Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alin.baetu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

Am o Insignia oct 2010 86.000 km 131 CP si ieri mi-a aparul acest mesaj Oil Pressure Low Stop Engie.
Am citit comentariile voastre, am vazut ca sunt destule comentarii in acest sens.
Am sunat pt o programare la Opel, mecanicul care se ocupa de masina mi-a spus telefonic ca trebuie schimbat un semering in baia de ulei.

A mai schimbat cineva aceasta piesa din cauza acestui mesaj?

Mentionez ca acest mesaj mi-a aparut ieri dimineata prima data cand am plecat, a 2 a data seara cand am plecat catre casa si bineinteles astazi la fel dimineata.
Dupa 3 secunde dispare mesajul si daca masina nu se raceste si vreau sa pornesc nu mai apare.
Am verificat uleiul si este negru subtire, arata rau este GM am 10.000 km cu el.

Daca poate cineva sa-mi raspunda la situatia mea.

Multumesc
Skip ads

  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Citeste topicul asta!
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Problema e mult mai grava decat pare! Recomandarea ar fi sa nu mai mergi cu masina pana nu rezolvi!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mergi si schimba simeringul de urgenta. Detalii sunt destule pe forum. Scapa presiune pe la acel simering/garnitura si motorul nu are ungere. Pana la schimbare lasa masina in parcare. Si f. important roaga-te sa nu fie uzura la cuzineti si vibrochen. Schimba uleiul la cel mult 10 k km mai ales daca folosesti masina in oras.
  • alin.baetu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2016

  • Mesaj Privat
ms baieti de raspuns.
ramane in parcare pana Luni cand am programare la service.
  • Claubaubau

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salutare baieti , cam in aceeasi situatie sa zic asa sunt si eu.....acum astept de la voi un sfat.Cam de vreo 3 saptamani incoace la prima cheie dimineata dupa ce pun contactul imi apare lampa rosie pe bord timp de 3-4 secunde dupa care se stinge si totul este ok.....daca o opresc si o aprind din nou nu mai face deloc chiar daca o las mai mult timp in parcare in acea zi.Am citit aici fel si fel de pareri dar la mine pe display nu imi spune nimic de OIL PREASURE sau altele.Am discutat cu mai multe persoane si am primit fel si fel de raspunsuri (ba ca trebuie sa completez uleiul ,ba ca este prea subtire uleiul , altii spun ca este de la nu stiu ce senzor si e si perioada rece acum si asa se intampla iar cea mai dureroasa am aflat-o astazi de la OPEL MIHAI BRAVU ca mai mult ca sigur am probleme cu POMPA DE ULEI)......ce ma sfatuiti sa fac?
Precizez ca am o Insignia din 2010 2.0 DT 131 cai
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...54&highlight=

Uite aici detalii mai multe.
Pe scurt: fuga la service, verificare presiune ulei, schimbat oring, verificare eventuala uzura motor.
Pana atunci te sfatuiesc sa nu mai mergi cu masina

LE aia cu pompa sa nu o halesti din prima
  • Claubaubau

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ieri si astazi am pornit din nou masina sa vad ce se mai intampla si ce sa va spun? Nu mai face deloc faza cu pompa aprinsa pentru 3.4 secunde.....sa fie oare de la caldura de afara?Mi-am facut oricum programare la service pe 20 Decembrie unde voi schimba semeringul de la baia de ulei cu ulei si cu filtru sa vedem ce se intampla...Daca tot fac asta baietii mi-au promis ca o sa verifice si pompa de ulei sa vada daca este uzata ! Sper sa fie toata faza cu eroarea la rece din cauza simeringului si sa nu se fi stricat si alceva.
Voi ce spuneti de faza asta? Sa faca doar la temperaturi scazute si din cauza vascozitatii uleiului ?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Din ce au scris oamenii patiti, mesajul de presiune scazuta aparea doar cand erau temperaturi scazute. Unii nu s-au panicat si vazand ca nu mai apare cand e mai cald afara si au dat vina pe vascozitate sau pe senzor si au continuat sa foloseasca masina. Pentru unii a fost prea tarziu si s-au trezit cu vibrochen si cuzineti praf. Daca as fi in locul tau nu as mai utiliza masina pana pe 20 decembrie. E alegerea ta. Pompa de ulei mai mult ca sigur nu are nimic si e vorba doar de celebrul simering. Dupa atata timp in care s-a dovedit ca acea garnitura e singura problema a acestor tipuri de motoare cu putina grija poti gestiona situatia. Nu sunt vreun specialist, dar probabil ca scapa pe la simering si cand temperaturile sunt mari(daca acesta nu mai etanseaza corect), dar pompa face presiune astfel incat sa nu mai apara mesajul. In schimb la turatii mari ungerea este deficitara si apare uzura. Tu nu ai cum sa stii asta in lipsa unui mesaj in bord.
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
alin.baetu a scris:ms baieti de raspuns.
ramane in parcare pana Luni cand am programare la service.

Salut !Ai schimbat oringul ?Din noiembrie de la racirea vremii , cand eram la Geoagiu si dimineata la pornire mi-a aparut mesajul,, Oil presure is to low " dar am mers asa pana zilele trecute joi - cand am facut schimbul de ulei si am schimbat si oringul .Vad ca de atunci nu mai am mesajul dimineata .Nu cred ca-i caz de panica dar se pare ca datorita oringului apare mesajul .
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, ieri dimineațã la - 10 grade mi-a apãrut și mie acel ms oil pressure low vreo douã secunde, mi-am comandat deja acel Oring și îl pun cu ajunge, problema e cã eu sunt cu mașina undeva la țarã la 60 km de servisul unde lucrez, pot sã merg cu mașina așa, risc ceva grav, mulțumesc?
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am mai pornit mașina și alte dimineți când am plecat la munca și nu mi-a apãrut niciodatã mesajul, tot așa frig a fost și atunci
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Nu risti dar e bine sa-l schimbi .Eu am avut mesajul din noiembrie si am mai facut 2000 Km de atunci si mesajul aparea in fiecare dimineata . Din ce am inteles pot sa apara probleme la turatii mari timp indelungat .
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Mulțumesc, l-am comandat miercuri vine și îl pun, ms nu îmi apare numai dacã e foarte frig peste noapte, la minus 7,8 grade nu apare, de la minus 10 spre 15 doar, mulțumesc frumos
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Bunã dimineața tuturor, revin cu ceva interesant, azi la minus 10 grade am pornit mașina și surpriza, nu mi-a apãrut mesajul, oricum sãptãmâna asta îl schimb pentru cã e clar cã e pe ducã, totuși cineva mi-a zis cã din cauza frigului câteva secunde pânã își intrã uleiul în rol senzorul sã dea acel ms....
  • MManea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salut, am pãțit si eu anul asta la - 10 grade sa ma întâlnesc cu mesajul. Mers la service, dat jos baie, verificat cuzineti ( recomand) schimbat o ring , siliconat - 450 lei cu totul. Lasat 3 zile in fata blocului, pornit si niciun mesaj. Astra j 2.0 2012 diesel 80 000 km, doar România.
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Da asta fac, sper cã nu am afectat nimic dacã am mers 100 km dupã ms
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut bãieți, am reușit sã schimb acel Oring dupã câteva ore de lucru, nu am reușit sã fac un test de presiune ulei pt cã era târziu și oricum nu știu unde acel bulb de ulei, poate mã ajutã cineva cu o pozã, aștept dimineața friguroasã sã vãd ce se întâmplã, numai bine
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Mariusharap a scris:Da asta fac, sper cã nu am afectat nimic dacã am mers 100 km dupã ms


Am un coleg cu insignia cu aceeași problema ....De 3 ani circula iarna cu mesajul ãla în bord și nu a pãțit nimic ....O fii norocos el eu dacã aveam mesaju ãla mergeam direct la service
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Ideea e ca sunt multi ca el, merg asa pe principiu ca e normal, e iarna, frig, uleiul ajunge mai greu in rampa, etc., iar cand se 'trezesc' deja e prea tarziu.
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Eu nu am zis sa facã cineva ca el doar ca el merge de 3 ani așa
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR