Am facut testul cu agrafa si imi dadea 10 erori.
Am curatat EGR, THROTTLE, PEDALA ACCELERATIE, dar nimic, ea tot asa facea.
Pana la urma am descoperit ca firele de la sonda lambda erau retezate fix din sonda pentru ca am fost sa-mi schimb burduful flexibil de pe esapament si inteligentul de la service mi-a dplasat teava cu vreo 7 cm mai in spate si capatul sondei atingea de caroserie.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
M-am apucat de treaba, am taiat putin din capatus sondei si am refacut legaturile, am izolat bine cu banda de teflon, am umplut cu silicon negru si pe afara am dat o banda de izolier pentru a fixa cat mai bine firele pana se intareste siliconul.
Iata lista de erori dupa ce am reparat sonda pentru ca uitasem sa schimb si o siguranta.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Dupa ce am schimbat siguratnta si am sters erorile ( cu borna scoasa, apio invatare ) masinuta merge aproape ok, nu mai imi apare nimic in bord cand sta la relantii.
La testul cu agrafa imi mai apar 2 erori
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
care nu prea ma deranjeaza dar cateodata in timpul mersului se aprinde masinuta cu cheita. Asa cum am spus mai sus EGR curatat, THROTTLE curatat PEDALA ACCELERATIE curatata, toate mufele curatate.
Cum pot rezolva problema cu acceleratia si throttle?