Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra h
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z 13 DTHZ 13 DTH...Opel astra,recent achizitionat(an fabr 2006) La o verificare mai amanuntita am observat ca motorul se tureaza greu la peste 3000rot/min. Il opresc pentru 2 minute,pornesc si merge usor pana la 4000rot/min iar apoi revine la starea dinainte.Am deschis capota motorului si am simtit miros de motorina.Am pus mana sub filtru de motorina si este plin de motorina sub carcasa adica la mufa si in zona de curatare a apei.Asta sa fie oare cauza ca de la un timp nu se mai tureaza motorul ? Si inca ceva ce i-ar putea ajuta pe cunoscatori.Cu motorul cald la turatie de 3000rot(treapta3) se aprinde mai nou martorul "masina cu cheie),schimb in treapta superioara si martorul se stinge.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Daca nu spui codurile de eroare, e mai greu.
Calca frana si acceleratia simultan, pune contact si noteaza codurile care apar in display-ul mic. Scrie-le aici dupa aia.
  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc si apreciez sfaturile d-voastra,dar inainte de coduri am depistat acea pierdere de motorina pe la filtru.Momentan plec pe o logica:pun contactul si astept stingerea martorilor....in tot acest timp pompa din rezerovr a pompat motorina in filtru,pornesc motorul si functioneaza impecabil pana la turatii mari cand nu mai primeste suficienta motorina. Partea inferioara a filtrului este imbibata in motorina. In orice caz multumesc mult iar maine vreau sa delimitez scurgerile(Doamne fereste de corp filtru fisurat,as scapa usor cu o garnitura proasta,capac nestrans,etc.) si binenteles sa vad codurile.
  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Salut.
Daca nu spui codurile de eroare, e mai greu.
Calca frana si acceleratia simultan, pune contact si noteaza codurile care apar in display-ul mic. Scrie-le aici dupa aia.
Nu apare nici un cod,absolut nici unul !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca se aprinde "masina cu cheita" ai cel putin un cod. E ciudat ca nu apare nimic. Mai incearca. Tine pedalele apasate la fund, tot timpul.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Mai bine rezolva problema cu scurgerea, poate e vreo garnitura , poate au spart carcasa filtrului cand l-a schimbat sau poate e vreun furtun crapat, si abea apoi mai cauti raspunsuri.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Curata EGR-ul si galeria de admisie.Cel mai sigur ar fi sa faci mai intai o diagnoza cu un op com.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Griguta Ioan a scris:Cu motorul cald la turatie de 3000rot(treapta3) se aprinde mai nou martorul "masina cu cheie).
Calculatorul te ajuta,trebuie doar testerul suficient de "destept" pentru a comunica cu acesta,ca sa afli cauza problemei ce te deranjeaza.Elimina pierderile de motorina,e pacat de banii aruncati,ca sa nu mai vorbim de mizerie...
  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Mii de multumiri tuturor,saptamana asta sper sa rezolv problema. Ma gandesc sa incep cu.......inceputul adica sa rezolv pierderea de motorina care nu mi se pare nesemnificativa (pun mana sub filtru si o scot uda bine,daca era o simpla transpiratie era altceva).Dupa, mai vedem dar tot saptamana asta si va scriu.
  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Daca se aprinde "masina cu cheita" ai cel putin un cod. E ciudat ca nu apare nimic. Mai incearca. Tine pedalele apasate la fund, tot timpul.
Exemplu:pornesc masina, merg cu treapta 1,2..3,acceleratie usoara pana la 2200-3000 rot/min,masina raspunde perfect,ajung la o trecere de nivel,pornesc treapta1.2..3 si la 3000 de rot/min apare "masinuta cu cheita", DACA schimb in trepta 4 dispare "masinuta cu cheita".
  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
george_slz a scris:Mai bine rezolva problema cu scurgerea, poate e vreo garnitura , poate au spart carcasa filtrului cand l-a schimbat sau poate e vreun furtun crapat, si abea apoi mai cauti raspunsuri.

OK ! Asa ma gandeam si eu !
  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Daca se aprinde "masina cu cheita" ai cel putin un cod. E ciudat ca nu apare nimic. Mai incearca. Tine pedalele apasate la fund, tot timpul.

Daaaaa ,ati avut dreptate, au aparut si codurile;161450,068304,040061,010807,119103
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Da, P0400-probleme EGR, P0108-probleme senzor MAP de pe galeria de admisie, primele doua cred ca are legatura cu imobilizatorul si CIM-ul.Pune un op com si vezi care sunt prezente. Curata EGR-ul si galeria de admisie cu senzorul MAP si scapi de limitarea asta pe care o ai.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Griguta Ioan a scris:
iulian1971 a scris:Daca se aprinde "masina cu cheita" ai cel putin un cod...

Daaaaa ,ati avut dreptate, au aparut si codurile;161450,068304,040061,010807,119103

Salut.
P1614 Wrong Transponder Key - nu recunoaste cheia, poate fi CIM-ul defect;
P0108 Boost Pressure High Pressure - curata senzorul de presiune de pe admisie;
P0683 Glow Plug Circuit Open - minim o bujie arsa;
P0400 Exhaust Gas Recirculation Valve Malfunction - curata EGR si admisie;
P1191 Rail Pressure Low Pressure - presiune mica in rampa injectoarelor, remediaza etanseitatea filtrului de motorina si vezi daca mai apare.
  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salutari si multam fain pentru tot ajutorul,chiar mi-a fost de folos si mi-a ridicat moralul,am inteles ca nu este totusi o problema prea grava.Revin dupa remedieri.


Ultima modificare făcută de Griguta Ioan la Lun 10 Oct, 2016 9:36 pm
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa schimbi tot motorul.
Doar jumatate din el.Smile
  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
[quote="svasile"]Da, P0400-probleme EGR, P0108-probleme senzor MAP de pe galeria de admisie, primele doua cred ca are legatura cu imobilizatorul si CIM-ul.Pune un op com si vezi care sunt prezente. Curata EGR-ul si galeria de admisie cu senzorul MAP si scapi de limitarea asta pe care o ai.[/quote
Am comandat EGR nou si o programare pe data de 21.10.2016 in service pentru o revizie mai amanuntita.Mii de multumiri pentru sfaturi si pentru sustinere(adevarul este ca sunt putin demoralizat)


Ultima modificare făcută de Griguta Ioan la Sam 15 Oct, 2016 11:59 pm
  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
Griguta Ioan a scris:Cu motorul cald la turatie de 3000rot(treapta3) se aprinde mai nou martorul "masina cu cheie).
Calculatorul te ajuta,trebuie doar testerul suficient de "destept" pentru a comunica cu acesta,ca sa afli cauza problemei ce te deranjeaza.Elimina pierderile de motorina,e pacat de banii aruncati,ca sa nu mai vorbim de mizerie...

Am rezolvat problema cu filtrul de motorina,ramane pe saptamana viitoare sa rezolv restul, adica:P0683,P0400,P0108.....Am comandat EGR nou +bujii+o "sedinta de spiritism" la un mecanic bun.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Si eu am avut probleme cu EGR-ul si senzorul MAP si am scapat cu o curatare, deaceea ti-am zis sa incerci sa le cureti(era mult mai ieftin).
Numai bine! Nu ai de ce sa fi demoralizat, o sa se rezolve.
  • Griguta Ioan

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z 13 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru incurajari ! In nici un caz nu imi dau banii pe dinafara dar asa a cerut mecanicul,Sper sa salvez EGR vechi si sa-l pot reconditiona.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR