai la mers constant sau cand calc acceleratia dupa ce am mers un pic in frana de motor.
- Daca sunt pe acceleratie, merge bine de tot, chiar daca accelerez fin de tot, important e sa nu merg constant.
- Pot merge constant daca e un pic de deal. Daca drumul e drept scutura masina bine. Daca e un pic de vale, scutura masina de mi-e frica sa nu rupa suportii de motor.
- "hopuri", pe limba mea, inseamna ca isi da in nas ca si cum i s-ar taia scanteia sau alimentarea, de cateva ori dupa care isi revine, dar nu pentru multa vreme.
- motorul merge rotund, nu fumega, are putere in depasiri, consumul e normal, chiar mic.

Solutii incercate:
- Am fost la diagnoza, pe tester original Opel, la un service afiliat. Totul e OK, nicio eroare; am fost la diagnoza si pe chinezarii, tot OK arata si alea Smile
- Am decuplat mufa senzorului de pe pedala de ambreiaj. Am citit pe forum despre cazuri cu contact imperfect care genereaza activarea/deactivarea tempomatului. Nicio diferenta.
- Am curatat cu spray de contact toate mufele senzorilor de pe motor. Am citit pe forum ca si contactele imperfecte genereaza comportament anormal, nedetectat de diagnoza.
- Am schimbat bujiile si blocul de bobine. Am citit de cazuri in care bobinele faceau probleme, dar invers, anume scutura masina pe acceleratie, dar la mers constant totul era OK. Totusi, am zis sa incerc. Nicio diferenta.

Experimentul cu blocul de bobine mi l-am permis, a fost 350 de lei (Delphi).
Experimente cu pompa de benzina sau cu clapeta de acceleratie nu mi le permit, sunt cam 1500 de lei fiecare.

Nu mai stiu de unde s-o apuc. Si e pacat, ca masina e impecabila, mai putin problema asta. Orice sfat sau sugestie e binevenita. Merci mult!

Mergi la un mecanic sa-ti demonteze colectorul de admisie si sa curete canalele de la EGR.
  • mariut constantin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2019

  • Mesaj Privat
COD MOTOR : 20U51214
  • coroner

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Revin dupa muulta vreme cu rezolvarea... Din pacate, (sau din fericire) am fost si la diagnoza live, pe tester de producator, si tot nimic, zero coduri de eroare, masina mergea impecabil (afara de mersul constant), cu consum excelent. Mi-am adaptat stilul de condus, sa evit scuturatul, si am continuat sa ma folosesc de ea. Dupa vreo 3000 de Km a cedat in sfarsit si a aparut un cod de eroare, anume P1405. Partea faina e ca o data cu aprinderea martorului de check engine datorat erorii, si scuturatul a disparut. Acum merge masina grozav, rotund, consum bun, atat ca am martorul ala aprins.

Concluzia e ca murea EGR-ul, dar murea in hopuri scurte, prea scurte ca sa se inregistreze o eroare.

Din ce citesc pe forum, vad ca unii oameni cu codul asta au schimbat EGR-ul dar codul nu a disparut, asa ca nu sunt 100% sigur daca vreau sa fac experimente cata vreme masina merge bine.

O sa mai citesc sa vad ce sa fac in continuare. Pentru cei care au simptome asemanatoare, scoateti mufa de la EGR, si vedeti daca se rezolva problema.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu te cred in stare sa intelegi principiul de functionare al EGR,la masina dumneata(m-as bucura sa ma insel)! Din pacate nici meseriasii la care ai apelat nu sunt mai de soi.Un coleg,ti-a recomandat sa cureti tot ce tine de EGR,inclusiv canalele specifice...,nu te-a prea interesat operatiunea.In momentul in care ai aprins martorul in bord(instrumente),orice alta problema ar aparea,calculatorul nu mai are cum sa te avertizeze,dar daca tu consideri ca e OK,tine-o tot asa! Existand eroare activa pe EGR,calculatorul nu mai comanda EGR si de aceea ti se pare ca motorul ar merge extraordinar de bine.Fiecare isi intretine masina cum crede el ca e bine,nu cum credem noi...!
  • coroner

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Cata agresivitate si prejudecata Smile)
Am curatat toata admisia, teava ce intra in EGR, teava ce iasa, galeria de admisie, mini-clapetele variabile, clapeta de acceleratie, tot. N-am mai scris despre asta pentru ca n-a avut niciun efect.
Cat despre pricepere... de vreo 5 ani fac management in proiecte de automotive, cu precadere diagnoza. 5 ani inainte softist, tot automotive, tot diagnoza, printre altele.
Ca soferul sa nu fie indus in eroare sau exasperat de martori ce se aprind si se sting, o eroare trebuie sa persiste un numar de ciclii. In functie de severitatea erorii, durata poate fi de la 20 de ms la 400 de ms (sau mai mult la unii producatori). EGR-ul nefiind ceva vital, cred ca e mai aproape de 400 de ms. Daca eroarea nu persista 400 de ms incontinuu, nu se inregistreaza un DTC.
Si nu mi se pare ca merge bine, chiar merge bine! Am facut vreo 4-500 de km, consumul e excelent, nu mai scutura, porneste la sfert de cheie, relantiul e constant, are putere, tot. De n-ar fi martorul n-ai zice ca are ceva.
Altii au postat ca eroarea asta a aparut nu inainte ci dupa ce au montat un EGR nou. Mai vreau sa ma documentez un pic pana sa-l schimb. Pe un forum britanic am citit ca softul original ar fi prea sensibil la fluctuatiile de tensiune. Cica Opel ar fi lansat ulterior un soft care scade sensibilitatea la eroarea asta. O sa incerc sa aflu daca e asa. Voi reveni cand am detalii.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Oops! Surprised

mariut constantin a scris:COD MOTOR : 20U51214

Mișto cod motor! Unicat pe branșã!


Ultima modificare făcută de bibu16v la Mar 26 Mar, 2019 9:49 am
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Prezentarea spetei a fost deficitara,iar ceea ce nu prezinti,inseamna ca nu ai facut.Nu inteleg de ce e nevoie sa astepti aparitia unei erori,cand poti urmarii valorile reale pe care lucreaza EGR,in conditiile in care lucreaza...! Acum cand nu lucreaza EGR,e mai usor de determinat cauza decat atunci cand cauza aparea intermitent si aleatoriu,in timp.De multe ori inlocuirea componentei,nu rezolva problema in conditiile in care cauza este in afara componentei(instalatie,calculator).De regula o componenta buna functioneaza corect,normal,daca are asigurate conditiile de functionare(supreveghere corecta,prin senzorul de pozitie si comanda corecta).Un motor poate functiona si fara EGR,cu blindare si scoatere din soft.Probabil vei alege varianta care te va satisface...! Succes!
  • GGeorge108

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat sonda lambda ...si problema rezolvata...mentionez ca nu aveam codul de eroare pt sonde
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Regret,dar eu nu te cred...!Ce te-a determinat sa inlocuiesti sonda lambda si nu alta componenta...,ai dat cu banul...?! Sonda lambda fiind in sistemul de supraveghere a noxelor,este la randul ei foarte bine supravegheata de calculator si este generata eroare pentru orice situatie posibila...! Sonda lambda – codurile de defect OBD
Cod Descriere Locație
P0030 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda Banc1Senzor1
P0031 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc1Senzor1
P0032 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc1Senzor1
P0036 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda Banc1Senzor2
P0037 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc1Senzor2
P0038 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc1Senzor2
P0040 Semnale sonde lambda schimbate între ele – Senzor 1 Banc 1 cu Senzor 1 Banc 2 -
P0041 Semnale sonde lambda schimbate între ele – Senzor 2 Banc 1 cu Senzor 2 Banc 2 -
P0042 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda Banc1Senzor3
P0043 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc1Senzor3
P0044 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc1Senzor3
P0050 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda Banc2Senzor1
P0051 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc2Senzor1
P0052 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc2Senzor1
P0053 Rezistența de încãlzire a sondei lambda Banc1Senzor1
P0054 Rezistența de încãlzire a sondei lambda Banc1Senzor2
P0055 Rezistența de încãlzire a sondei lambda Banc1Senzor3
P0056 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda Banc2Senzor2
P0057 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc2Senzor2
P0058 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc2Senzor2
P0059 Rezistența de încãlzire a sondei lambda Banc2Senzor1
P0060 Rezistența de încãlzire a sondei lambda Banc2Senzor2
P0061 Rezistența de încãlzire a sondei lambda Banc2Senzor3
P0062 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda Banc2Senzor3
P0063 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc2Senzor3
P0064 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc2Senzor3
P0130 Circuit sonda lambda Banc1Senzor1
P0131 Circuit sonda lambda – tensiune sub limite Banc1Senzor1
P0132 Circuit sonda lambda – tensiune peste limite Banc1Senzor1
P0133 Circuit sonda lambda – rãspuns lent Banc1Senzor1
P0134 Circuit sonda lambda – nici o activitate detectatã Banc1Senzor1
P0135 Circuitul rezistenței de încãlzire al sondei lambda Banc1Senzor1
P0136 Circuit sonda lambda Banc1Senzor2
P0137 Circuit sonda lambda – tensiune sub limite Banc1Senzor2
P0138 Circuit sonda lambda – tensiune peste limite Banc1Senzor2
P0139 Circuit sonda lambda – rãspuns lent Banc1Senzor2
P0140 Circuit sonda lambda – nici o activitate detectatã Banc1Senzor2
P0141 Circuitul rezistenței de încãlzire al sondei lambda Banc1Senzor2
P0142 Circuit sonda lambda Banc1Senzor3
P0143 Circuit sonda lambda – tensiune sub limite Banc1Senzor3
P0144 Circuit sonda lambda – tensiune peste limite Banc1Senzor3
P0145 Circuit sonda lambda – rãspuns lent Banc1Senzor3
P0146 Circuit sonda lambda – nici o activitate detectatã Banc1Senzor3
P0147 Circuitul rezistenței de încãlzire al sondei lambda Banc1Senzor3
P0150 Circuit sonda lambda Banc2Senzor1
P0151 Circuit sonda lambda – tensiune sub limite Banc2Senzor1
P0152 Circuit sonda lambda – tensiune peste limite Banc2Senzor1
P0153 Circuit sonda lambda – rãspuns lent Banc2Senzor1
P0154 Circuit sonda lambda – nici o activitate detectatã Banc2Senzor1
P0155 Circuitul rezistenței de încãlzire al sondei lambda Banc2Senzor1
P0156 Circuit sonda lambda Banc2Senzor2
P0157 Circuit sonda lambda – tensiune sub limite Banc2Senzor2
P0158 Circuit sonda lambda – tensiune peste limite Banc2Senzor2
P0159 Circuit sonda lambda – rãspuns lent Banc2Senzor2
P0160 Circuit sonda lambda – nici o activitate detectatã Banc2Senzor2
P0161 Circuitul rezistenței de încãlzire al sondei lambda Banc2Senzor2
P0162 Circuit sonda lambda Banc2Senzor3
P0163 Circuit sonda lambda – tensiune sub limite Banc2Senzor3
P0164 Circuit sonda lambda – tensiune peste limite Banc2Senzor3
P0165 Circuit sonda lambda – rãspuns lent Banc2Senzor3
P0166 Circuit sonda lambda – nici o activitate detectatã Banc2Senzor3
P0167 Circuitul rezistenței de încãlzire al sondei lambda Banc2Senzor3
P2195 Semnal sondã lambda constant pe amestec sãrac Banc1Senzor1
P2196 Semnal sondã lambda constant pe amestec bogat Banc1Senzor1
P2197 Semnal sondã lambda constant pe amestec sãrac Banc2Senzor1
P2198 Semnal sondã lambda constant pe amestec bogat Banc2Senzor1
P2231 Scurt circuit între semnal sondã lambda și circuitul rezistenței de încãlzire Banc1Senzor1
P2232 Scurt circuit între semnal sondã lambda și circuitul rezistenței de încãlzire Banc1Senzor2
P2233 Scurt circuit între semnal sondã lambda și circuitul rezistenței de încãlzire Banc1Senzor3
P2234 Scurt circuit între semnal sondã lambda și circuitul rezistenței de încãlzire Banc2Senzor1
P2235 Scurt circuit între semnal sondã lambda și circuitul rezistenței de încãlzire Banc2Senzor2
P2236 Scurt circuit între semnal sondã lambda și circuitul rezistenței de încãlzire Banc2Senzor3
P2237 Circuitul de control al curentului pozitiv al sondei lambda – circuit deschis Banc1Senzor1
P2238 Circuitul de control al curentului pozitiv al sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc1Senzor1
P2239 Circuitul de control al curentului pozitiv al sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc1Senzor1
P2240 Circuitul de control al curentului pozitiv al sondei lambda – circuit deschis Banc2Senzor1
P2241 Circuitul de control al curentului pozitiv al sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc2Senzor1
P2242 Circuitul de control al curentului pozitiv al sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc2Senzor1
P2243 Circuitul tensiunii de referințã al sondei lambda – circuit deschis Banc1Senzor1
P2244 Circuitul tensiunii de referințã al sondei lambda – semnal în afara limitelor Banc1Senzor1
P2245 Circuitul tensiunii de referințã al sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc1Senzor1
P2246 Circuitul tensiunii de referințã al sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc1Senzor1
P2247 Circuitul tensiunii de referințã al sondei lambda – circuit deschis Banc2Senzor1
P2248 Circuitul tensiunii de referințã al sondei lambda – semnal în afara limitelor Banc2Senzor1
P2249 Circuitul tensiunii de referințã al sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc2Senzor1
P2250 Circuitul tensiunii de referințã al sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc2Senzor1
P2251 Circuitul de control al curentului negativ al sondei lambda – circuit deschis Banc1Senzor1
P2252 Circuitul de control al curentului negativ al sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc1Senzor1
P2253 Circuitul de control al curentului negativ al sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc1Senzor1
P2254 Circuitul de control al curentului negativ al sondei lambda – circuit deschis Banc2Senzor1
P2255 Circuitul de control al curentului negativ al sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc2Senzor1
P2256 Circuitul de control al curentului negativ al sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc2Senzor1
P2270 Semnal sondã lambda constant pe amestec sãrac Banc1Senzor2
P2271 Semnal sondã lambda constant pe amestec bogat Banc1Senzor2
P2272 Semnal sondã lambda constant pe amestec sãrac Banc2Senzor2
P2273 Semnal sondã lambda constant pe amestec bogat Banc2Senzor2
P2274 Semnal sondã lambda constant pe amestec sãrac Banc1Senzor3
P2275 Semnal sondã lambda constant pe amestec bogat Banc1Senzor3
P2276 Semnal sondã lambda constant pe amestec sãrac Banc2Senzor3
P2277 Semnal sondã lambda constant pe amestec bogat Banc2Senzor3
P2278 Semnale sonde lambda schimbate între ele – Senzor 3 Banc 1 cu Senzor 3 Banc 2 -
P2297 Semnal sondã lambda în afara limitelor în timpul decelerãrii Banc1Senzor1
P2298 Semnal sondã lambda în afara limitelor în timpul decelerãrii Banc2Senzor1
P2414 Eroare de eșantionare semnal sondã lambda Banc1Senzor1
P2415 Eroare de eșantionare semnal sondã lambda Banc2Senzor1
P2416 Semnale sonde lambda schimbate între ele – Senzor 2 Banc 1 cu Senzor 3 Banc 1 -
P2417 Semnale sonde lambda schimbate între ele – Senzor 2 Banc 2 cu Senzor 3 Banc 2 -
P2626 Circuitul curentului de pompare al sondei lambda – circuit deschis Banc1Senzor1
P2627 Circuitul curentului de pompare al sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc1Senzor1
P2628 Circuitul curentului de pompare al sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc1Senzor1
P2629 Circuitul curentului de pompare al sondei lambda – circuit deschis Banc2Senzor1
P2630 Circuitul curentului de pompare al sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc2Senzor1
P2631 Circuitul curentului de pompare al sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc2Senzor1
P2A00 Circuit sonda lambda – semnal în afara limitelor Banc1Senzor1
P2A01 Circuit sonda lambda – semnal în afara limitelor Banc1Senzor2
P2A02 Circuit sonda lambda – semnal în afara limitelor Banc1Senzor3
P2A03 Circuit sonda lambda – semnal în afara limitelor Banc2Senzor1
P2A04 Circuit sonda lambda – semnal în afara limitelor Banc2Senzor2
P2A05 Circuit sonda lambda – semnal în afara limitelor Banc2Senzor3
P2A06 Sonda lambda – tensiune negativã Banc1Senzor1
P2A07 Sonda lambda – tensiune negativã Banc1Senzor2
P2A08 Sonda lambda – tensiune negativã Banc1Senzor3
P2A09 Sonda lambda – tensiune negativã Banc2Senzor1
P2A10 Sonda lambda – tensiune negativã Banc2Senzor2
P2A11 Sonda lambda – tensiune negativã Banc2Senzor3
Observații:
  • savu catalin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
In cautare de solutii citesti tot ce gasesti.
Acum 1 luna a inceput manifestarea in mers similara cu cea din postarea initiala.
Adica relanti stabil,trage in sarcina,numai ca la mers constant da in nas.
Dupa 1 luna de citit si sfatuit decid sa curat egr.
Dupa 14 ani si 160000 km.Masina a fost noua.
Scot borne,baterie,tava,egr.
Nu era asa cum am vazut pe net.
Mega colmatat.Daca avea 2mm depuneri maxim.
Oricum curat,w40,pun la loc.
Las pana s a incalzit motorul relanti...cica cand scoti borna uita ecu de el insusi si trebuie sa si aminteascã.
Plec la drum.
Soc...in viteza 1 accelerez.da in nas.bag a 2 a da in nas...etc.de abia am ajuns acasa.
Bag tester.Nici un cod eroare.Test egr.Lucreaza.
Vizualizare in mers egr.Lucreaza.Mai mult in sarcina.Masina fiind calda.
Acum de ce inainte de demontare egr...etc masina mergea.acceptabil.dupa operatie merge jalnic.
Rog rãspunsuri la obiect.Daca ati patit si cum ati rezolvat.
Multumesc
  • savu catalin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu centrez eu dau cu capul
Am gasit pe net un film cu un francez care curata un egr .
Avea un montaj bistabil cu un potentiometru.
Bistabilul are functia de on off on off etc. Si potentiometru pentru a varia tensiunea care intra in bobina egr.
Am construit un banc de proba similar cu ce am vazut pe net.
Pana sa bag egr in borcan cu decarburol am testat.
La tensiune minima nimic.
Nici un tac.
Bag la borcan.
Dupa 30 minute dau la tensiune minima si tac tac.
Merge.
Il mai las 30 minute.
Scot.sterg.w40.pe masina.test.merge ca nou.
Pardon.merge ca noua.masina...
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ai scapat de problema si multumesc ca ai postat solutia ta.
Daca ai link catre video cu francezul, te rog sa-l postezi, poate e util pentru altii.
  • savu catalin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR