Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2000
Cod motor: x20dtl Sambata in timp ce masina rula,chiar am dat in treapta 3 din a doua pe la 70-80 km/h s-a oprit si nu a vrut sa mai porneasca deloc.Am tractat-o pana acasa si astazi il astept dl.Dan Ciureanu sa vina sa facem o diagnoza poate ai dam de capat.S-a oprit ca si cum cineva ar fi taiat alimentarea electrica(sau ar fi luat platina la una cu benzina).Mentionez ca masina functiona perfect din toate punctele de vedere si nu a dat nici un semn.Toti martorii de pe bord se aprind si se sting normal doar ca nu porneste.Sa fie pompa de injectie?.Am 181.000km parcursi,masina este luata de noua de la opel di-bass Bucuresti.Revin cu amanunte.
Skip ads

  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am desfacut toata admisia si am ajuns la calculatorul pompei.Am desfacut cele 6 suruburi pe orizontala de pe partea metalica dar mai are 3 alaturi pe verticala, le-am desfacut si pe alea si iese calculatorul dar am observat ca ramane agatat in ceva si am pus inapoi la loc.Am studiat cu o lanterna si este o pamblica se pare si nu stiu cum sa o scot sa pot scoate calculatorul pompei.Deasemenea nu am reusit sa scot nici mufa principala.Am pus capacele pe pozitie inapoi si astept pareri.Atasez foto.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ok,multumesc marti sunt programat in service.codul pompei este cu terminatia 003.Nu mai bag mai mult decat stiu.Ma depaseste aceasta situatie.Nu are nici un cod stocat.Am uitat...se pare ca este Y20DTH.Am pus suruburile inapoi la calculator nu l-am mai scos pentru ca trebuia sa tai si 2 fire ...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai nu a mai fost Dan sa se uite la masina sa iti spuna ce si cum?...
furtunasele de retur le-ai schimbat vreodata? ai motorina in filtrul de motorina pana sus?...
intai trebuie verificat daca nu s-a dezamorsat cumva ca motorul acesta face urat de tot la dezamorsare si il amorsezi destul de greu apoi.
ia legatura si cu [editat] de pe forum si cu rolland care a facut si un tutoriale la aceasta pompa - VP44 si acolo ai mai multe detalii si despre posibila reparatie la aceasta pompa. succes si sa revi cu rezultate curand.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da a fost Dan si nu a gasit nici un cod stocat.Nu stiu ce sa fac.Deocamdata m-am programat la un service.Problema este ca am dat jos toata admisia si am ajuns la acest calculator.Am gasit un alt calculator pe la constanta si am trimis un mesaj.Cred ca tipul are dezmembrari ca avea multe si pret ok.Tipul din service nu a fost prea incantat cand a auzit ca am dat jos admisia. Din istoricul masinii iti pot spune:In primavara am curatat sorbul de motorina,toata admisia, am schimbat egr care era defect,debitmetru de aer l-am sters cu un betigas cu vata ca parea murdar si nu a mai mers, am luat altul nou.Acum in ultimul timp masina mergea super ok si nu a dat nici un semn, s-a oprit din senin in treapta a 3a la 80 la ora si nu a mai pornit.Consumul era mai mic si tragea de rupea + ca nu scotea fum deloc nici cand acceleram brusc .Motorina in ultimul an am pus numai de la rompetrol efix diesel din R.Moldova.Singura problema care o avea masina din cand in cand nu prea intra in mansarier.Cand s-a oprit am fost intr-un service in zona unde s-a oprit,nu avea cod stocat,a desfacut la un injector si spunea ca pompa baga,dar nu a precizat, nici masurat presiunea pe pompa.Asta e tot.Sper sa rezolv cumva pentru ca acum folosec o dacie 1400 care imi scoate peri albi....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu ai precizat daca au fost sau nu schimbate furtunasele de retur de la injectoare atunci cand ai umblat la galeria de admisie. schimba acele furtunase si desfa capacul de la filtrul de motorina si vezi daca este nivelul de motorina pana sus sa nu fie filtrul gol. daca este ok pui capacul la loc, eventual pui motorina pana in buza si strangi surubul cu simt (scrie pe capac cu cati Nm - vreo 8 parca si asta inseamna o strangere usoara).
cauta pe cineva cu diagnoza care sa vada parametrii in timp ce dai la automat mai ales turatia la motor si la pompa care trebuie sa fie jumatate din cat este cea a motorului.
cand schimbi furtunasele de retur sa bagi in cel lung care intra in intrarea pompei motorina cu o siringa sa fie plin pe cat posibil.
desfaci usor piulita la un injector si dai putin la automat si vezi daca vine motorina la acel injector. daca vine faci la fel si la celelalte injectoare si dupa ce le-ai aierisit bine pe toate dai odata mai lung la automat si ar trebuie sa dea semne ca o ia sau chiar sa o ia. sa nu te sperii daca va scoate ceva fum...
doar din parametrii la pornire se poate vedea ce si cum...
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ok revin, am reusit si am scos calculatorul de la pompa.Am cumparat sculele necesare pentru ca nu aveam si l-am scos.Acum a ajuns la dl.Dan Ciureanu sa vada ce are.Problema care ma pune pe ganduri este ca am taiat firele alea si Dl.Dan spune ca trebuie cositorite.Ca sa si raspund ,Da a fost pus laptopul de dl.Ciureanu si absolut totul (toti parametri) ce ia verificat cu 2 programe erau ok.Da sa stii ca s-au rupt toate furtunasele de alimentare cand am curatat admisia si 2 teuri.Oricum am schimbat toate dar absolut toate furtunasele si teurile, de aia am putut sa dau jos asa de usor acum.Greseala descoperita de mine este ca am pus putin silicon pe galeria de jos si a opturat putin gaurile dinspre voleti si la egr.Tura asta nu mai pun deloc silicon deorece se pun garnituri noi.De cand am facut curatarea admisiei am mers cu masina aprox 3000km si nu a dat nici un semn deloc.Capacul de la motorina l-am desfacut putin atunci cand s-a oprit din mers,ca m-am gandit ca nu se alimenteaza cu motorina si a curs din filtru masiv...cred ca era full cat am mai dat la automat aprox 6-7 ori.Acum astept sa vad ce gaseste domnul Dan apoi sa montez totul inapoi.As vrea sa atasez si foto dar nu pot conecta telefonul la pc.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Astazi m-a sunat dl.Dan si mi-a dat o veste buna...sa-i zic asa...a gasit ceva dus sau ars.Cred ca maine va fi gata si sper sa scap numai cu atat.Am vorbit si ma ajuta el si cu lipiturile alea de la cele 4 fire.Deja ma uitam dupa o pompa cu totul.O zi buna va doresc.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
nici acum nu mi-a terminat de facut calculatorul,,,,,cred ca am sa cumpar o pompa cu totul ca nu stiu ce sa mai zic....
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Reparatia costa 700 ron asa mi s-a comunicat.Merita?
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Maine mi-a promis ca ajunge sa punem calculatorul la loc.La restu' ma descurc.Sper sa fie numai atat
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da,am reusit,masina merge ceas.A fost numai calculatorul pompei.Chiar daca eram mai rezervat in privinta lui Dan Cuciureanu acum m-a convins.Este un meserias desavarsit.Il recomand.Pretul este putin cam mare dar a meritat.Va doresc o seara buna si drumuri bune tuturor!
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
masina functioneaza perfect dupa reparatia calculatorului de la pompa.
  • OpelAstraCaravan

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Sa-ti fie intr-un ceas bun!motoare super 20 dth , pt varsta lor!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR