- gabicaragata
- OP
- 7 mesaje
- din 07 Oct 2016
- Astra 2005 Z17DTH
- Vaslui
gabicaragata
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2016
- Mesaj Privat
Simptome: Astazi am schimbat filtrul de motorina si cand am desfacut capacul de la borcanul ala am scos toate cablurile din capac.Am scos fltrul vechi am scos si ganitura veche si am bagat filtrul nou si garniturile.Am pus toate cablurile la loc si i.am dat o cheie...a pornit din prima da greu si am lasat.o asa si sa oprit motorul singur.Dupa asta am incercat sa il pornesc iar da nu pornea si am zis sa desfac iar filtrul si sa scot toata motorina murdara din filtru.Dupa ce am scos motorina am pus filtrul si am completat cu motorina pana sus...am pus capacul la loc si am incercat sa o pornesc de cateva ori si nu a mers..Stiti ce ar putea sa fie ?
Dupa ce am tot insistat a inceput sa faca asa cand dau cheie
Multumesc !
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z17DTH[
Dupa ce am tot insistat a inceput sa faca asa cand dau cheie
Multumesc !
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z17DTH[
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- gabicaragata
- OP
- 7 mesaje
- din 07 Oct 2016
- Astra 2005 Z17DTH
- Vaslui
gabicaragata
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Tu ai gresit. Procedura e asta : scoti filtrul, absorbi motorina ramasa, vezi ce-i pe fundul paharului(mizerie /span), cureti, pui noul filtru, garnituri, umpli paharul cu motorina, inchizi capacul, pornesti motorul si nu o lasi la ralanti ci turata 2000 ture macar un minut ca sa amorseze bine. Acum baterie buna, pune iar motorina pana sus si ii dai la automat. Intr-un final va porni. Mai exista varianta slabirii unei conducte de la injectoare, dar nu te sfatuiesc daca n-ai mai facut asta.
Ca idee ce filtru ai pus? L-ai pus langa cel vechi sa vezi daca nu cumva e mai inalt. Din cate imi amintesc parca au fost ceva probleme cu unele filtre mai inalte si care nu permiteau capacului sa etanseze.
Ca idee ce filtru ai pus? L-ai pus langa cel vechi sa vezi daca nu cumva e mai inalt. Din cate imi amintesc parca au fost ceva probleme cu unele filtre mai inalte si care nu permiteau capacului sa etanseze.
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
gresala clasica de incepator.
nu lasi masina la relantiu ci o turezi ca sa se amorseze.
dca se opreste motorul cea mai buna solutie este sa desfaci putin o conducta de motorina si dai la automat pana iese motorina pe acolo pe linga piulita si are tentative de pornire .altfel omori bateria si demarorul degeaba.
nu lasi masina la relantiu ci o turezi ca sa se amorseze.
dca se opreste motorul cea mai buna solutie este sa desfaci putin o conducta de motorina si dai la automat pana iese motorina pe acolo pe linga piulita si are tentative de pornire .altfel omori bateria si demarorul degeaba.
- gabicaragata
- OP
- 7 mesaje
- din 07 Oct 2016
- Astra 2005 Z17DTH
- Vaslui
gabicaragata
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2016
- Mesaj Privat
- deleted-88280
- **
- 193 mesaje
- din 21 Sep 2013
deleted-88280
- Mesaje scrise: 193
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Z 1.7 dtl/dth nu au pompa in rezervor. Cel putin z1.7 dtl 80 cp nu avea. Nici variantele urmatoare nu au. E de altfel un topic celebru ...sunet fantoma z1.7 dtj la astra h. Si zgomotul l-au rezolvat unii prin montarea pompei unei pompe electrice clasice cum aveau y in rezervor. Totul e de fapt o reducere de costuri pt ca s-au gandit ca e de ajuns doar cea de inalte. Si nu doar opel a facut asta. toyota 2.0 d4d de l-am avut in ograda era tot fara. Dar ca sa amorsezi instalatia avea pompita pe filtru. O chestie simpla, dar eficienta.
- gabicaragata
- OP
- 7 mesaje
- din 07 Oct 2016
- Astra 2005 Z17DTH
- Vaslui
gabicaragata
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2016
- Mesaj Privat
- deleted-88280
- **
- 193 mesaje
- din 21 Sep 2013
deleted-88280
- Mesaje scrise: 193
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
FYI si eu am folosit MANN, si daca lasam masina 1 saptama in parcare se dezamorsa instalatia. Am incercat apoi cu original GM (Filtron parca) si doar mai aveam niste variatii la pornire (dezamorsare partiala).
In final am pus Purflux si nu mai nici o problema (cel putin pe capac scrie Purflux).
Eu folosesc asa:
Aer -> Mann
Combustibil -> Purflux
Ulei -> Mahle (am avut si Mann si era filtrul mai mare decat zona de filtrare)
Personal, Mann mi se par cele mai nereusite filtre.
In final am pus Purflux si nu mai nici o problema (cel putin pe capac scrie Purflux).
Eu folosesc asa:
Aer -> Mann
Combustibil -> Purflux
Ulei -> Mahle (am avut si Mann si era filtrul mai mare decat zona de filtrare)
Personal, Mann mi se par cele mai nereusite filtre.