Teo FFN
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2013 A20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2017
- Mesaj Privat
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 1997
Cod motor: X1.7DT
Salut tuturor, sunt nou în club și as vrea sã mã bucur de pasiunea pe care o împãrtãșim cu toții pt aceste mașini care ne-au schimbat viața , și sã am parte de experiența voastrã și totodatã sã pot sã rezolv problemele mașinii mele. Așadar dupã schimbat garn chiulasa și curãțat injectoare plus segmentat are un mare fum negru chiar și dupã fumul de demaraj obișnuit. Cum și unde aº putea centricuba pompa.? Mulțumesc aștept rãspunsul vostru. Cu respect!
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
Teo FFN
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2013 A20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2017
- Mesaj Privat
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
Injectoarele mele au fost verificate pe un stand special și au spus cã sunt bune, dar nu am știut și de aceastã operație "centricubare a pompei".
Cam cat costã o asemenea operație?
Sã caut în București pe cineva care se pricepe, sincer sã fiu cum întreb?
Mulțumesc pentru rãspuns.
Ținem legãtura.
Numai bine.
Teo FFN
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2013 A20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2017
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Teo FFN
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2013 A20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2017
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Teo FFN
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2013 A20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2017
- Mesaj Privat
Teo FFN
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2013 A20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2017
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Teo FFN
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2013 A20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2017
- Mesaj Privat
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
Poate aflu ceva în plus, cu toate cã sunt convins cã nu lucreazã, dar cine ºtie.
Aceastã operaþie se face dupã fiecare reparaþie la motor, adicã segmentare, chiuloasã etc.?
Mulþumesc anticipat.
Teo FFN
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2013 A20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2017
- Mesaj Privat
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,773 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,773
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 1997
Cod motor: X1.7DT
Salut tuturor, sunt nou în club și as vrea sã mã bucur de pasiunea pe care o împãrtãșim cu toții pt aceste mașini care ne-au schimbat viața , și sã am parte de experiența voastrã și totodatã sã pot sã rezolv problemele mașinii mele. Așadar dupã schimbat garn chiulasa și curãțat injectoare plus segmentat are un mare fum negru chiar și dupã fumul de demaraj obișnuit. Cum și unde aº putea centricuba pompa.? Mulțumesc aștept rãspunsul vostru. Cu respect!
Verifica daca furtunul (in forma de S) de la intercooler spre teava neagra care intra in admisia presurizata este in stare buna. Furtunul asta oboseste in timp si are prostul obicei sa se coaca pe la curburi, iar daca iti sufla pe acolo iti va da cu fum negru inclusiv dupa 2.500rpm atunci cand ajunge turbina la boost. Verifica si intercooler-ul, sa nu fie spart caci atunci pierzi din presiunea de aer necesara dupa turatia de 2.500rpm. Cand ai intercooler-ul fisurat, in general se aude un suierat in partea din fata la motoarele astea. Si verifica si toata tubulatura plus colierele aferente dintre iesirea turbinei (cea cu gura in jos) si pana la intrarea aerului presurizat (capatul dinspre motor al tevii negre) in admisie.
In ceea ce priveste centricubarea pompei de injectie, stai si mai gandeste-te... macar o noapte. Poate iti vin idei mai bune. Ca sa centricubezi pompa de injectie, trebuie demontata, si pompa asta e in spatele motorului, deci trebuie demontata si admisia... e o poveste intreaga sa scoti de acolo pompa de injectie doar de dragul de a o testa pe banc. Mai degraba montezi un compresmetru direct pe iesirile ei si o testezi ce presiune face la turatie de electromotor (demaror). Daca e minim 550bar, lasa-o in pace ca e ok pompa. Dar in general, cand pompa de injectie are compresie slaba, nu mai poti porni motorul pe iarna la frig mai mare de -10grade c si in niciun caz nu-ti da cu fum negru tot timpul.
Totusi, ia mai uita-te odata cu atentie la culoarea fumului. Nu cumva fumul e alb cu nuante de gri cand motorul e rece, sau gri spre negru in functionare la anumite turatii? La motorul meu, fum alb a scos cand motorina nu era corect arsa si maroniu inchis spre negru atunci cand era debitul prea mare din pompa de injectie, niciodata fumul nu a fost NEGRU asa cum spui tu ca ar fi.
Teo FFN
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2013 A20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2017
- Mesaj Privat