hcata
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Comanesti/Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2005
- Mesaj Privat
Salut!
Bine v-am gasit. Sunt nou pe forum si apreciez ceea ce se intampla aici. Sun un posesor al unui Opel astra92 c16 nz si uneori se aprinde check engine codul 45 (amestec prea bogat). Mentionez ca am un consum mare in regim de drumuri scurte in fiecare zi (in perioada cu temperaturi scazute consum spre 15% in acest regim). Va rog cei care au acest tip de motor pot sa-mi dea niste date reale de consum in regim urban si extraurban? Care ar putea fi cauza pentru codul 45?
Bine v-am gasit. Sunt nou pe forum si apreciez ceea ce se intampla aici. Sun un posesor al unui Opel astra92 c16 nz si uneori se aprinde check engine codul 45 (amestec prea bogat). Mentionez ca am un consum mare in regim de drumuri scurte in fiecare zi (in perioada cu temperaturi scazute consum spre 15% in acest regim). Va rog cei care au acest tip de motor pot sa-mi dea niste date reale de consum in regim urban si extraurban? Care ar putea fi cauza pentru codul 45?
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
Mixture constantly too rich
('UL>0.6V)
* Check filel pump pressure * Pressure regulator
Pressure in feed line 0.7 to 0.8 bar
Pressure in return line <0.3 bar)
* Leaking injechon valve (drips from valve)
* Interfering impuIse(observe tachometer)
* Active carbon canister or lines leaking ( remove vacuum lines)
* Temperature sensor P 30 defective (see test step 02)
* Intake manifold pressure sensor or vacumm hose defective (see test step 03)
* Throttle valve potentiometer defective (see teststep04)
* Control unit defective
('UL>0.6V)
* Check filel pump pressure * Pressure regulator
Pressure in feed line 0.7 to 0.8 bar
Pressure in return line <0.3 bar)
* Leaking injechon valve (drips from valve)
* Interfering impuIse(observe tachometer)
* Active carbon canister or lines leaking ( remove vacuum lines)
* Temperature sensor P 30 defective (see test step 02)
* Intake manifold pressure sensor or vacumm hose defective (see test step 03)
* Throttle valve potentiometer defective (see teststep04)
* Control unit defective
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
go a scris:@Pratmin- ia vezi mai sus cate pot fi defecte afara de sonda
sonda lambda nu se curata .aud prima data asa ceva cum se curata?
sonda lambda nu se curata .aud prima data asa ceva cum se curata?
La tine este ceva clar, se poate inlocui sonda sau in cel mai fericit caz - se poate curata (am auzit ca merge cateodata, dar trebuie o vaselina speciala la re-montaj).
Am incercat numai sa dau o explicatie combinatiei intre codul de eroare si consumul crescut. Nu neg ca pot fi si alte defecte, dar consider ca trebuie masurata sonda pentru inceput.
Curatarea nu am facut-o niciodata, dar stiu de la un de auto SH din Germania ca folosesc un spray "special" sa o pulverizeze; nu tine intotdeauna.
Ultima modificare făcută de pratmin la Mie 16 Feb, 2005 11:57 am
hcata
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Comanesti/Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2005
- Mesaj Privat
go a scris:Mixture constantly too rich
('UL>0.6V)
* Check filel pump pressure * Pressure regulator
Pressure in feed line 0.7 to 0.8 bar
Pressure in return line <0.3 bar)
* Leaking injechon valve (drips from valve)
* Interfering impuIse(observe tachometer)
* Active carbon canister or lines leaking ( remove vacuum lines)
* Temperature sensor P 30 defective (see test step 02)
* Intake manifold pressure sensor or vacumm hose defective (see test step 03)
* Throttle valve potentiometer defective (see teststep04)
* Control unit defective
('UL>0.6V)
* Check filel pump pressure * Pressure regulator
Pressure in feed line 0.7 to 0.8 bar
Pressure in return line <0.3 bar)
* Leaking injechon valve (drips from valve)
* Interfering impuIse(observe tachometer)
* Active carbon canister or lines leaking ( remove vacuum lines)
* Temperature sensor P 30 defective (see test step 02)
* Intake manifold pressure sensor or vacumm hose defective (see test step 03)
* Throttle valve potentiometer defective (see teststep04)
* Control unit defective
Te rog spune-mi si mie de unde ai luat aceste informatii si cam ce consum are masina ta in cele doua regimuri (am vazut ca ai motor ca al meu)
Multumesc!
