- cos.andrei
- OP
- 2 mesaje
- din 31 Oct 2016
- Insignia 2012
- Arad
cos.andrei
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! acesta este primul meu mesaj pe forum asa ca va multumesc pentru intelegere si ajutor.
Va explic problema foarte pe scurt. Eram pe drum catre un service pentru a schimba rola de la alternator care huruia foarte tare. La cateva sute de metri de service am ramas fara service si mi s-a aprins martoru de la baterie. Cand am ajuns la service am constat: partea interioara a rolei de la alternator a ramas blocata pe axul alternatorului iar rola era pe jumatate iesita de pe ax iar cureaua sarita...
La service au incercat sa desfaca de pe axul alternatorului ce a ramas de la rola dar nu s-a reusit; s-a rupt si cheia. Mi-au pus un alt alternator second gand si toate probleme au disparut, adica masina functioneaza bine dar:
Simptome: la primul contact martorul bateriei ramane aprins. daca iau contactul si pun din nou nu mai apare. Ce poate sa fie? "ochiul magic" al bateriei arata tot verde. Poate totusi bateria sa fie slabita? sau alternatorul sa nu produca suficient curent?
Mentionez ca este asa de trei zile, masina porneste foarte usor, nu am ramas fara curent si am facut deja vreo 300 km. Merci.
----
Model: Insignia
An fabricatie: 2012
motor: diesel, 131 ch, ecoflex
Va explic problema foarte pe scurt. Eram pe drum catre un service pentru a schimba rola de la alternator care huruia foarte tare. La cateva sute de metri de service am ramas fara service si mi s-a aprins martoru de la baterie. Cand am ajuns la service am constat: partea interioara a rolei de la alternator a ramas blocata pe axul alternatorului iar rola era pe jumatate iesita de pe ax iar cureaua sarita...
La service au incercat sa desfaca de pe axul alternatorului ce a ramas de la rola dar nu s-a reusit; s-a rupt si cheia. Mi-au pus un alt alternator second gand si toate probleme au disparut, adica masina functioneaza bine dar:
Simptome: la primul contact martorul bateriei ramane aprins. daca iau contactul si pun din nou nu mai apare. Ce poate sa fie? "ochiul magic" al bateriei arata tot verde. Poate totusi bateria sa fie slabita? sau alternatorul sa nu produca suficient curent?
Mentionez ca este asa de trei zile, masina porneste foarte usor, nu am ramas fara curent si am facut deja vreo 300 km. Merci.
----
Model: Insignia
An fabricatie: 2012
motor: diesel, 131 ch, ecoflex
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
intai trebuie verificata incarcarea la alternator si starea bateriei si astea le faci la un service specializat pe asa ceva...
mergi inapoi la cei care ti-au montat alternatorul sa verifice daca au pus toate firele cum trebuie si asa mai departe.
ai stat mult prea mult pana s-a distrus rola la alternator
mergi inapoi la cei care ti-au montat alternatorul sa verifice daca au pus toate firele cum trebuie si asa mai departe.
ai stat mult prea mult pana s-a distrus rola la alternator