- dany_ionutz
- OP
- 458 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Suceava
dany_ionutz
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
De astazi mi-a aparut si mie o problema la masina(vectra c 2.2 dtr)Dimineata am pornit si totul a fost ok,am mers injur de 5 km si totul ok.Am oprit si dupa jumatate de ora am pornit din nou si mi-a aparut un fluierat cand turez motorul.Cu cat accelerez mai tare cu atat mai tare se accentuiaza acel fluierat.In bord nu mi-a aparut nici o eroare la aceasta problema doar o eroare pe care o am de mai mult timp la egr.De la ce ar putea fi?
AndreiGMF
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2009
- Mesaj Privat
- doru.radoi
- *
- 4 mesaje
- din 11 Aug 2011
- Vectra 2000 X20DTL
- Dambovita
doru.radoi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2011
- Mesaj Privat
si mie mi se intampla cam acelasi lucru cu fluieratul la un vectra B diesel 2.0 DI X20 DTL an 2000. Dar se pare ca daca o turez mai "soft", adica schimb vitezele cam pe la 2000 ture, dupa o vreme nu mai fluiera, chiar daca o turez un pic mai tare.
Totusi, mai am o ingrijorare, mi se aprinde martorul galben de motor din cand in cand atunci cand sunt la o viteza mica si turatie mica, sau cand vin de pe drum, parchez masina si inainte sa opresc motorul apare iar, la relanti. Si sta mai mult aprins, cam 1 min, apoi se stinge iar. Am observat ca nu mai trage masina cans e aprins acest martor iar daca o accelerez, dispare martorul si masina trage iar bine.
Un sfat, ceva ?
Multumesc
Totusi, mai am o ingrijorare, mi se aprinde martorul galben de motor din cand in cand atunci cand sunt la o viteza mica si turatie mica, sau cand vin de pe drum, parchez masina si inainte sa opresc motorul apare iar, la relanti. Si sta mai mult aprins, cam 1 min, apoi se stinge iar. Am observat ca nu mai trage masina cans e aprins acest martor iar daca o accelerez, dispare martorul si masina trage iar bine.
Un sfat, ceva ?
Multumesc
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
doru.radoi a scris:si mie mi se intampla cam acelasi lucru cu fluieratul la un vectra B diesel 2.0 DI X20 DTL an 2000. Dar se pare ca daca o turez mai "soft", adica schimb vitezele cam pe la 2000 ture, dupa o vreme nu mai fluiera, chiar daca o turez un pic mai tare.
Totusi, mai am o ingrijorare, mi se aprinde martorul galben de motor din cand in cand atunci cand sunt la o viteza mica si turatie mica, sau cand vin de pe drum, parchez masina si inainte sa opresc motorul apare iar, la relanti. Si sta mai mult aprins, cam 1 min, apoi se stinge iar. Am observat ca nu mai trage masina cans e aprins acest martor iar daca o accelerez, dispare martorul si masina trage iar bine.
Un sfat, ceva ?
Multumesc
Totusi, mai am o ingrijorare, mi se aprinde martorul galben de motor din cand in cand atunci cand sunt la o viteza mica si turatie mica, sau cand vin de pe drum, parchez masina si inainte sa opresc motorul apare iar, la relanti. Si sta mai mult aprins, cam 1 min, apoi se stinge iar. Am observat ca nu mai trage masina cans e aprins acest martor iar daca o accelerez, dispare martorul si masina trage iar bine.
Un sfat, ceva ?
Multumesc
Similare am si eu. Insa eu am Vectra C tot motor 2.0 DTI. Testerul zice la mine ca-i valva EGR. Am curatat-o dar degeaba apare cand vrea ea. Daca o subturez sau daca o las la relanti.
- doru.radoi
- *
- 4 mesaje
- din 11 Aug 2011
- Vectra 2000 X20DTL
- Dambovita
doru.radoi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2011
- Mesaj Privat
cornel18 a scris:
Similare am si eu. Insa eu am Vectra C tot motor 2.0 DTI. Testerul zice la mine ca-i valva EGR. Am curatat-o dar degeaba apare cand vrea ea. Daca o subturez sau daca o las la relanti.
doru.radoi a scris:si mie mi se intampla cam acelasi lucru cu fluieratul la un vectra B diesel 2.0 DI X20 DTL an 2000. Dar se pare ca daca o turez mai "soft", adica schimb vitezele cam pe la 2000 ture, dupa o vreme nu mai fluiera, chiar daca o turez un pic mai tare.
Totusi, mai am o ingrijorare, mi se aprinde martorul galben de motor din cand in cand atunci cand sunt la o viteza mica si turatie mica, sau cand vin de pe drum, parchez masina si inainte sa opresc motorul apare iar, la relanti. Si sta mai mult aprins, cam 1 min, apoi se stinge iar. Am observat ca nu mai trage masina cans e aprins acest martor iar daca o accelerez, dispare martorul si masina trage iar bine.
Un sfat, ceva ?
Multumesc
Totusi, mai am o ingrijorare, mi se aprinde martorul galben de motor din cand in cand atunci cand sunt la o viteza mica si turatie mica, sau cand vin de pe drum, parchez masina si inainte sa opresc motorul apare iar, la relanti. Si sta mai mult aprins, cam 1 min, apoi se stinge iar. Am observat ca nu mai trage masina cans e aprins acest martor iar daca o accelerez, dispare martorul si masina trage iar bine.
Un sfat, ceva ?
Multumesc
Similare am si eu. Insa eu am Vectra C tot motor 2.0 DTI. Testerul zice la mine ca-i valva EGR. Am curatat-o dar degeaba apare cand vrea ea. Daca o subturez sau daca o las la relanti.
Mie mi-a spus cineva care mi-a pus testerul ca, intr-adevar, valva EGR trebuie curatata (nu neaparat prin interventie mecanica, ci mai bine prin metoda "clasica" : "forja" 3500 de ture 15 min constant la drum drept). De asemenea, mi-a zis ca mai apare si de la un injector mai "lenes".
Acum eu merg in continuare cu ea, nu sunt mari probleme, dar ma gandesc sa nu ma lase vreodata in drum.
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
doru.radoi a scris:
Mie mi-a spus cineva care mi-a pus testerul ca, intr-adevar, valva EGR trebuie curatata (nu neaparat prin interventie mecanica, ci mai bine prin metoda "clasica" : "forja" 3500 de ture 15 min constant la drum drept). De asemenea, mi-a zis ca mai apare si de la un injector mai "lenes".
Acum eu merg in continuare cu ea, nu sunt mari probleme, dar ma gandesc sa nu ma lase vreodata in drum.
cornel18 a scris:
Similare am si eu. Insa eu am Vectra C tot motor 2.0 DTI. Testerul zice la mine ca-i valva EGR. Am curatat-o dar degeaba apare cand vrea ea. Daca o subturez sau daca o las la relanti.
doru.radoi a scris:si mie mi se intampla cam acelasi lucru cu fluieratul la un vectra B diesel 2.0 DI X20 DTL an 2000. Dar se pare ca daca o turez mai "soft", adica schimb vitezele cam pe la 2000 ture, dupa o vreme nu mai fluiera, chiar daca o turez un pic mai tare.
Totusi, mai am o ingrijorare, mi se aprinde martorul galben de motor din cand in cand atunci cand sunt la o viteza mica si turatie mica, sau cand vin de pe drum, parchez masina si inainte sa opresc motorul apare iar, la relanti. Si sta mai mult aprins, cam 1 min, apoi se stinge iar. Am observat ca nu mai trage masina cans e aprins acest martor iar daca o accelerez, dispare martorul si masina trage iar bine.
Un sfat, ceva ?
Multumesc
Totusi, mai am o ingrijorare, mi se aprinde martorul galben de motor din cand in cand atunci cand sunt la o viteza mica si turatie mica, sau cand vin de pe drum, parchez masina si inainte sa opresc motorul apare iar, la relanti. Si sta mai mult aprins, cam 1 min, apoi se stinge iar. Am observat ca nu mai trage masina cans e aprins acest martor iar daca o accelerez, dispare martorul si masina trage iar bine.
Un sfat, ceva ?
Multumesc
Similare am si eu. Insa eu am Vectra C tot motor 2.0 DTI. Testerul zice la mine ca-i valva EGR. Am curatat-o dar degeaba apare cand vrea ea. Daca o subturez sau daca o las la relanti.
Mie mi-a spus cineva care mi-a pus testerul ca, intr-adevar, valva EGR trebuie curatata (nu neaparat prin interventie mecanica, ci mai bine prin metoda "clasica" : "forja" 3500 de ture 15 min constant la drum drept). De asemenea, mi-a zis ca mai apare si de la un injector mai "lenes".
Acum eu merg in continuare cu ea, nu sunt mari probleme, dar ma gandesc sa nu ma lase vreodata in drum.
Nu rezolvi absolut nimic. Credema. Eu am fost nebun. Am turat-o 30 de min. Combustibil mancat degeaba plus mult fum.
Odata ai multa funingine depuse in compartimentul care actioneaza valva egr. La mine parca secera si ciocan se numeste. Ce-i plin de funingine. Am incercat si cu minuntati de spraiuri si nimica. Si odata daca dai valva egr jos o sa vezi 2 cm de depuneri pe piesa de nici cu surubelnita nu iasa toata jos. O fost nevoie de o solutie "decarbosol" parca ce am lasat partea cu depuneri din valva egr si in 2 ore o iesit bec. Da ma refer ca arata ca noua. Fara pic de urma neagra pe piesa.
