- ionutz1971
- OP
- 134 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
ionutz1971
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salutare ,
Am un astra 1,7 dti ( 75 cp ) si acum ceva timp am avut eroarea P1125, rezolvata prin schimbarea senzorului de presiune galerie ( MAP ) care era crapat si pierdeam presiune pe acolo...Dupa rezolvarea problemei masina demareaza destul de greu si nu mai simt acel "zvac" la 2000 de ture cand intra turbina ..nu am erori..am mers si cu 160km/h si tot nu a aparut nici o eroare ...am scos mufa de la debitmetru si nu se simte o diferenta foarte mare ( ciudat ca atunci cand aveam eroarea 1125 si am scos mufa la debitmetru am avut o schimbare mare in bine fara debitmetru) ...am pus testerul si am urmatoarele valori la relantiu :
Senzor masa aer 1.92 V
Senzor masa aer 27,2 Kg/h
Presiune turbo 2,12 V
Presiune turbo 94 kPa
Comanda- presiune turbo 99 kPa
Presiune barometrica 4,47 V
Presiune barometrica 94 kPa
Temperatura aer admisie 2,90 V
Temperatura aer admisie 35 C
Inceput de injectie real 17,0 grade
Cantitate injectata 6 mg/cursa
Factor de umplere la ventil de reglaj presiune turbo 0,0%
Factor de umplere AGR 75,0 %
Turatie pompa 425 RPM
Turatie motor 851 RPM
Turatie prescrisa 850
Temperatura externa 20 grade ( 23 grade pe MID)
Masina are 270000 km , nu scoate fum , si am avut un consum de ulei de 0,400g dupa 9000 km cu ulei GM 10W40...acum am pus Liqui moly 10w40
Am un astra 1,7 dti ( 75 cp ) si acum ceva timp am avut eroarea P1125, rezolvata prin schimbarea senzorului de presiune galerie ( MAP ) care era crapat si pierdeam presiune pe acolo...Dupa rezolvarea problemei masina demareaza destul de greu si nu mai simt acel "zvac" la 2000 de ture cand intra turbina ..nu am erori..am mers si cu 160km/h si tot nu a aparut nici o eroare ...am scos mufa de la debitmetru si nu se simte o diferenta foarte mare ( ciudat ca atunci cand aveam eroarea 1125 si am scos mufa la debitmetru am avut o schimbare mare in bine fara debitmetru) ...am pus testerul si am urmatoarele valori la relantiu :
Senzor masa aer 1.92 V
Senzor masa aer 27,2 Kg/h
Presiune turbo 2,12 V
Presiune turbo 94 kPa
Comanda- presiune turbo 99 kPa
Presiune barometrica 4,47 V
Presiune barometrica 94 kPa
Temperatura aer admisie 2,90 V
Temperatura aer admisie 35 C
Inceput de injectie real 17,0 grade
Cantitate injectata 6 mg/cursa
Factor de umplere la ventil de reglaj presiune turbo 0,0%
Factor de umplere AGR 75,0 %
Turatie pompa 425 RPM
Turatie motor 851 RPM
Turatie prescrisa 850
Temperatura externa 20 grade ( 23 grade pe MID)
Masina are 270000 km , nu scoate fum , si am avut un consum de ulei de 0,400g dupa 9000 km cu ulei GM 10W40...acum am pus Liqui moly 10w40
gini79
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
- al3xcrysty
- *
- 16 mesaje
- din 13 Jan 2016
- Astra 2004 Y17DT
- Iasi
al3xcrysty
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ionutz1971
- OP
- 134 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
ionutz1971
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat