hellheim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salutare colegi!
Am si eu o problema. De vreo saptamana s-a aprins martorul check engine in bord. Am pus opcom sa vad codurile de eroare si am gasit urmatoarele:
P02E4-00 si P086D-00
Din ce am cautat pe internet am gasit urmatoarea explicatie pentru P02E4: Diesel Intake Air Flow Control Stuck Open . Pentru P086D nu am gasit nimic. Am incercat sa sterg erorile, nu am reusit.
Cine ma poate ajuta sa inteleg ce problema are masina? Ce ar trebui sa fac? Ce costuri ma asteapta?
Masina: Astra J Sports Tourer 2013, 1.7 ecoflex, 81kw, 110cp, cod motor A17DTC.
Ps: e primul meu post pe acest forum, va rog sa fiti ingaduitori.
Multumesc
Am si eu o problema. De vreo saptamana s-a aprins martorul check engine in bord. Am pus opcom sa vad codurile de eroare si am gasit urmatoarele:
P02E4-00 si P086D-00
Din ce am cautat pe internet am gasit urmatoarea explicatie pentru P02E4: Diesel Intake Air Flow Control Stuck Open . Pentru P086D nu am gasit nimic. Am incercat sa sterg erorile, nu am reusit.
Cine ma poate ajuta sa inteleg ce problema are masina? Ce ar trebui sa fac? Ce costuri ma asteapta?
Masina: Astra J Sports Tourer 2013, 1.7 ecoflex, 81kw, 110cp, cod motor A17DTC.
Ps: e primul meu post pe acest forum, va rog sa fiti ingaduitori.
Multumesc
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
hellheim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
hellheim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
hellheim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
Am dat jos azi clapeta de acceleratie (am zis sa incerc cu ea prima apoi egr). Nu avea calamina sau depuneri, am curatat-o oricum. Clapeta era pe deschis, sper ca e ok asa. Partea electronica nu am desfacut-o. Maine demontez si egr sa vedem care e treaba.
Poate mai vede cineva postul, care s-a confruntat cu aceasi problema, poate ii dau de cap.
PS: pentru curatat egr ar trebui sa demontez si partea electronica de cea mecanica?
Poate mai vede cineva postul, care s-a confruntat cu aceasi problema, poate ii dau de cap.
PS: pentru curatat egr ar trebui sa demontez si partea electronica de cea mecanica?
hellheim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
hellheim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
Am demontat si EGR. Foarte imbacsit si cu depuneri. Am consumat un tub de spray pentru curatare EGR (mai trebuie). Am curatat si senzori MAP si MAF (cu spray curatare senzor MAF). As vrea sa curat si bucata de teava (otel) care vine in EGR, dar nu am access la 1 surub din cauza tubulaturii de admisie aer (poate a facut cineva asta si a gasit o metoda mai simpla?).
Poate cineva mai are idei ce ar trebui sa curat sau sa verific, ca sa imi rezolv problema?
O sa postez aici cand termin de curatat cele de mai sus.
Poate cineva mai are idei ce ar trebui sa curat sau sa verific, ca sa imi rezolv problema?
O sa postez aici cand termin de curatat cele de mai sus.
hellheim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
Revin cu un update al situatiei: Dupa ceva probleme cu filetele de la EGR (cele dintre EGR si teava de la racitor), am curatat si reasamblat EGR. Am curatat MAP si MAF, le-am pus la loc.
Dupa toate aceste operatiuni am pus cheia in contact, pozitia 2, se sting toti martorii mai putin martor motor galben. Am pus opcom si am urmatoarele erori:
P02E4 - (00) - Intake Air Flow Valve Stuck Open - Present
P122D - (00) - Intake Air Flow Position Sensor Exceeded Learning Limit - Present
U0100 - (00) - Lost Communication with Engine Control Module - Not present
U0121 - (00) - Lost Communication with Electronic Brake Control Module - Not present
U0100 si U0121 - am dat clear si nu au mai reaparut. Nu stiu de la ce au ramas stocate.
P122D - am dat clear si nu a mai reaparut. Ma gandesc ca e de la senzor MAF. Nu stiu sa ii fac relearn din opcom, cine poate sa ma ajute cu procedura?
P02E4 - am dat clear si persista.
Posibil sa fie de la contact imperfect clapeta de acceleratie sau EGR? Ma gandesc poate o fi murit vre-un motoras clapeta de acceleratie sau EGR. Chiar nu stiu ce sa mai verific.
Dupa toate aceste operatiuni am pus cheia in contact, pozitia 2, se sting toti martorii mai putin martor motor galben. Am pus opcom si am urmatoarele erori:
P02E4 - (00) - Intake Air Flow Valve Stuck Open - Present
P122D - (00) - Intake Air Flow Position Sensor Exceeded Learning Limit - Present
U0100 - (00) - Lost Communication with Engine Control Module - Not present
U0121 - (00) - Lost Communication with Electronic Brake Control Module - Not present
U0100 si U0121 - am dat clear si nu au mai reaparut. Nu stiu de la ce au ramas stocate.
P122D - am dat clear si nu a mai reaparut. Ma gandesc ca e de la senzor MAF. Nu stiu sa ii fac relearn din opcom, cine poate sa ma ajute cu procedura?
P02E4 - am dat clear si persista.
Posibil sa fie de la contact imperfect clapeta de acceleratie sau EGR? Ma gandesc poate o fi murit vre-un motoras clapeta de acceleratie sau EGR. Chiar nu stiu ce sa mai verific.
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
hellheim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
hellheim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
hellheim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
hellheim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
Pe partea stângã, in spatele motorului. Cauta cu atentie chestia aia neagra din imagine.
Nu am asa ceva la motorul meu.
Am discutat astazi cu un prieten care mi-a dat idea cu "stepper motor". Practic motorasul care comanda clapeta de acceleratie sa fie dus sau sa nu lucreze in parametri normali. La modele mai vechi acest motoras al clapetei e de sine statator si poate fi scos, sters sau schimbat. La mine insa, cred ca acest motoras este parte integranta a clapetei in sine.
- in partea dreapta in spate, in acel cilindru.
In acest video vad ca se pot repara aceste motorase:
Intrebarea mea: pot inlocui sau gasi separat acel motoras? sau e nevoie sa schimb cu totul partea de clapeta.
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
hellheim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
Eu iti zic de capetele de pe admisie, tu zici de clapeta acceleratie. Cauta unde ti-am zis si o sa o gãsesti: in partea opusã clapetei de acceleratie.
- am cautat acea valva de vacuum, dar nu am gasit asa ceva.
In schimb am gasit un motoras care se afla cumva legat de admisie.
E posibil ca acea valva de vacuum de pe admisie sa fie la mine defapt un motoras care ar inchide si deschide acele clapete in admisie? Daca da, e posibil ca acest motoras sa fie defect? Cum as putea sa il testez?