In urma operatiuni 1000 de km fara probleme apoi o inceput sa-mi apara iar cum am specificat sus. Si daca se intampla. Cel putin la mine am observat ca daca pornesc clima si-i racoare in zona valvei egr nu-mi da eroare. Ceva ce nu-mi pot explica. Aveti ceva idei de ce la rece ii ok si la cald da eroare?
- dany_ionutz
- OP
- 458 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Suceava
dany_ionutz
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
DANIEL .C
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2011
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
florinp13
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2010
- Mesaj Privat
eu am acelasi fluierat de 25 000 km la iceput am crezut ca e turbo ca tre sa ma lase dar vad ca masina e ok trage bine( doar ca ma mai uit cateodata in oglinda crezand ca e salvarea in spatele meu ) daca era turbo nu cred ca as fi putut sa merg 25 000 km cu acel fluierat fara sa se accentueze ar fi trebuit sa ma lase pana acum cred ca este vreun tub fisurat ceva
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Si eu am un suierat la astra..de vreo 2000 km..am suspectat vreu furtun neetans asa ca am demontat racordul de la iesire aer din turbo..si suieratul era la fel. Deci tubulatura neetansa..nu e cauza...se poate auzi suierat daca e spart vreun furtun pana in turbina?...e putin probabil sa se fisureze pt ca e solicitarea mica pe admisie turbo.
Ultima suspiciune a ramas pe geometrie variabila semiblocata...
Ultima suspiciune a ramas pe geometrie variabila semiblocata...
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut!
@livcro, din ce am auzit sunt unele variante de 1.7 la care asa se aude turbina si nu inseamna ca e neaparat stricata. Daca nu iti consuma ulei, si la diagnoza presiunea ceruta = cu presiunea facuta de turbo, turbina ta e ok.
@florinp13, In schimb Z19DTx nu tre sa fluiere strident, daca iti face ca salvarea sigur e turbina. Ulei iti consuma? la fel, fa-i o diagnoza si vezi ce parametrii ai la turbo.
Adi G.
@livcro, din ce am auzit sunt unele variante de 1.7 la care asa se aude turbina si nu inseamna ca e neaparat stricata. Daca nu iti consuma ulei, si la diagnoza presiunea ceruta = cu presiunea facuta de turbo, turbina ta e ok.
@florinp13, In schimb Z19DTx nu tre sa fluiere strident, daca iti face ca salvarea sigur e turbina. Ulei iti consuma? la fel, fa-i o diagnoza si vezi ce parametrii ai la turbo.
Adi G.
florinp13
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
@florinp13 Suieratul ala anunta inceputul sfarsitului, nu cade din prima zi de cand suiera, mai merge ceva timp mai ales daca nu o forjezi tare. Totusi e bine sa faci o diagnoza la cineva care stie sa interpreteze bine parametrii, daca zici ca fluiera tare, sunt sigur ca o sa fie diferente de presiune. Dpf ai?
Adi G.
@florinp13 Suieratul ala anunta inceputul sfarsitului, nu cade din prima zi de cand suiera, mai merge ceva timp mai ales daca nu o forjezi tare. Totusi e bine sa faci o diagnoza la cineva care stie sa interpreteze bine parametrii, daca zici ca fluiera tare, sunt sigur ca o sa fie diferente de presiune. Dpf ai?
Adi G.
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
florinp13
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2010
- Mesaj Privat
forja ii dau mai tot timpul si fluieratul e acelasi, DPF nu stiu daca are pt ca nu stiu ce inseamna
si fluieratu a inceput sa se auda dupa ce am mers un timp mai lung cu vreo 180-200km/h
daca ar fi sa fie turbo cam la cat ma ajunge stiti cumva ?
aa si ar mai fi ceva la relantiu cu motoru cald se aude un fluierat ca un ventilator incet asa daca acelerez nu se mai aude pt cateva secunde si daupa iar incepe si tot asa daca accelerez iar tace ......
si fluieratu a inceput sa se auda dupa ce am mers un timp mai lung cu vreo 180-200km/h
daca ar fi sa fie turbo cam la cat ma ajunge stiti cumva ?
aa si ar mai fi ceva la relantiu cu motoru cald se aude un fluierat ca un ventilator incet asa daca acelerez nu se mai aude pt cateva secunde si daupa iar incepe si tot asa daca accelerez iar tace ......
- adytza05
- **
- 198 mesaje
- din 09 Jul 2011
- Vectra 2003 Y22DTR
- Galati
adytza05
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare. Am un vectra C 2003, diesel 2.2 Y22DTR, 110.000 km.Merge fara probleme, dar uneori, doar cand schimb viteza, se aude un suierat cam o secunda.Nu e puternic, intradevar.Se aude doar daca esti atent si e liniste in masina.Un mecanic mi-a spus ca nu trebuie sa-mi fac griji, ptr. ca la unele modele e ceva normal.
- Bryan99
- ****
- 1,143 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat