B2319
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2023
- Mesaj Privat
Salutare tuturor ,
* Sunt recent intrat pe acest forum *
* Deschid aceasta disctuie pe forum in urma recentei probleme cu Opel Astra G Caravan T98 1,7 CDTI din 2004, Z17DTL codul motor.
- Am cautat probleme similare pe acest forum, dar nu am gasit ceva relevant, am incercat si metoda pseudo-agrafa ( https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 ), in speranta gasirii unui cod de eroare, care nu a functionat, am executat pasii din topicul deschis acolo, sper sa nu fi facut ceva gresit, eu am apasat pedalele in acelasi timp si apoi am pus contactul ( corectati-ma daca gresesc ).
Simptome :
-> Martorul CHECK ENGINE NU dispare deloc, sta aprins si limiteaza puterea, cat si turatiile ( maxim 3500 rot/min limiteaza in apasarea maxima )
Ce am incercat astazi in speranta rezolvarii problemei :
--- Am incercat sa umblu la panoul de sigurante de sub capota, sa resetez ECU, am scos siguranta si am pus-o la loc, nu a mers, martorul tot p
--- Am scos bornele de la baterie in speranta ca se va reseta ECU, nu a mers nici asta, martorul tot apare.
--- Am incercat sa curat filtrul de aer, cat si lacasul acela din plastic unde se monteaza filtrul si se mai aduna mizerii
--- Am incercat sa desfac senzorul MAF, de pe admisie, ma gandesc ca ar putea fi murdar sau nu fac contact anumiti pini, sa il curat, dar aici NU am mai avut destula rabadare in desfacerea lui, mai incerc si maine,
Am gasit linkurile acestea pe forum, in urma cautarii pentru problema, dar nu m-au ajutat cu ceva concludent, sper totusi sa nu fie senzor presiune TURBO.
- https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=130444
- https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=125540
- https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=137545
- https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=85988
- https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=97997
Intrebari :
1. As mai fi curios daca pe acest model, s-a pus DPF ? Am auzit opinii impartite si nu stiu sincer ce sa cred.
2. Uneori la rece porneste cam greu, sa inteleg ca trebuie sa ii schimb bujiile si releul de bujii ?
V-as fi foarte recunoscator pentru raspunsuri !
MODEL: Opel Astra G Caravan 1,7 CDTI (T98) 2004
MOTOR: Z17DTL
* Sunt recent intrat pe acest forum *
* Deschid aceasta disctuie pe forum in urma recentei probleme cu Opel Astra G Caravan T98 1,7 CDTI din 2004, Z17DTL codul motor.
- Am cautat probleme similare pe acest forum, dar nu am gasit ceva relevant, am incercat si metoda pseudo-agrafa ( https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 ), in speranta gasirii unui cod de eroare, care nu a functionat, am executat pasii din topicul deschis acolo, sper sa nu fi facut ceva gresit, eu am apasat pedalele in acelasi timp si apoi am pus contactul ( corectati-ma daca gresesc ).
Simptome :
-> Martorul CHECK ENGINE NU dispare deloc, sta aprins si limiteaza puterea, cat si turatiile ( maxim 3500 rot/min limiteaza in apasarea maxima )
Ce am incercat astazi in speranta rezolvarii problemei :
--- Am incercat sa umblu la panoul de sigurante de sub capota, sa resetez ECU, am scos siguranta si am pus-o la loc, nu a mers, martorul tot p
--- Am scos bornele de la baterie in speranta ca se va reseta ECU, nu a mers nici asta, martorul tot apare.
--- Am incercat sa curat filtrul de aer, cat si lacasul acela din plastic unde se monteaza filtrul si se mai aduna mizerii
--- Am incercat sa desfac senzorul MAF, de pe admisie, ma gandesc ca ar putea fi murdar sau nu fac contact anumiti pini, sa il curat, dar aici NU am mai avut destula rabadare in desfacerea lui, mai incerc si maine,
Am gasit linkurile acestea pe forum, in urma cautarii pentru problema, dar nu m-au ajutat cu ceva concludent, sper totusi sa nu fie senzor presiune TURBO.
- https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=130444
- https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=125540
- https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=137545
- https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=85988
- https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=97997
Intrebari :
1. As mai fi curios daca pe acest model, s-a pus DPF ? Am auzit opinii impartite si nu stiu sincer ce sa cred.
2. Uneori la rece porneste cam greu, sa inteleg ca trebuie sa ii schimb bujiile si releul de bujii ?
V-as fi foarte recunoscator pentru raspunsuri !
MODEL: Opel Astra G Caravan 1,7 CDTI (T98) 2004
MOTOR: Z17DTL
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
1. în 2004 nu se "puneau" dpf-uri... Pentru liniștea ta și certitudine 100% te bagi sub mașinã și te convingi!
2. Da, dar sã nu crezi cã doar bujiile arse sunt cauza!
Când scrii cã: " Am incercat sa curat filtrul de aer, cat si lacasul acela din plastic unde se monteaza filtrul si se mai aduna mizerii" ce sã înțelegem?
Cã doar ai vrut?
Sau ai și putut?
2. Da, dar sã nu crezi cã doar bujiile arse sunt cauza!
Când scrii cã: " Am incercat sa curat filtrul de aer, cat si lacasul acela din plastic unde se monteaza filtrul si se mai aduna mizerii" ce sã înțelegem?
Cã doar ai vrut?
Sau ai și putut?
- bruttus
- **
- 236 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
B2319
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2023
- Mesaj Privat
corsablue a scris:1. în 2004 nu se "puneau" dpf-uri... Pentru liniștea ta și certitudine 100% te bagi sub mașinã și te convingi!
2. Da, dar sã nu crezi cã doar bujiile arse sunt cauza!
Când scrii cã: " Am incercat sa curat filtrul de aer, cat si lacasul acela din plastic unde se monteaza filtrul si se mai aduna mizerii" ce sã înțelegem?
Cã doar ai vrut?
Sau ai și putut?
2. Da, dar sã nu crezi cã doar bujiile arse sunt cauza!
Când scrii cã: " Am incercat sa curat filtrul de aer, cat si lacasul acela din plastic unde se monteaza filtrul si se mai aduna mizerii" ce sã înțelegem?
Cã doar ai vrut?
Sau ai și putut?
Când scrii cã: " Am incercat sa curat filtrul de aer, cat si lacasul acela din plastic unde se monteaza filtrul si se mai aduna mizerii" ce sã înțelegem?
Cã doar ai vrut?
Sau ai și putut?[/quote]
-> Cand am scris " Am incercat sa curat filtrul de aer, cat si lacasul acela din plastic unde se monteaza filtrul si se mai aduna mizerii " am scris sa intelegi ca am si vrut si am si putut, astept si un premiu si diploma
- Mr.Opel
- Admin
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Daca check engine persista inseamna ca ai o eroare acolo.
Cumpara un OBD2 reader (gasesti si pe emag) sau fa citire/diagnoza la un service. (ciudat ca nu merge pseudoagrafa pe Z17DTL, asa stiam ca merge, eventual mai incearca inca odata)
Dupa ce afli codul/-urile de eroare poti incepe diagnosticul pe bune.
Cel mai indicat asa ar fi.
Ultima modificare făcută de Mr.Opel la Mar 28 Nov, 2023 2:03 pm
Cumpara un OBD2 reader (gasesti si pe emag) sau fa citire/diagnoza la un service. (ciudat ca nu merge pseudoagrafa pe Z17DTL, asa stiam ca merge, eventual mai incearca inca odata)
Dupa ce afli codul/-urile de eroare poti incepe diagnosticul pe bune.
Cel mai indicat asa ar fi.
Ultima modificare făcută de Mr.Opel la Mar 28 Nov, 2023 2:03 pm
B2319
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2023
- Mesaj Privat
B2319
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2023
- Mesaj Privat
Mr.Opel a scris:Daca check engine persista inseamna ca ai o eroare acolo.
Cumpara un OBD2 reader (gasesti si pe emag) sau fa citire/diagnoza la un service. (ciudat ca nu merge pseudoagrafa pe Z17DTL, asa stiam ca merge, eventual mai incearca inca odata)
Dupa ce afli codul/-urile de eroare poti incepe diagnosticul pe bune.
Cel mai indicat asa ar fi.
Cumpara un OBD2 reader (gasesti si pe emag) sau fa citire/diagnoza la un service. (ciudat ca nu merge pseudoagrafa pe Z17DTL, asa stiam ca merge, eventual mai incearca inca odata)
Dupa ce afli codul/-urile de eroare poti incepe diagnosticul pe bune.
Cel mai indicat asa ar fi.
Ma asteptam totusi sa mearga metoda pseudo-agrafa de pe forum, motorul este seria Z.