BEC
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTM
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salutare sunt noual proprietar al unei insignia.
Masina este cu motor A20DTH 136 cv. 96 kv.
E fabricata in 2010/06,cu provenienta de olanda.km 142000 originali verificati la reprezentanta,cu carte service in olanda si servisurile efectuate pe cartea masini corespund cu ce au gasit cei de la reprezentanta galati.
As dori dori sa stiu ce parere aveti despre aceat tip de motor,ptr cei care sunt in posesul unei masini asemanatoare,si cu ce probleme mas putea confrunta pe viitor.
Din punct de vedere estetic chiar si mecanic masina pare ok.singurul lucru am descoperit astazi in locul rotii de rezerva 3 cm de apa.Nu stiu daca era doar apa de ploaia sau era si apa intrata de cand am spalat masina ptr ca era plina de spume. Aveti ceva pareri referitor la rezolvarea problemei?ms anticipat
Masina este cu motor A20DTH 136 cv. 96 kv.
E fabricata in 2010/06,cu provenienta de olanda.km 142000 originali verificati la reprezentanta,cu carte service in olanda si servisurile efectuate pe cartea masini corespund cu ce au gasit cei de la reprezentanta galati.
As dori dori sa stiu ce parere aveti despre aceat tip de motor,ptr cei care sunt in posesul unei masini asemanatoare,si cu ce probleme mas putea confrunta pe viitor.
Din punct de vedere estetic chiar si mecanic masina pare ok.singurul lucru am descoperit astazi in locul rotii de rezerva 3 cm de apa.Nu stiu daca era doar apa de ploaia sau era si apa intrata de cand am spalat masina ptr ca era plina de spume. Aveti ceva pareri referitor la rezolvarea problemei?ms anticipat
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
BEC
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTM
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
Da nu stiu ce sa zic in legatura cu codurile.e plauzibila si partea cu limitarea ptr taxe,stiu ca si olandezi au probleme cu taxele fiind mari.ideea e ca am demontat toata tapizeria din interiorul porbagajului am uscato bine si maine o duc la spalatorie si sper sa vad exact pe unde intra apa..Pe parte mecanica cum stau tipul astea de motoare tinand cont ca sunt motore fiat?
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
BEC
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTM
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
BEC
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTM
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat