Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Nickulaie

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: tremurat relanti

Cod(uri) eroare: P0300 P0301 P0302 PP304
----
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z16XEP

Bunã seara,

Am de 7 luni un opel astra g 2004 twinport 1600 16v
Dupã 2 luni de la achiziție am co statut ca are un tremurat mic la relanti (la rar probleme cu noxele de relanti) dar am rezolvat tipic romanesc.

In August fãcut distribuția schimbat ulei filtre bobina curãțat clapeta de relanti, schimbat bujiile dar problema persista, motoru trage bine pot urca la 5000 turații lejer, nu scoate fum, pare ok doar acel relanti neregulat ii zic eu.

Acum 2 zile apare eroarea la injectoare și o anulez, și merge ca pana inainte dar la relanti tot trepideaza puțin, pornirea e cm la a 3 rotire.
Totuși ma macinã sa nu se strice altceva.

Ceva sfaturi?
Skip ads

  • B64ZTV

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cel mai bun sfat pe care ti-l pot da este sa mergi la un service sa scoti niste bani din buzunar si sa iti verifice eroarea pe care ai sters-o. Faptul ca stergi o eroare nu inseamna ca masina numai are probleme ... doar nu iti mai arata. Daca mai stii codul de eroare scriel aici si poate gasim cateva posibile solutii
  • Nickulaie

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Neața, codurile le-am trecut, vezi mai sus.

P0300 /1/2/4. Injection malfunction
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Poate fi din cauza carterului de pe corp clapete care are o bobina in el iar acea bobina comuta un cilindru cu o pastila de silicon care permite admisiei de aer (trothbody) , printr-un tub negru de 5mm sa actioneze vacumul si sa inchida clapetele de admisie aer , cu rol de soclu electric.
Din acest motiv motorul tau ca si al meu trage aer prea mult si benzina prea putina. Amestec sarac adica!
Si mai poti avea joc in axele clapetelor de admisie aer.
Poti sa scoti fiecare bujie in parte sa vezi care este mai arsa sau cu depuneri.
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Scuze, era vorba de actuator . Acesta este :


  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie sa verifici si clapeta de acceleratie!
Poate are rupti dintii de la rotitele de plastic si nu se mai deschide cand trebuie!
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat ceva Nickulaie?
Imparteseste-ne rezolvarea ta daca ai solutionat problema!
Multumim!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR