- andreiviciu
- OP
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
Buna seara
Am incercat sa curat debitmetru cu un betigas de urechi..si cand sa trrmin ..s- a agatat de o rezistenta ca o sarmulita subtire si s- a rupt...mai este una ..oare are ceva daca merg asa?
Consumul la cald la relanti 0,8-0,9 l/h
Porneste la fel, parca nu mai trage foarte bine....
Influenteaza la consum?
Valorile am inteles ca trebuie la fie 8 g la cald si 9-10 la rece.gresesc?
Multumesc!
Am incercat sa curat debitmetru cu un betigas de urechi..si cand sa trrmin ..s- a agatat de o rezistenta ca o sarmulita subtire si s- a rupt...mai este una ..oare are ceva daca merg asa?
Consumul la cald la relanti 0,8-0,9 l/h
Porneste la fel, parca nu mai trage foarte bine....
Influenteaza la consum?
Valorile am inteles ca trebuie la fie 8 g la cald si 9-10 la rece.gresesc?
Multumesc!
- andreiviciu
- OP
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
cypryx
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2014
- Mesaj Privat
acelasi lucru l am facut si eu acu doi ani. nu am citit toate instructiiunile de pe forum privind curatarea debitmetrului,mai exact nu am citit ca e nevoie de "maini de chirurg".rezultat rezistenta debitmetru distrusa-debitmetru compromis.
simtome:in prima faza motorul nu mai pleca nervos,nu mai raspundea promt la acceleratie,s a aprins martorul cu sonda landa.
apoi la cateva luni a picat bobina de inductie,mers la un " meserias" care ma facut sa plec tras de la el.
in final am schimbat bobina(beru parca), bujii(erau bosch avand 5-6000km care erau super afumate),debitmetru(de pe o masina identica dar verificat cu testerul pe masina),ambele sonde landa cu sonde denso.
acum e ok .nu pot estima corect care e raportul de cauzalitate intre defectarea debitmetrului si celelalte dar e sigur ca defectarea in urma debitmetrului nu apare la alte componente instant ci treptat.eu de la defectarea debitmetrului am mai mers ca 8-9000km pana la celelalte.dar se simtea bine la puterea motorului.
sfatul meu schimbal cat mai curand,cauta doar de calitate nu orice.
simtome:in prima faza motorul nu mai pleca nervos,nu mai raspundea promt la acceleratie,s a aprins martorul cu sonda landa.
apoi la cateva luni a picat bobina de inductie,mers la un " meserias" care ma facut sa plec tras de la el.
in final am schimbat bobina(beru parca), bujii(erau bosch avand 5-6000km care erau super afumate),debitmetru(de pe o masina identica dar verificat cu testerul pe masina),ambele sonde landa cu sonde denso.
acum e ok .nu pot estima corect care e raportul de cauzalitate intre defectarea debitmetrului si celelalte dar e sigur ca defectarea in urma debitmetrului nu apare la alte componente instant ci treptat.eu de la defectarea debitmetrului am mai mers ca 8-9000km pana la celelalte.dar se simtea bine la puterea motorului.
sfatul meu schimbal cat mai curand,cauta doar de calitate nu orice.
- andreiviciu
- OP
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
Multumesc...Am pus altul...tot siemens acelasi model.cu o aceasi serie...doar codul de bare difera...am pus totul la loc si nu se mai aprinde nimic in bord....dar nu stiu cum sa imi dau seama daca merge bine si e in parametri
Consumul la relanti.90 grade este 0.9 l..e ok?
Eu am luat de pe zafira tot z18xe 2003
Consumul la relanti.90 grade este 0.9 l..e ok?
Eu am luat de pe zafira tot z18xe 2003
cypryx
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2014
- Mesaj Privat
- andreiviciu
- OP
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
Nu mai am martor apri s acum....dar la un drum lung mi-a aparut eroarea p0170(2)- lean exhaust- not present si la abs - c0256- engine torque reduction malfunction
Ideea e ca nu prea are vana...si dimineata la prima cheie merge intrerupt.fluctueaza turatia
Recent am schimbat si distributia dar porneste bine si la rece si cald
Ideea e ca nu prea are vana...si dimineata la prima cheie merge intrerupt.fluctueaza turatia
Recent am schimbat si distributia dar porneste bine si la rece si cald
RZV0292
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salut, vin in atentia voastra cu o problema la debitmetru + valva de purjare de la canistra de vapori (este vorba de un opel vectra b2 din 2001, motor z18xe) pe langa faptul ca imi da cele 2 erori pe OP-COM si anume imi vede temperatura de admisie -40 grade, iar pe ambele sonde lamda imi da amestecul bogat, am o fluctuatie a turatiei la relanti, am incercat alte piese de la un prieten cu acelasi motor si tot asa face mai mult decat atat am verificat si piesele mele la el pe motor si sunt functionale.
Ce parere aveti? ce sa mai verific? de la ce poate fi?
Stima!
Ce parere aveti? ce sa mai verific? de la ce poate fi?
Stima!