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
vin si eu cu o completare pentru DnI: sonda nu se poate anula cu o rezistenta, pentru ca ECU va vedea ca nu primeste o tensiune oscilanta (intre 0.1 si 0.9V) de la sonda, si o va declara defecta, inregistrand codul de eroare. deci ori ca pui rezistenta, ori ca lasi firul in aer sau il legi la masa, e acelasi lucru... iar in final ai dreptate, masina va consuma mai mult.
p.s. mai auzisem eu idei de tuning prin scoaterea sondei si montarea ei la aer curat, in fata radiatorului, astfel incat ECu sa vada amestecul sarac, si sa compenseze asta cu mai multa benzina... nu incercati asta acasa, ca e degeaba.
p.s. mai auzisem eu idei de tuning prin scoaterea sondei si montarea ei la aer curat, in fata radiatorului, astfel incat ECu sa vada amestecul sarac, si sa compenseze asta cu mai multa benzina... nu incercati asta acasa, ca e degeaba.
hcata
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Comanesti/Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2005
- Mesaj Privat
ron a scris:vin si eu cu o completare pentru DnI: sonda nu se poate anula cu o rezistenta, pentru ca ECU va vedea ca nu primeste o tensiune oscilanta (intre 0.1 si 0.9V) de la sonda, si o va declara defecta, inregistrand codul de eroare. deci ori ca pui rezistenta, ori ca lasi firul in aer sau il legi la masa, e acelasi lucru... iar in final ai dreptate, masina va consuma mai mult.
p.s. mai auzisem eu idei de tuning prin scoaterea sondei si montarea ei la aer curat, in fata radiatorului, astfel incat ECu sa vada amestecul sarac, si sa compenseze asta cu mai multa benzina... nu incercati asta acasa, ca e degeaba.
p.s. mai auzisem eu idei de tuning prin scoaterea sondei si montarea ei la aer curat, in fata radiatorului, astfel incat ECu sa vada amestecul sarac, si sa compenseze asta cu mai multa benzina... nu incercati asta acasa, ca e degeaba.
Ron, cam cat consuma la suta masina ta?
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
ron a scris:la drum lung 5, dar la mersul meu, fara sa depasesc 110. in oras variaza cu vremea, vara am avut 8 (asta fara EGR).
5%! cum ai reusit sa faci consumul asta?
pe linga stilul de mers 'economic' ai mai facut ceva modificari la motor?
lipsa EGR teoretic nu ar avea efect direct asupra consumului.
a mea are un consum intre 6-7 afara si 9-12 in oras (depinde de vreme si de oras)
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
inainte sa schimbi sonda:
verifica voltajul pe firul ce vine de la ECU spre sonda lambda, cu sonda lambda deconectata (e o mufa in apropierea sondei ce se poate deconecta) si doar cu contactul pus: ar trebui sa fie 0.45V, daca e mai mare s-ar putea ca asta sa fie problema.
si eu am codul asta de eroare (45 - amestec bogat) dar cauza este voltajul dinspre ECU care e +1.087V doar cu contactul pus (motor oprit + sonda deconectata).
deocamdata nu am gasit sursa problemei. aveti idee de unde ar putea apare voltajul asta? (aceeasi problem o are si ron...)
verifica voltajul pe firul ce vine de la ECU spre sonda lambda, cu sonda lambda deconectata (e o mufa in apropierea sondei ce se poate deconecta) si doar cu contactul pus: ar trebui sa fie 0.45V, daca e mai mare s-ar putea ca asta sa fie problema.
si eu am codul asta de eroare (45 - amestec bogat) dar cauza este voltajul dinspre ECU care e +1.087V doar cu contactul pus (motor oprit + sonda deconectata).
deocamdata nu am gasit sursa problemei. aveti idee de unde ar putea apare voltajul asta? (aceeasi problem o are si ron...)
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat