Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • YkeRadu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2016

  • Mesaj Privat
De cateva zile a fost nevoie sa-mi repar conducta tur de servo(o mica fisura pe ea), cu ocazia asta mi-a fost schimbat si uleiul de servo- GM OEM. Toate bune si frumoase insa intampin problema:
-pe loc, cand ating virajul maxim stanga sau dreapta, volanul nu mai da in nici un "opritor" + ca daca tin mai mult de 1 sec volanul in pozitie, se aude bazaitul de la motorasul de la pompa de servo cum ca ar incepe sa fie solicitat.
Am fost cu ea inapoi la mecanic si mi-a zis ca e normal sa se auda asa la viraj maxim, insa problema e ca eu inainte sa-i umblu la servo in momentul cand atingeam virajul maxim volanul dadea intr-un fel de "opritor" si-mi revenea automat 2 cm inapoi fara a fi nevoie sa solicite motorasul + ca nu scotea nici un fel de bazait chiar daca tineam 2-5 secunde volanul la maxim.

Inainte de interventie cand atingeam virajul maximul volanul se izbea parca de o piedica, si imi si permitea sa-l tin in acea pozitie pana facea manevrele de parcare, acum acea piedica e ca si inexistenta si intervine automat acel bazait de la motoras.

Opel Astra H -2006, 1.7 CDTI, 74kW, 101 CP

Interesul meu e sa imi refac\repar\repun in functie acea piedica\opritor a volanului.
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR