- justmarius
- OP
- 4 mesaje
- din 03 Apr 2016
- Insignia 2011 2.0dth
- Timis
justmarius
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salutare
O am un Opel Insignia cu motor 2.0 CDTI cu acesta problema:
Daca temperatura antigelului este la 60 de grade si dau drumu la caldura nu mai urca pana la 90.
Daca temperatura este la 90 de grade si pornesc caldura, temperatura scade la 60.
Daca temperatura scade la 60 de grade si caldura este oprita, temperatura se ridica la 90 si sta nemicata.
Termostatul este schimbat MAHLE-BEHR si nici un rezultat.
Urmeaza sa schimb si sonda de temperatura lichid de racire.
Aveti vre-o solutie pentru mine?
Va multumesc
O am un Opel Insignia cu motor 2.0 CDTI cu acesta problema:
Daca temperatura antigelului este la 60 de grade si dau drumu la caldura nu mai urca pana la 90.
Daca temperatura este la 90 de grade si pornesc caldura, temperatura scade la 60.
Daca temperatura scade la 60 de grade si caldura este oprita, temperatura se ridica la 90 si sta nemicata.
Termostatul este schimbat MAHLE-BEHR si nici un rezultat.
Urmeaza sa schimb si sonda de temperatura lichid de racire.
Aveti vre-o solutie pentru mine?
Va multumesc
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Doar asa se va intelege de ce motoarele diesel,au nevoie pe timp rece de incalzire auxiliara... Nici termostatul nici senzorul de temperatura nu se inlocuiesc fara o verificare in cunostinta de cauza...,pacat de bani si de munca inutila. E mai simplu sa depistezi cauza si sa inlocuiesti,de e nevoie,doar ceea ce e necesar...! Solutia de rezolvare nu o pot da eu,pe forum,din dorinta de a nu te pune pe o pista gresita,necesara fiind o verificare...
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Nu trebuie sa schimbi nici o sonda, aia iti arata temperatura lichidului de racire, pe care o arata corect din descrierea ta... Motoarele diesel se incalzesc greu, mai ales ca dupa ce il pornesti dai drumul si la incalzirea habitaclului, deci ce incalzeste motorul raceste aeroterma... cu atat mai mult cu cat e mai frig afara. La drumuri relative scurte si cu motorul exploatat in turatii joase si fara sarcina, apa nu ajunge la 90gr ca sa deschida si termostatul, racirea facandu-se pe circuitul mic (de incalzire a habitaclului).