Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • costishadi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: E prima postare si vreau sa va salut pe toti.
Am achizitionat un Opel Meriva 1,7 CDTI 74 KW, 100 CP, iar in primii 200 km am simtit o gatuire a acceleratiei cand trecea de 2200 turometrul ( timp de o saptamana am avut maxim 5 incidente), gatuia ( o punea in nas) de moment acceleratia 1,2 sec, dupa care isi revenea tot prin acceleratie, nu imi aprindea decat martorul cheita si EPS, 1-2 sec si apoi disparea. Dupa o saptamana cand incepea sa gatuie, mai des, si incercam sa o accelerez s-a oprit motorul din mers, dar pornea la prima cheie.
Primul pas am fost la un mecanic de incredere, am schimbat distributia dar mi-a spus ca nu ii apare nici un cod de eroare pe tester, indrumandu-ma la cineva care lucreaza la reprezentanta Opel Craiova.
Pe tester (care a fost pus pe masina cca 4 min) mi s-a zis sa inlocuiesc regulatorul de presiune de pe pompa, la care eu i-am zis sa il inlocuieasca el contracost, dar nu a vrut si asa m-am intors la mecanic care mi-a zis ca mai intai sa cumpar regulatorul ar trebui sa verific mufele, ca poate a fost spalata la motor si este vreun contact imperfect, ori a fost stata si o sa isi revina in mers, ceea ce am facut iar cand am umblat la mufa ABS a mers masina impecabil ( o saptamana) pana cand am spalat-o exterior si a doua zi iar a facut. Am cautat iar sa o pun pe tester, nici o eroare, doar un baiat mi-a zis ca nu ar avea presiune in pompa, ceva de genul. Am schimbat apoi filtrul de motorina ( de hartie) nu se vedea pilitura de la pompa, tot degeaba, masina se opreste mai des, nu conteaza rece, calda, porneste de cele mai multe ori la prima cheie si, de doua ori a pornit mai greu ( a 5- cheie). Ce nu am facut, nu am curatat EGR, nu stiu daca asta e problema. Din tester mi s-a spus ca injectoarele functioneaza ok, pompa este/nu este prea ok, dar cum o rezolv nu se stie. Pe forum am vazut diverse dar nu prea ma incadrez nici la calculator de injectie, nici la senzor de turatie, vibrochen etc. dati-mi va rog idei, s-au un numar la un mecanic/electrician din Craiova.
Acum dupa o luna cand o pornesc dimineata, in primii 5-10 km facuti o opreste de cca 6 ori, dupa care mai rar, porneste de cele mai multe ori, dar daca dupa ce merg 20 km o opresc cand dau sa o pornesc iar porneste mai greoi.
Mi-ar placea sa cred ca este ceva pe parte electrica contact imperfect, ca altfel ar mai ramane pompa + regulatorul de presiune, care e ceva bani si nu pot fi sigur ca asta este.
Multumesc anticipat.

Cod(uri) eroare:
----
Model: Meriva
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z17DTH
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca e regulatorul de presiune, si la mine apare o usoara gatuire cand se apropie de 2000, iar relantaiul il am cam instabil, uneori e la 600 uneori la 700 dupa cum bate vantul si porneste usor greoi la cald, momentan nu ma deranjeaza prea tare , Citeam pe undeva ca se poate demonta si curata cu ceva spray de curatare, dar nu prea tine treaba asta, trebuie inlocuit. Te rog sa postezi cum ai rezolvat problema.
  • costishadi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Aceleasi simptome le-am avut si eu, pe tester imi arata presiune insuficienta in rampa, regulator presiune, senzor vibrochen, senzor rotatie, si am fost la niste prieteni cu un garaj in Breasta ( Craiova), au si dezmembrari, si au verificat fiecare senzor in parte, dar tot nu se vedea problema. Pana la urma nu a mai pornit si am incercat toate mufele ( banuiam ca a fost spalata la motor). In cele din urma am gasit o problema la mufa de alimentare a calculatorului de injectie, care intr-o anumita pozitie face sa dispara toate problemele, de doua zile nu a mai facut nimic. Nu stiu daca te ajuta, ce pot sa-ti spun este ca mai intai sa verifici, cat poti si apoi sa schimbi, pentru ca pe tester primesti o valoare finala ( ex. regulator presiune), dar verifica circuitul ( parte electrica, mufe, contact imperfect etc) lucrurile simple. Despre regulatorul de presiune, din ce stiu este ca nu se poate curata, pentru ca el se infunda din diferite motive ( pilitura, gunoaie etc), iar sh nu prea se gaseste decat regulatorul de presiune, se vinde cu tot cu pompa, apoi sa il montezi am inteles ca trebuie curatit rezervorul, conductele de alimentare etc, pentru ca altfel poate sa se strice chiar daca e nou. Sper ca te ajuta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR