luysian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
luysian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
P0638 Clapeta de acceleratie nu functioneaza corect: nu e mufa bagata corect sau e un contact oxidat, nasol sau vreun fir intrerupt
P0380 Eroare generala la bujiile incandescente, posibil releu dus sau fire intrerupte
P1125 Actuatorul clapetei de acceleratie nu functioneaza, posibil din cauza erorii de mai sus cu clapeta
P1614 Ai incercat sa pornesti masina cu o cheie care nu e programata pe masina...
P0380 Eroare generala la bujiile incandescente, posibil releu dus sau fire intrerupte
P1125 Actuatorul clapetei de acceleratie nu functioneaza, posibil din cauza erorii de mai sus cu clapeta
P1614 Ai incercat sa pornesti masina cu o cheie care nu e programata pe masina...
luysian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2016
- Mesaj Privat
am rezolvat cu clapeta mufa nu era bine bagata acum mam confruntat cu alta problema nu se mai tureaza uneori mai mult de 3100 si se aprinde servisul consumul foarte crescut opresc si isi revine am patit de 2 ori 1 data in afara orasului pe la 120 km si in oras in viteza a 2 kilometrajul oscileaza si nu mai sta la 800 rotati cam pe la 900
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
luysian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
luysian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
luysian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2016
- Mesaj Privat
am scos eu ieri mufa si am pornit fara sa o bag la debitmetru am sters toate erorile pe tester nu imi mai da nimic la testul cu pedalele in schimb am sarmele aprinse bujiile au fost schimbate recent in mers mi se aprinde servis si nu se mai tureaza mai mult de 3100 si se sting sarmele pe tester nu imi da bujiile egr a fost spalat sa poate fi de la egr din partea electronica?
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Daca ai "sarmele" aprinse, asa cum ti-a spus ieri colegul, ai probleme cu filtrul de particule DPF.
Vezi ca stersul erorilor cu testerul nu inseamna repararea instantanee a masinii.
Trebuie sa citesti parametri, erori prezente, tensiuni, presiuni si abia dupa aia spui ce are masina, daca ai habar.
Incearca sa dai de cineva care chiar stie sa faca o diagnoza. "Stergatori" de erori sunt pe toate drumurile.
Vezi ca stersul erorilor cu testerul nu inseamna repararea instantanee a masinii.
Trebuie sa citesti parametri, erori prezente, tensiuni, presiuni si abia dupa aia spui ce are masina, daca ai habar.
Incearca sa dai de cineva care chiar stie sa faca o diagnoza. "Stergatori" de erori sunt pe toate drumurile.