McCasian
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salutare.
Am o Corsa C cu motor Z13DT, si am inceput sa am probleme cu releul de bujii incandescente. La un momentdat, ziua fiind, de doua ore statea masina parcata, si cand sa intru inapoi in ea... nu mai are curent, nu mai invarte. Dupa verificari, 2 dintre bujiile incandescente primeau curent continuu, si astfel descarcau bateria. Am scos firele de la cele doua bujii si mi-am continuat drumul. Evident deja s-a aprins martorul de service in bord.
Am mers 1 zi fara probleme... apoi din senin, iar am gasit bateria descarcata. Acum, si celelalte doua bujii primeau curent continuu. Le-am scos cu totul, toate 4 firele. Acum nu mai am problema asta, dar problema este ca nu merg bujiile.
Am desfacut releul de incarcare care evident mi-a fost foarte greu sa il dau jos, si am vazut ca cei doi tranzistori erau in scurt, astfel ca ei conduceau curentul in permanenta.
Am comandat alt releu, a venit, l-am verificat cu multimetrul, si a functionat totul exact cum trebuia. Ieri dupa amiaza era totul montat, functiona normal, seara la o verificare simpla totul era normal, dar dimineata nici nu am mai putut sa deschid din telecomanda, ca nu mai avea curent. Si noul releu acum conduce curentul continuu, astfel ca imi termina bateria
1. Este normal ca acest releu sa primeasca curent si cu masina oprita si blocata?
2. Vede cineva vreo logica? Are cineva vre-un indiciu?
Am o Corsa C cu motor Z13DT, si am inceput sa am probleme cu releul de bujii incandescente. La un momentdat, ziua fiind, de doua ore statea masina parcata, si cand sa intru inapoi in ea... nu mai are curent, nu mai invarte. Dupa verificari, 2 dintre bujiile incandescente primeau curent continuu, si astfel descarcau bateria. Am scos firele de la cele doua bujii si mi-am continuat drumul. Evident deja s-a aprins martorul de service in bord.
Am mers 1 zi fara probleme... apoi din senin, iar am gasit bateria descarcata. Acum, si celelalte doua bujii primeau curent continuu. Le-am scos cu totul, toate 4 firele. Acum nu mai am problema asta, dar problema este ca nu merg bujiile.
Am desfacut releul de incarcare care evident mi-a fost foarte greu sa il dau jos, si am vazut ca cei doi tranzistori erau in scurt, astfel ca ei conduceau curentul in permanenta.
Am comandat alt releu, a venit, l-am verificat cu multimetrul, si a functionat totul exact cum trebuia. Ieri dupa amiaza era totul montat, functiona normal, seara la o verificare simpla totul era normal, dar dimineata nici nu am mai putut sa deschid din telecomanda, ca nu mai avea curent. Si noul releu acum conduce curentul continuu, astfel ca imi termina bateria
1. Este normal ca acest releu sa primeasca curent si cu masina oprita si blocata?
2. Vede cineva vreo logica? Are cineva vre-un indiciu?
McCasian
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat